Àlex Casademunt va morir en un aparatós xoc entre un cotxe i un autobús

 

Espanya s’ha despertat este matí commocionada per la mort fulminant del cantant Àlex Casademunt, conegut per la seua participació en la primera edició d»Operación Triunfo’. Les primeres informacions apuntaven a una mort en un accident de moto, però pareix que no ha sigut ben bé d’eixa forma. 

 

Aparentment, Àlex viatjava en un cotxe, i no en moto. El vehicle hauria acabat col·lidint, per causes desconegudes, contra un autobús en Mataró, a la comarca del Maresme, (Catalunya), i la Policia Local del municipi investiga si en algun moment es va produir una invasió del carril contrari. 

 

 

El cantant va morir a conseqüència del xoc

El sinistre s’ha produït este dimarts entre la plaça de França i la de Gran Bretanya, a l’extrem nord de la ciutat, quan el seu cotxe va xocar contra un autobús, segons han detallat fonts municipals. La seua agència de representació, Telegenia, ha confirmat la mort a les xarxes socials i ha enviat «molt d’ànim» a família i amics. 

 

La Policia Local de Mataró investiga ara les causes de l’accident per a aclarir què va passar. El xoc entre els dos vehicles va tindre lloc a les 21.15 hores en el pont de la Via Europa que travessa l’autopista C-32, a l’entorn de l’Hospital de Mataró i del centre comercial Mataró Parc.

 

Casademunt circulava en sentit descendent i l’autobús, el que no duia passatgers, ho feia en sentit nord. Els angles esquerres dels dos vehicles van impactar i el cantant va morir a conseqüència del xoc.

 

Les xarxes s’acomiaden d’Àlex Casademunt

Desenes d’artistes relacionats amb ‘Operación Triunfo’, incloent el mateix compte oficial del concurs, han compartit a les xarxes el gran xoc i la tristesa que els hi ha provocat este accident. A primera hora del matí coneixien la notícia Chenoa i David Bisbal, els que van participar amb ell a la primera edició d’OT. Seguidament, diferents celebritats relacionades amb el món de la música han volgut donar-li un últim adéu a través de les xarxes. Cantants com Índia Martínez o Blas Cantó s’han mostrat commocionats pel succeït.

 

Entre altres missatges destaca, per exemple, el del seu company de concurs Juan Camus, amb qui també va compartir èxit en el grup Fórmula Abierta. «Fa una hora que m’acabe d’alçar i estic en xoc», escrivia al seu compte de Twitter. «El meu més sentit condol a la seua família. Especialment a la seua filla Bruna. Espere que des del cel cuidis de nosaltres i veges el molt que t’he estimat SEMPRE tot i la distància. Sempre estaràs en el meu cor. Descansa en pau».

 

 

Un altre concursant que va compartir amb Casademunt la primera gal·la d’’Operación Triunfo’ va ser Naím Thomas, qui este matí també ha volgut compartir el seu dol a través de les xarxes: «Em vénen al cap tants records… Descansa, estimat, descansa».

 

 

Carlos Lozano va presentar la primera edició d’’Operación Triunfo’ sense saber que d’allà eixiren alguns dels artistas més importants d’este país, com poden ser Chenoa, David Bisbal, David Bustamante o el mateix Àlex Casademunt, qui tot i no triomfar al panorama musical d’igual manera que els seus companys mai ha deixat de crear música. Lozano escrivia al seu Twitter: «Amb molt de dolor en el meu cor per la pèrdua d’Àlex Casademunt, el meu més sentit condol a la família i amics, sempre seràs un dels meus xiquets, descansa en pau amic, sempre estaràs al meu cor». I és que els primers 16 concursants d’OT sempre seran l’ull dret de totes aquelles persones que van contribuir a fer d’este concurs el ‘reality’ musical més conegut del país. 

 

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.