La infanta Sofia deixa en evidència la seua germana Elionor en ple 12 d’octubre

La Infanta Sofia amb la seva germana la Princesa Elionor

La infanta Sofia cada vegada s’allunya més de la seua germana Elionor | GTRES

 

Com ja es va produir amb la princesa Margarita, la germana petita d’Isabel II, qui a demés de ser famosa per les seues excentricitats també ho va ser pel seu amor per la moda i per haver-se convertit en una icona d’este àmbit, ara està passant el mateix amb les filles de Felip VI i Letícia

 

La princesa Elionor sol apostar per uns ‘looks’ més tradicionals, més sobris, mentres que la infanta Sofía pareix que sí que disfruta amb l’elecció dels seus ‘looks’. I un gran exemple d’això el vam poder apreciar en la desfilada del Dia de la Hispanitat, el 12 d’octubre. 

L’estil de la infanta Sofia

La primogènita dels reis d’Espanya va triar un estil clàssic en apostar per una falda blava i un top de mangues de la marca & Other Stories. Per part seua, la seua germana menor va triar una de les grans tendències de la temporada: una brusa de Zara molt elegant i cridanera amb una enorme llaçada que li arribava a la meitat del genoll i uns ‘slippers’ de Pretty Ballerinas. 

 

Un ‘look’ que va conseguir acaparar totes les mirades i eclipsar a la resta de tota la seua família. Ni tan sols la seua mare, la reina Letícia, que repetia el conjunt de Felip Varela que va lluir en la recepció en el palau imperial en Japó, va cridar tant l’atenció com la infanta Sofia.

 

Duel entre germanes

Les filles dels reis estan entrant en l’adolescència i ara estan deixant més clar que mai les diferències que hi ha entre les dos germanes. Són diferents les ocasions en les que hem pogut vore que són molt diferents a l’hora de triar ‘look’. 

 

Leonor y Sofía en el acto del 12 de octubre

Elionor i Sofia durant l’acte del 12 d’octubre | Europa Press

En els homenatges a les víctimes de coronavirus, la infanta Sofia ha apostat per propostes de tall camiser, mentres que l’hereua de la Corona triava siluetes més àmplies o conjunts de faldilla i ‘top’.

 

D’altra banda, també hem pogut vore els diferents conjunts de roba pels que es decanten en les seues vacances en Mallorca, a on van protagonitzar un gran «duel d’estil» que per aclamació popular va guanyar la més petita. 

Ara, el ‘look’ que ha triat la filla menor de Felip VI ha suposat la confirmació que estem davant la persona que prendrà el relleu de la infanta Helena, qui sempre era la més elegant de la família en els esdeveniments als que acudia.

Últimes notícies

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.

Els missatges de Mazón en la dana: instrucció als consellers per a “inundar de dades” els mitjans

Carlos Mazón va ordenar als seus consellers el dia de la dana del 29 d’octubre de 2024 que inundaren de dades els mitjans per a, segons ell, transmetre sensació d’alerta i calma a la ciutadania. Els missatges de Whatsapp han arribat al jutjat de Catarroja a través de la declaració com a testimoni de Susana Camarero.

La rebaixa d’impostos facilita el relleu en l’empresa familiar però l’IVEFA reclama suport al reemprenedor

La reforma fiscal del Consell ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a empreses familiars fins al quart grau, però l’IVEFA reclama un autèntic xec relleu i més suport al reemprenedor per a garantir la continuïtat dels negocis.

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.