Nacho Vidal, diagnosticat amb el virus del VIH

L'actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH

L’actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH | Antena 3

 

El conegut actor porno valencià Nacho Vidal ha estat diagnosticat amb VIH, el virus de la sida.  Segons avança, ‘El Nacional’, la greu malaltia de transmissió sexual ha obligat Vidal a cancel·lar totes les seues produccions de cinema pornogràfic durant tot un mes, i també ha alertat molts altres companys i excompanys de feina, que han decidit fer-se també noves proves. 

 

 

Davant d’aquesta recent notícia, la Seguretat Social està aplicant el protocol habitual que se segueix en aquests casos i està avisant a les parelles sexuals que l’actor valencià haja pogut tenir durant les últimes setmanes. Aquestes hauran d’anar al centre per a realitzar-se la prova pertinent. Des del sector de cinema pornogràfic asseguren que totes les parelles sexuals dels rodatges que s’han fet amb el valencià es van fer practicant sexe sense preservatiu perquè són les exigències que posen els consumidors de porno. El sector del cinema X està inquiet i s’espera que siga el mateix Nacho Vidal qui confirme la notícia a través d’un comunicat. 

 

Nacho Vidal parlant del cas de la seva filla a ‘Espejo Público’ | Antena 3

 

Nacho Vidal parla sobre la seua filla transsexual

Fa uns mesos es va publicar el llibre ‘El meu nom és Violeta’ que explica la història de Violeta, la filla transsexual de Nacho VIdal. En una entrevista a ‘Espejo Público’, l’actor de cinema per adults va explicar que el procés de canvi de xiqueta a xiqueta havia estat  molt fàcil i natural per a la menor perquè el seu entorn, tant la seua família com l’escola, ho havia vist, en tot moment, com una cosa natural. 

 

Per a ell el més dur és «haver-li de donar a una xiqueta bloquejadors i haver de donar-li a la teua filla hormones» perquè com es tracta d’una menor la decisió recau en les mans dels pares. Tot i això, afirma que és el que la seua filla vol. L’actor  va explicar que la seua filla amb 6 anys «va veure un documental d’una xiqueta transsexual i li va dir a la seua mare que ella també tenia aquest problema». Al mateix temps, afirma que ella ja va començar a sentir que no era un xiquet amb tres anys. 

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.