La infanta Sofia deixa en evidència la seua germana Elionor en ple 12 d’octubre

La Infanta Sofia amb la seva germana la Princesa Elionor

La infanta Sofia cada vegada s’allunya més de la seua germana Elionor | GTRES

 

Com ja es va produir amb la princesa Margarita, la germana petita d’Isabel II, qui a demés de ser famosa per les seues excentricitats també ho va ser pel seu amor per la moda i per haver-se convertit en una icona d’este àmbit, ara està passant el mateix amb les filles de Felip VI i Letícia

 

La princesa Elionor sol apostar per uns ‘looks’ més tradicionals, més sobris, mentres que la infanta Sofía pareix que sí que disfruta amb l’elecció dels seus ‘looks’. I un gran exemple d’això el vam poder apreciar en la desfilada del Dia de la Hispanitat, el 12 d’octubre. 

L’estil de la infanta Sofia

La primogènita dels reis d’Espanya va triar un estil clàssic en apostar per una falda blava i un top de mangues de la marca & Other Stories. Per part seua, la seua germana menor va triar una de les grans tendències de la temporada: una brusa de Zara molt elegant i cridanera amb una enorme llaçada que li arribava a la meitat del genoll i uns ‘slippers’ de Pretty Ballerinas. 

 

Un ‘look’ que va conseguir acaparar totes les mirades i eclipsar a la resta de tota la seua família. Ni tan sols la seua mare, la reina Letícia, que repetia el conjunt de Felip Varela que va lluir en la recepció en el palau imperial en Japó, va cridar tant l’atenció com la infanta Sofia.

 

Duel entre germanes

Les filles dels reis estan entrant en l’adolescència i ara estan deixant més clar que mai les diferències que hi ha entre les dos germanes. Són diferents les ocasions en les que hem pogut vore que són molt diferents a l’hora de triar ‘look’. 

 

Leonor y Sofía en el acto del 12 de octubre

Elionor i Sofia durant l’acte del 12 d’octubre | Europa Press

En els homenatges a les víctimes de coronavirus, la infanta Sofia ha apostat per propostes de tall camiser, mentres que l’hereua de la Corona triava siluetes més àmplies o conjunts de faldilla i ‘top’.

 

D’altra banda, també hem pogut vore els diferents conjunts de roba pels que es decanten en les seues vacances en Mallorca, a on van protagonitzar un gran «duel d’estil» que per aclamació popular va guanyar la més petita. 

Ara, el ‘look’ que ha triat la filla menor de Felip VI ha suposat la confirmació que estem davant la persona que prendrà el relleu de la infanta Helena, qui sempre era la més elegant de la família en els esdeveniments als que acudia.

Últimes notícies

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.