José Corbacho supera amb èxit un trasplantament de ronyó

 

L’humorista i presentador José Corbacho ha sorprès a tot el món amb la seua última publicació en Instagram. Corbacho apareix caminant pel passadís d’un hospital, i és que tal com ell mateix ha explicat, s’ha hagut de sotmetre a un trasplantament de ronyó: «Fa tres anys em van comunicar que la meua insuficiència renal crònica em portaria a haver de passar per un trasplantament de ronyó. I este moment ha arribat».

 

La seua germana ha sigut la donant

El presentador assegura que l’operació ha sigut tot un èxit, i que «tots els inputs d’esta primera setmana estan sent molt positius». «Sempre he cregut que la salut és una cosa íntima, privada i personal, però també vull donar les gràcies públicament a tot el personal de la Fundació Puigverd que m’han cuidat i m’han tractat durant tants anys», deia Corbacho. 

 

A demés, l’humorista ha volgut agrair a tot el personal sanitari la faena que fan: «Per això escric això, perquè també toca dir en veu alta, que quan convius amb ells cara a cara veus la importància de la nostra Sanitat. I en estos moments més que mai. Ells estan allí, jugant-se la vida, en primera línia, cuidant-nos. A tots».

 

José Corbacho no ha volgut oblidar-se de la seua germana, la donant del seu ronyó: «Li dec la vida. Simple. Gràcies per la teua generositat infinita». Per a acabar ha volgut llençar un missatge optimista, assegurant que «la vida seguix i és meravellosa. Però no ens oblidem que tots hem de posar de la nostra part per a que ho continue sent. Per part meua no faltarà».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Termina una etapa. Hace tres años me comunicaron que mi insuficiencia renal crónica me llevaría a tener que pasar por un trasplante de riñón. Y ese momento ha llegado. Recuerdo hace cuarenta años mi primera visita a la @fundacio_puigvert . Nos recibió el Doctor Puigvert, vestido con su característica pajarita, que me arrancó una sonrisa cuando explicaba que no podía llevar corbata porque siempre acababa metiéndola en los frascos de orina de los pacientes que visitaba. Siempre he creído que la salud es algo íntimo, privado y personal, pero también quiero dar las gracias públicamente a todo el personal de la @fundacio_puigvert que me han cuidado y tratado durante tantos años. Al Doctor Garat, ya jubilado, que me cogió de la mano siendo casi un niño y me ha acompañado hasta hace poco. Al Doctor Ballarín, que le relevó y me ha cuidado con mucho cariño, también hasta su jubilación. A todo el equipo de trasplantes de la Fundación, Doctora Vila, Doctora Facundo, Doctor Breda y sus equipos que han hecho que esta etapa se haya cerrado de forma positiva. Y al resto del personal por hacerme sentir siempre en casa. Por eso, escribo esto, porque también toca decir en voz alta, que cuando convives con ellos cara a cara te das cuenta de la importancia de nuestra Sanidad. Y en estos momentos más que nunca. Ellos están ahí, jugándose la vida, en primera línea, cuidándonos. A todos. Incluso a los irresponsables que creen que la salud es algo que se nos da de por vida, sin darnos cuenta que es lo que más echamos de menos cuando nos falta. Este agradecimiento, obviamente es extensible a todos los hospiatles de nuestro país. GRACIAS. Y permitidme la licencia de dar el último agradecimiento a mi hermana Yolanda. La donante. Le debo la vida. Así de simple. Gracias por tu generosidad infinita. Se cierra una etapa. Pero se abre otra. El trasplante ha ido muy bien y todos los inputs de esta primera semana están siendo muy positivos. La vide sigue… y es maravillosa. Pero no olvidemos que todos debemos de poner de nuestra parte para que lo siga siendo. Por mi parte no va a faltar. Nos vemos pronto, porqure la vida continúa y… “The show must go on”.

Una publicación compartida de José Corbacho (@corbachito) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022