Una monja de 80 anys condemnada a un any de presó per robar quasi un milió de dòlars per a anar a Las Vegas

L’estat de Califòrnia va sentenciar a un any de presó a una monja de 80 anys que va robar més de 800.000 dòlars destinats a obres escolars d’un col·legi catòlic per a gastar-los en apostes i turisme de luxe a Las Vegas, en els Estats Units. Fa sis dècades, Mary Margaret Kreuper es va comprometre a una vida de pobresa quan va prendre els seus vots religiosos. «Sé que he pecat, que he violat la llei, no hi ha disculpes», es va lamentar Kreuper davant el tribunal, d’acord amb el periòdic Los Angeles Times. Així mateix, va reconéixer que els seus delictes van atemptar contra els seus vots, «els manaments, la llei, i contra tota la confiança sagrada» depositada en ella pels responsables del col·legi.

Per part seua, Kreuper ho va desviar a comptes bancaris secrets que ella mateixa controlava. La seua primera reacció va ser defensar-se argumentant que els pares dels alumnes del col·legi rebien millors salaris que les monges i que va pensar que mereixia un augment.

Mark Byrne, advocat de Kreuper, va demanar que li fora permés servir la seua condemna en el convent on ella estava des que els crims van ser exposats a la llum pública, en 2018. El juez de districte, Ottis D. Wright II li va confessar a Kreuper que havia pensat molt la decisió a prendre i li va reconéixer que havia sigut una excel·lent mestra per molts anys. «Però en algun punt es va eixir completament del camí, i crec que ho comprén. Espere que ho comprenga», va expressar el magistrat.

Últimes notícies

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.