Una monja de 80 anys condemnada a un any de presó per robar quasi un milió de dòlars per a anar a Las Vegas

L’estat de Califòrnia va sentenciar a un any de presó a una monja de 80 anys que va robar més de 800.000 dòlars destinats a obres escolars d’un col·legi catòlic per a gastar-los en apostes i turisme de luxe a Las Vegas, en els Estats Units. Fa sis dècades, Mary Margaret Kreuper es va comprometre a una vida de pobresa quan va prendre els seus vots religiosos. «Sé que he pecat, que he violat la llei, no hi ha disculpes», es va lamentar Kreuper davant el tribunal, d’acord amb el periòdic Los Angeles Times. Així mateix, va reconéixer que els seus delictes van atemptar contra els seus vots, «els manaments, la llei, i contra tota la confiança sagrada» depositada en ella pels responsables del col·legi.

Per part seua, Kreuper ho va desviar a comptes bancaris secrets que ella mateixa controlava. La seua primera reacció va ser defensar-se argumentant que els pares dels alumnes del col·legi rebien millors salaris que les monges i que va pensar que mereixia un augment.

Mark Byrne, advocat de Kreuper, va demanar que li fora permés servir la seua condemna en el convent on ella estava des que els crims van ser exposats a la llum pública, en 2018. El juez de districte, Ottis D. Wright II li va confessar a Kreuper que havia pensat molt la decisió a prendre i li va reconéixer que havia sigut una excel·lent mestra per molts anys. “Però en algun punt es va eixir completament del camí, i crec que ho comprén. Espere que ho comprenga”, va expressar el magistrat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.