La infanta Sofia deixa en evidència la seua germana Elionor en ple 12 d’octubre

La Infanta Sofia amb la seva germana la Princesa Elionor

La infanta Sofia cada vegada s’allunya més de la seua germana Elionor | GTRES

 

Com ja es va produir amb la princesa Margarita, la germana petita d’Isabel II, qui a demés de ser famosa per les seues excentricitats també ho va ser pel seu amor per la moda i per haver-se convertit en una icona d’este àmbit, ara està passant el mateix amb les filles de Felip VI i Letícia

 

La princesa Elionor sol apostar per uns ‘looks’ més tradicionals, més sobris, mentres que la infanta Sofía pareix que sí que disfruta amb l’elecció dels seus ‘looks’. I un gran exemple d’això el vam poder apreciar en la desfilada del Dia de la Hispanitat, el 12 d’octubre. 

L’estil de la infanta Sofia

La primogènita dels reis d’Espanya va triar un estil clàssic en apostar per una falda blava i un top de mangues de la marca & Other Stories. Per part seua, la seua germana menor va triar una de les grans tendències de la temporada: una brusa de Zara molt elegant i cridanera amb una enorme llaçada que li arribava a la meitat del genoll i uns ‘slippers’ de Pretty Ballerinas. 

 

Un ‘look’ que va conseguir acaparar totes les mirades i eclipsar a la resta de tota la seua família. Ni tan sols la seua mare, la reina Letícia, que repetia el conjunt de Felip Varela que va lluir en la recepció en el palau imperial en Japó, va cridar tant l’atenció com la infanta Sofia.

 

Duel entre germanes

Les filles dels reis estan entrant en l’adolescència i ara estan deixant més clar que mai les diferències que hi ha entre les dos germanes. Són diferents les ocasions en les que hem pogut vore que són molt diferents a l’hora de triar ‘look’. 

 

Leonor y Sofía en el acto del 12 de octubre

Elionor i Sofia durant l’acte del 12 d’octubre | Europa Press

En els homenatges a les víctimes de coronavirus, la infanta Sofia ha apostat per propostes de tall camiser, mentres que l’hereua de la Corona triava siluetes més àmplies o conjunts de faldilla i ‘top’.

 

D’altra banda, també hem pogut vore els diferents conjunts de roba pels que es decanten en les seues vacances en Mallorca, a on van protagonitzar un gran «duel d’estil» que per aclamació popular va guanyar la més petita. 

Ara, el ‘look’ que ha triat la filla menor de Felip VI ha suposat la confirmació que estem davant la persona que prendrà el relleu de la infanta Helena, qui sempre era la més elegant de la família en els esdeveniments als que acudia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.

Carlos Espí confia en la permanència del Llevant després del seu gol decisiu davant el Getafe

Carlos Espí es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera després del 1-0 al Getafe, amb un gol seu i malgrat seguir a quatre punts de la salvació.

Ous i carn de vedella lideren les pujades de preus dels aliments al març

Els ous encarixen el seu preu un 21,2% i la carn de boví un 13,7% al març, en un context d'inflació alimentària moderada però encara elevada.

Munilla compara la reacció de Trump al missatge del papa amb la xiqueta de l’exorcista

El bisbe Munilla critica que Trump s'haja regirat contra la crida del papa León XIV a la pau, al qual acusa de banalitzar el mal i optar per la guerra.

Un agricultor alerta i la Guàrdia Civil salva a un home submergit en una séquia de Catarroja

La ràpida actuació de la Guàrdia Civil va permetre rescatar amb vida a un home de 70 anys que romania hores submergit en llot, inconscient i amb hipotèrmia en una séquia de Catarroja.