Àlex Casademunt va morir en un aparatós xoc entre un cotxe i un autobús

 

Espanya s’ha despertat este matí commocionada per la mort fulminant del cantant Àlex Casademunt, conegut per la seua participació en la primera edició d»Operación Triunfo’. Les primeres informacions apuntaven a una mort en un accident de moto, però pareix que no ha sigut ben bé d’eixa forma. 

 

Aparentment, Àlex viatjava en un cotxe, i no en moto. El vehicle hauria acabat col·lidint, per causes desconegudes, contra un autobús en Mataró, a la comarca del Maresme, (Catalunya), i la Policia Local del municipi investiga si en algun moment es va produir una invasió del carril contrari. 

 

 

El cantant va morir a conseqüència del xoc

El sinistre s’ha produït este dimarts entre la plaça de França i la de Gran Bretanya, a l’extrem nord de la ciutat, quan el seu cotxe va xocar contra un autobús, segons han detallat fonts municipals. La seua agència de representació, Telegenia, ha confirmat la mort a les xarxes socials i ha enviat «molt d’ànim» a família i amics. 

 

La Policia Local de Mataró investiga ara les causes de l’accident per a aclarir què va passar. El xoc entre els dos vehicles va tindre lloc a les 21.15 hores en el pont de la Via Europa que travessa l’autopista C-32, a l’entorn de l’Hospital de Mataró i del centre comercial Mataró Parc.

 

Casademunt circulava en sentit descendent i l’autobús, el que no duia passatgers, ho feia en sentit nord. Els angles esquerres dels dos vehicles van impactar i el cantant va morir a conseqüència del xoc.

 

Les xarxes s’acomiaden d’Àlex Casademunt

Desenes d’artistes relacionats amb ‘Operación Triunfo’, incloent el mateix compte oficial del concurs, han compartit a les xarxes el gran xoc i la tristesa que els hi ha provocat este accident. A primera hora del matí coneixien la notícia Chenoa i David Bisbal, els que van participar amb ell a la primera edició d’OT. Seguidament, diferents celebritats relacionades amb el món de la música han volgut donar-li un últim adéu a través de les xarxes. Cantants com Índia Martínez o Blas Cantó s’han mostrat commocionats pel succeït.

 

Entre altres missatges destaca, per exemple, el del seu company de concurs Juan Camus, amb qui també va compartir èxit en el grup Fórmula Abierta. «Fa una hora que m’acabe d’alçar i estic en xoc», escrivia al seu compte de Twitter. «El meu més sentit condol a la seua família. Especialment a la seua filla Bruna. Espere que des del cel cuidis de nosaltres i veges el molt que t’he estimat SEMPRE tot i la distància. Sempre estaràs en el meu cor. Descansa en pau».

 

 

Un altre concursant que va compartir amb Casademunt la primera gal·la d’’Operación Triunfo’ va ser Naím Thomas, qui este matí també ha volgut compartir el seu dol a través de les xarxes: «Em vénen al cap tants records… Descansa, estimat, descansa».

 

 

Carlos Lozano va presentar la primera edició d’’Operación Triunfo’ sense saber que d’allà eixiren alguns dels artistas més importants d’este país, com poden ser Chenoa, David Bisbal, David Bustamante o el mateix Àlex Casademunt, qui tot i no triomfar al panorama musical d’igual manera que els seus companys mai ha deixat de crear música. Lozano escrivia al seu Twitter: «Amb molt de dolor en el meu cor per la pèrdua d’Àlex Casademunt, el meu més sentit condol a la família i amics, sempre seràs un dels meus xiquets, descansa en pau amic, sempre estaràs al meu cor». I és que els primers 16 concursants d’OT sempre seran l’ull dret de totes aquelles persones que van contribuir a fer d’este concurs el ‘reality’ musical més conegut del país. 

 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.