Àlex Casademunt va morir en un aparatós xoc entre un cotxe i un autobús

 

Espanya s’ha despertat este matí commocionada per la mort fulminant del cantant Àlex Casademunt, conegut per la seua participació en la primera edició d”Operación Triunfo’. Les primeres informacions apuntaven a una mort en un accident de moto, però pareix que no ha sigut ben bé d’eixa forma. 

 

Aparentment, Àlex viatjava en un cotxe, i no en moto. El vehicle hauria acabat col·lidint, per causes desconegudes, contra un autobús en Mataró, a la comarca del Maresme, (Catalunya), i la Policia Local del municipi investiga si en algun moment es va produir una invasió del carril contrari. 

 

 

El cantant va morir a conseqüència del xoc

El sinistre s’ha produït este dimarts entre la plaça de França i la de Gran Bretanya, a l’extrem nord de la ciutat, quan el seu cotxe va xocar contra un autobús, segons han detallat fonts municipals. La seua agència de representació, Telegenia, ha confirmat la mort a les xarxes socials i ha enviat «molt d’ànim» a família i amics. 

 

La Policia Local de Mataró investiga ara les causes de l’accident per a aclarir què va passar. El xoc entre els dos vehicles va tindre lloc a les 21.15 hores en el pont de la Via Europa que travessa l’autopista C-32, a l’entorn de l’Hospital de Mataró i del centre comercial Mataró Parc.

 

Casademunt circulava en sentit descendent i l’autobús, el que no duia passatgers, ho feia en sentit nord. Els angles esquerres dels dos vehicles van impactar i el cantant va morir a conseqüència del xoc.

 

Les xarxes s’acomiaden d’Àlex Casademunt

Desenes d’artistes relacionats amb ‘Operación Triunfo’, incloent el mateix compte oficial del concurs, han compartit a les xarxes el gran xoc i la tristesa que els hi ha provocat este accident. A primera hora del matí coneixien la notícia Chenoa i David Bisbal, els que van participar amb ell a la primera edició d’OT. Seguidament, diferents celebritats relacionades amb el món de la música han volgut donar-li un últim adéu a través de les xarxes. Cantants com Índia Martínez o Blas Cantó s’han mostrat commocionats pel succeït.

 

Entre altres missatges destaca, per exemple, el del seu company de concurs Juan Camus, amb qui també va compartir èxit en el grup Fórmula Abierta. «Fa una hora que m’acabe d’alçar i estic en xoc», escrivia al seu compte de Twitter. «El meu més sentit condol a la seua família. Especialment a la seua filla Bruna. Espere que des del cel cuidis de nosaltres i veges el molt que t’he estimat SEMPRE tot i la distància. Sempre estaràs en el meu cor. Descansa en pau».

 

 

Un altre concursant que va compartir amb Casademunt la primera gal·la d’’Operación Triunfo’ va ser Naím Thomas, qui este matí també ha volgut compartir el seu dol a través de les xarxes: «Em vénen al cap tants records… Descansa, estimat, descansa».

 

 

Carlos Lozano va presentar la primera edició d’’Operación Triunfo’ sense saber que d’allà eixiren alguns dels artistas més importants d’este país, com poden ser Chenoa, David Bisbal, David Bustamante o el mateix Àlex Casademunt, qui tot i no triomfar al panorama musical d’igual manera que els seus companys mai ha deixat de crear música. Lozano escrivia al seu Twitter: «Amb molt de dolor en el meu cor per la pèrdua d’Àlex Casademunt, el meu més sentit condol a la família i amics, sempre seràs un dels meus xiquets, descansa en pau amic, sempre estaràs al meu cor». I és que els primers 16 concursants d’OT sempre seran l’ull dret de totes aquelles persones que van contribuir a fer d’este concurs el ‘reality’ musical més conegut del país. 

 

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.

Abril de 2026 va ser molt càlid i extremadament sec en la Comunitat Valenciana

Abril de 2026 va registrar en la Comunitat Valenciana una temperatura mitjana de 15,5 graus, 2,1 per damunt de l'habitual, i una pluja un 58% inferior a la mitjana climàtica.

Sanitat ordena retirar un lot de colònia per a bebés per una fallada en l’etiquetatge

Sanitat ha ordenat la retirada d'un lot de la colònia de bebés Suavinex Baby Cologne Memories per no advertir en l'etiqueta la presència de tres al·lergògens per damunt del límit legal.

El València afronta un altre final de Lliga pendent de certificar la permanència

El València arriba a les últimes quatre jornades de LaLiga encara sense la permanència assegurada, com ja va ocórrer en les temporades 2022-23 i 2024-25, quan només va sumar cinc i quatre punts en eixe tram.

Un de cada 20 alumnes mostra risc de dependència problemàtica de la IA en els seus estudis

Un estudi amb 1.905 adolescents detecta que el 4,7% de l'alumnat corre risc de desenrotllar una relació problemàtica amb la intel·ligència artificial generativa en l'àmbit educatiu.