La infanta Sofia deixa en evidència la seua germana Elionor en ple 12 d’octubre

La Infanta Sofia amb la seva germana la Princesa Elionor

La infanta Sofia cada vegada s’allunya més de la seua germana Elionor | GTRES

 

Com ja es va produir amb la princesa Margarita, la germana petita d’Isabel II, qui a demés de ser famosa per les seues excentricitats també ho va ser pel seu amor per la moda i per haver-se convertit en una icona d’este àmbit, ara està passant el mateix amb les filles de Felip VI i Letícia

 

La princesa Elionor sol apostar per uns ‘looks’ més tradicionals, més sobris, mentres que la infanta Sofía pareix que sí que disfruta amb l’elecció dels seus ‘looks’. I un gran exemple d’això el vam poder apreciar en la desfilada del Dia de la Hispanitat, el 12 d’octubre. 

L’estil de la infanta Sofia

La primogènita dels reis d’Espanya va triar un estil clàssic en apostar per una falda blava i un top de mangues de la marca & Other Stories. Per part seua, la seua germana menor va triar una de les grans tendències de la temporada: una brusa de Zara molt elegant i cridanera amb una enorme llaçada que li arribava a la meitat del genoll i uns ‘slippers’ de Pretty Ballerinas. 

 

Un ‘look’ que va conseguir acaparar totes les mirades i eclipsar a la resta de tota la seua família. Ni tan sols la seua mare, la reina Letícia, que repetia el conjunt de Felip Varela que va lluir en la recepció en el palau imperial en Japó, va cridar tant l’atenció com la infanta Sofia.

 

Duel entre germanes

Les filles dels reis estan entrant en l’adolescència i ara estan deixant més clar que mai les diferències que hi ha entre les dos germanes. Són diferents les ocasions en les que hem pogut vore que són molt diferents a l’hora de triar ‘look’. 

 

Leonor y Sofía en el acto del 12 de octubre

Elionor i Sofia durant l’acte del 12 d’octubre | Europa Press

En els homenatges a les víctimes de coronavirus, la infanta Sofia ha apostat per propostes de tall camiser, mentres que l’hereua de la Corona triava siluetes més àmplies o conjunts de faldilla i ‘top’.

 

D’altra banda, també hem pogut vore els diferents conjunts de roba pels que es decanten en les seues vacances en Mallorca, a on van protagonitzar un gran «duel d’estil» que per aclamació popular va guanyar la més petita. 

Ara, el ‘look’ que ha triat la filla menor de Felip VI ha suposat la confirmació que estem davant la persona que prendrà el relleu de la infanta Helena, qui sempre era la més elegant de la família en els esdeveniments als que acudia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.