Àlex Casademunt va morir en un aparatós xoc entre un cotxe i un autobús

 

Espanya s’ha despertat este matí commocionada per la mort fulminant del cantant Àlex Casademunt, conegut per la seua participació en la primera edició d»Operación Triunfo’. Les primeres informacions apuntaven a una mort en un accident de moto, però pareix que no ha sigut ben bé d’eixa forma. 

 

Aparentment, Àlex viatjava en un cotxe, i no en moto. El vehicle hauria acabat col·lidint, per causes desconegudes, contra un autobús en Mataró, a la comarca del Maresme, (Catalunya), i la Policia Local del municipi investiga si en algun moment es va produir una invasió del carril contrari. 

 

 

El cantant va morir a conseqüència del xoc

El sinistre s’ha produït este dimarts entre la plaça de França i la de Gran Bretanya, a l’extrem nord de la ciutat, quan el seu cotxe va xocar contra un autobús, segons han detallat fonts municipals. La seua agència de representació, Telegenia, ha confirmat la mort a les xarxes socials i ha enviat «molt d’ànim» a família i amics. 

 

La Policia Local de Mataró investiga ara les causes de l’accident per a aclarir què va passar. El xoc entre els dos vehicles va tindre lloc a les 21.15 hores en el pont de la Via Europa que travessa l’autopista C-32, a l’entorn de l’Hospital de Mataró i del centre comercial Mataró Parc.

 

Casademunt circulava en sentit descendent i l’autobús, el que no duia passatgers, ho feia en sentit nord. Els angles esquerres dels dos vehicles van impactar i el cantant va morir a conseqüència del xoc.

 

Les xarxes s’acomiaden d’Àlex Casademunt

Desenes d’artistes relacionats amb ‘Operación Triunfo’, incloent el mateix compte oficial del concurs, han compartit a les xarxes el gran xoc i la tristesa que els hi ha provocat este accident. A primera hora del matí coneixien la notícia Chenoa i David Bisbal, els que van participar amb ell a la primera edició d’OT. Seguidament, diferents celebritats relacionades amb el món de la música han volgut donar-li un últim adéu a través de les xarxes. Cantants com Índia Martínez o Blas Cantó s’han mostrat commocionats pel succeït.

 

Entre altres missatges destaca, per exemple, el del seu company de concurs Juan Camus, amb qui també va compartir èxit en el grup Fórmula Abierta. «Fa una hora que m’acabe d’alçar i estic en xoc», escrivia al seu compte de Twitter. «El meu més sentit condol a la seua família. Especialment a la seua filla Bruna. Espere que des del cel cuidis de nosaltres i veges el molt que t’he estimat SEMPRE tot i la distància. Sempre estaràs en el meu cor. Descansa en pau».

 

 

Un altre concursant que va compartir amb Casademunt la primera gal·la d’’Operación Triunfo’ va ser Naím Thomas, qui este matí també ha volgut compartir el seu dol a través de les xarxes: «Em vénen al cap tants records… Descansa, estimat, descansa».

 

 

Carlos Lozano va presentar la primera edició d’’Operación Triunfo’ sense saber que d’allà eixiren alguns dels artistas més importants d’este país, com poden ser Chenoa, David Bisbal, David Bustamante o el mateix Àlex Casademunt, qui tot i no triomfar al panorama musical d’igual manera que els seus companys mai ha deixat de crear música. Lozano escrivia al seu Twitter: «Amb molt de dolor en el meu cor per la pèrdua d’Àlex Casademunt, el meu més sentit condol a la família i amics, sempre seràs un dels meus xiquets, descansa en pau amic, sempre estaràs al meu cor». I és que els primers 16 concursants d’OT sempre seran l’ull dret de totes aquelles persones que van contribuir a fer d’este concurs el ‘reality’ musical més conegut del país. 

 

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.