Nacho Vidal, diagnosticat amb el virus del VIH

L'actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH

L’actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH | Antena 3

 

El conegut actor porno valencià Nacho Vidal ha estat diagnosticat amb VIH, el virus de la sida.  Segons avança, ‘El Nacional’, la greu malaltia de transmissió sexual ha obligat Vidal a cancel·lar totes les seues produccions de cinema pornogràfic durant tot un mes, i també ha alertat molts altres companys i excompanys de feina, que han decidit fer-se també noves proves. 

 

 

Davant d’aquesta recent notícia, la Seguretat Social està aplicant el protocol habitual que se segueix en aquests casos i està avisant a les parelles sexuals que l’actor valencià haja pogut tenir durant les últimes setmanes. Aquestes hauran d’anar al centre per a realitzar-se la prova pertinent. Des del sector de cinema pornogràfic asseguren que totes les parelles sexuals dels rodatges que s’han fet amb el valencià es van fer practicant sexe sense preservatiu perquè són les exigències que posen els consumidors de porno. El sector del cinema X està inquiet i s’espera que siga el mateix Nacho Vidal qui confirme la notícia a través d’un comunicat. 

 

Nacho Vidal parlant del cas de la seva filla a ‘Espejo Público’ | Antena 3

 

Nacho Vidal parla sobre la seua filla transsexual

Fa uns mesos es va publicar el llibre ‘El meu nom és Violeta’ que explica la història de Violeta, la filla transsexual de Nacho VIdal. En una entrevista a ‘Espejo Público’, l’actor de cinema per adults va explicar que el procés de canvi de xiqueta a xiqueta havia estat  molt fàcil i natural per a la menor perquè el seu entorn, tant la seua família com l’escola, ho havia vist, en tot moment, com una cosa natural. 

 

Per a ell el més dur és «haver-li de donar a una xiqueta bloquejadors i haver de donar-li a la teua filla hormones» perquè com es tracta d’una menor la decisió recau en les mans dels pares. Tot i això, afirma que és el que la seua filla vol. L’actor  va explicar que la seua filla amb 6 anys «va veure un documental d’una xiqueta transsexual i li va dir a la seua mare que ella també tenia aquest problema». Al mateix temps, afirma que ella ja va començar a sentir que no era un xiquet amb tres anys. 

Últimes notícies

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.

El Consell amplia a 30,9 milions les ajudes al lloguer i garantix cobrir al 100% de sol·licitants en 2025

La Generalitat destina 7,1 milions addicionals a les ajudes al lloguer de 2025, eleva el pressupost total a 30,9 milions i assegura arribar al 100% de sol·licitants que complixen requisits per segon any consecutiu.

Huit morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana al maig, mateix balanç que un any abans

Huit persones van morir en accidents de trànsit al maig en la Comunitat Valenciana, el mateix número que un any abans, en un context de descens general de morts en carretera a Espanya.