Chabelita esclafix durement contra Kiko Hernández: «Mentirós compulsiu»

Kiko Hernández i Chabelita es critiquen mútuament a través dels seus programes

Kiko Hernández i Chabelita es critiquen mútuament a través dels seus programes | València Diari

 

Des que Isa Pantoja té una cadira com a col·laboradora habitual en ’El programa de Ana Rosa’, la filla d’Isabel Pantoja no dubte en opinar de tot el que pensa sense cap classe de por de les conseqüències. En este cas, l’últim en rebre les crítiques de Chabelita ha sigut el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, a qui Isa s’ha referit com a «mentirós compulsiu». Kiko Hernández, en sentir les seues paraules, va voler contestar-li des de ‘Sálvame’, que la mentirosa era ella per haver venut exclusives falses.

 

Amb tot això, s’ha originat un conflicte entre els dos que la peruana no ha dubtat en seguir alimentant, responent a Kiko Hernández; d’esta manera es dirigia a les càmeres del programa a on treballa per a enviar-li un contundent missatge: «Estic molt cansada que amb el teu dit assenyales a tots i sigues capaç de burlar-te de tot el món, de dir mentires, d’inventar-te informació, de burlar-te i insultar. A mi m’has insultat (…) Què passa, que tu eres intocable? En el teu programa tens quatre hores i et dediques a insultar i a burlar-te de la gent que no et pot contestar. I no!» responia ella taxativament.

 

Chabelita respon a Kiko Hernández

Chabelita respon a Kiko Hernández | TELECINCO

 

Per a acabar-ho de rematar, Chabelita li ha volgut respondre clarament al col·laborador que l’havia acusat de mentirosa: «No sé en què et bases per a dir que sóc una mentirosa. És veritat que he dit coses de la meua vida però tu les dius de la dels altres i no sé què és pitjor». I és que la filla de la ‘tonadillera’ recorda molt bé tots els atacs que el col·laborador ha fet en reiterades ocasions cap a la seua família, i ho admet: «Jo no tinc la facilitat de ma mare per a perdonar. A mi no se m’oblida el mal que m’has fet tu ni el mal que heu fet a la meua família. Ja no és la informació que es dona, sinó com es diu».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.