Àlex Casademunt va morir en un aparatós xoc entre un cotxe i un autobús

 

Espanya s’ha despertat este matí commocionada per la mort fulminant del cantant Àlex Casademunt, conegut per la seua participació en la primera edició d»Operación Triunfo’. Les primeres informacions apuntaven a una mort en un accident de moto, però pareix que no ha sigut ben bé d’eixa forma. 

 

Aparentment, Àlex viatjava en un cotxe, i no en moto. El vehicle hauria acabat col·lidint, per causes desconegudes, contra un autobús en Mataró, a la comarca del Maresme, (Catalunya), i la Policia Local del municipi investiga si en algun moment es va produir una invasió del carril contrari. 

 

 

El cantant va morir a conseqüència del xoc

El sinistre s’ha produït este dimarts entre la plaça de França i la de Gran Bretanya, a l’extrem nord de la ciutat, quan el seu cotxe va xocar contra un autobús, segons han detallat fonts municipals. La seua agència de representació, Telegenia, ha confirmat la mort a les xarxes socials i ha enviat «molt d’ànim» a família i amics. 

 

La Policia Local de Mataró investiga ara les causes de l’accident per a aclarir què va passar. El xoc entre els dos vehicles va tindre lloc a les 21.15 hores en el pont de la Via Europa que travessa l’autopista C-32, a l’entorn de l’Hospital de Mataró i del centre comercial Mataró Parc.

 

Casademunt circulava en sentit descendent i l’autobús, el que no duia passatgers, ho feia en sentit nord. Els angles esquerres dels dos vehicles van impactar i el cantant va morir a conseqüència del xoc.

 

Les xarxes s’acomiaden d’Àlex Casademunt

Desenes d’artistes relacionats amb ‘Operación Triunfo’, incloent el mateix compte oficial del concurs, han compartit a les xarxes el gran xoc i la tristesa que els hi ha provocat este accident. A primera hora del matí coneixien la notícia Chenoa i David Bisbal, els que van participar amb ell a la primera edició d’OT. Seguidament, diferents celebritats relacionades amb el món de la música han volgut donar-li un últim adéu a través de les xarxes. Cantants com Índia Martínez o Blas Cantó s’han mostrat commocionats pel succeït.

 

Entre altres missatges destaca, per exemple, el del seu company de concurs Juan Camus, amb qui també va compartir èxit en el grup Fórmula Abierta. «Fa una hora que m’acabe d’alçar i estic en xoc», escrivia al seu compte de Twitter. «El meu més sentit condol a la seua família. Especialment a la seua filla Bruna. Espere que des del cel cuidis de nosaltres i veges el molt que t’he estimat SEMPRE tot i la distància. Sempre estaràs en el meu cor. Descansa en pau».

 

 

Un altre concursant que va compartir amb Casademunt la primera gal·la d’’Operación Triunfo’ va ser Naím Thomas, qui este matí també ha volgut compartir el seu dol a través de les xarxes: «Em vénen al cap tants records… Descansa, estimat, descansa».

 

 

Carlos Lozano va presentar la primera edició d’’Operación Triunfo’ sense saber que d’allà eixiren alguns dels artistas més importants d’este país, com poden ser Chenoa, David Bisbal, David Bustamante o el mateix Àlex Casademunt, qui tot i no triomfar al panorama musical d’igual manera que els seus companys mai ha deixat de crear música. Lozano escrivia al seu Twitter: «Amb molt de dolor en el meu cor per la pèrdua d’Àlex Casademunt, el meu més sentit condol a la família i amics, sempre seràs un dels meus xiquets, descansa en pau amic, sempre estaràs al meu cor». I és que els primers 16 concursants d’OT sempre seran l’ull dret de totes aquelles persones que van contribuir a fer d’este concurs el ‘reality’ musical més conegut del país. 

 

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.