11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Nacho Vidal, diagnosticat amb el virus del VIH

L'actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH

L’actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH | Antena 3

 

El conegut actor porno valencià Nacho Vidal ha estat diagnosticat amb VIH, el virus de la sida.  Segons avança, ‘El Nacional’, la greu malaltia de transmissió sexual ha obligat Vidal a cancel·lar totes les seues produccions de cinema pornogràfic durant tot un mes, i també ha alertat molts altres companys i excompanys de feina, que han decidit fer-se també noves proves. 

 

 

Davant d’aquesta recent notícia, la Seguretat Social està aplicant el protocol habitual que se segueix en aquests casos i està avisant a les parelles sexuals que l’actor valencià haja pogut tenir durant les últimes setmanes. Aquestes hauran d’anar al centre per a realitzar-se la prova pertinent. Des del sector de cinema pornogràfic asseguren que totes les parelles sexuals dels rodatges que s’han fet amb el valencià es van fer practicant sexe sense preservatiu perquè són les exigències que posen els consumidors de porno. El sector del cinema X està inquiet i s’espera que siga el mateix Nacho Vidal qui confirme la notícia a través d’un comunicat. 

 

Nacho Vidal parlant del cas de la seva filla a ‘Espejo Público’ | Antena 3

 

Nacho Vidal parla sobre la seua filla transsexual

Fa uns mesos es va publicar el llibre ‘El meu nom és Violeta’ que explica la història de Violeta, la filla transsexual de Nacho VIdal. En una entrevista a ‘Espejo Público’, l’actor de cinema per adults va explicar que el procés de canvi de xiqueta a xiqueta havia estat  molt fàcil i natural per a la menor perquè el seu entorn, tant la seua família com l’escola, ho havia vist, en tot moment, com una cosa natural. 

 

Per a ell el més dur és «haver-li de donar a una xiqueta bloquejadors i haver de donar-li a la teua filla hormones» perquè com es tracta d’una menor la decisió recau en les mans dels pares. Tot i això, afirma que és el que la seua filla vol. L’actor  va explicar que la seua filla amb 6 anys «va veure un documental d’una xiqueta transsexual i li va dir a la seua mare que ella també tenia aquest problema». Al mateix temps, afirma que ella ja va començar a sentir que no era un xiquet amb tres anys. 

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.