La infanta Sofia deixa en evidència la seua germana Elionor en ple 12 d’octubre

La Infanta Sofia amb la seva germana la Princesa Elionor

La infanta Sofia cada vegada s’allunya més de la seua germana Elionor | GTRES

 

Com ja es va produir amb la princesa Margarita, la germana petita d’Isabel II, qui a demés de ser famosa per les seues excentricitats també ho va ser pel seu amor per la moda i per haver-se convertit en una icona d’este àmbit, ara està passant el mateix amb les filles de Felip VI i Letícia

 

La princesa Elionor sol apostar per uns ‘looks’ més tradicionals, més sobris, mentres que la infanta Sofía pareix que sí que disfruta amb l’elecció dels seus ‘looks’. I un gran exemple d’això el vam poder apreciar en la desfilada del Dia de la Hispanitat, el 12 d’octubre. 

L’estil de la infanta Sofia

La primogènita dels reis d’Espanya va triar un estil clàssic en apostar per una falda blava i un top de mangues de la marca & Other Stories. Per part seua, la seua germana menor va triar una de les grans tendències de la temporada: una brusa de Zara molt elegant i cridanera amb una enorme llaçada que li arribava a la meitat del genoll i uns ‘slippers’ de Pretty Ballerinas. 

 

Un ‘look’ que va conseguir acaparar totes les mirades i eclipsar a la resta de tota la seua família. Ni tan sols la seua mare, la reina Letícia, que repetia el conjunt de Felip Varela que va lluir en la recepció en el palau imperial en Japó, va cridar tant l’atenció com la infanta Sofia.

 

Duel entre germanes

Les filles dels reis estan entrant en l’adolescència i ara estan deixant més clar que mai les diferències que hi ha entre les dos germanes. Són diferents les ocasions en les que hem pogut vore que són molt diferents a l’hora de triar ‘look’. 

 

Leonor y Sofía en el acto del 12 de octubre

Elionor i Sofia durant l’acte del 12 d’octubre | Europa Press

En els homenatges a les víctimes de coronavirus, la infanta Sofia ha apostat per propostes de tall camiser, mentres que l’hereua de la Corona triava siluetes més àmplies o conjunts de faldilla i ‘top’.

 

D’altra banda, també hem pogut vore els diferents conjunts de roba pels que es decanten en les seues vacances en Mallorca, a on van protagonitzar un gran «duel d’estil» que per aclamació popular va guanyar la més petita. 

Ara, el ‘look’ que ha triat la filla menor de Felip VI ha suposat la confirmació que estem davant la persona que prendrà el relleu de la infanta Helena, qui sempre era la més elegant de la família en els esdeveniments als que acudia.

Últimes notícies

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.