Sánchez veu irreversible l’entrada d’Ucraïna a l’OTAN i celebra que hi haja un ‘full de ruta’ per al flanc sud

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha assegurat este dimecres que és “irreversible” l’entrada d’Ucraïna en l’OTAN, si bé ha reconegut que “tal vegada” encara no es donen les condicions, i ha celebrat el “full de ruta detallat i ampliada” per al flanc sud perquè la inestabilitat en estes zones és “una amenaça” per a l’Aliança.

En una intervenció al Fòrum Públic de l’OTAN, celebrat a Washington, Sánchez ha posat en valor el suport a Ucraïna ja que, segons ha dit, “està en joc no només la defensa de la integritat territorial i de la llibertat”, sinó “també el respecte per un món governat per uns principis i uns valors clars” que són també la democràcia “i el dret a existir”.

En este sentit, el president ha apel·lat al dret internacional i humanitari i a una postura política coherent amb Ucraïna i Gaza, en la qual “no hi haja una doble rasadora”.

Respecte a l’entrada d’Ucraïna en l’OTAN, Sánchez ha afegit que “tal vegada encara no es donen les condicions” però ha reafirmat el seu suport a la integració, subratllant que este procés “és irreversible i és alguna cosa que va a succeir”. “Mentrestant hem de recolzar i reforçar a Ucraïna. Tots els estats membres de l’aliança de l’OTAN l’estem fent”, ha defensat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.