Nacho Vidal, diagnosticat amb el virus del VIH

L'actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH

L’actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH | Antena 3

 

El conegut actor porno valencià Nacho Vidal ha estat diagnosticat amb VIH, el virus de la sida.  Segons avança, ‘El Nacional’, la greu malaltia de transmissió sexual ha obligat Vidal a cancel·lar totes les seues produccions de cinema pornogràfic durant tot un mes, i també ha alertat molts altres companys i excompanys de feina, que han decidit fer-se també noves proves. 

 

 

Davant d’aquesta recent notícia, la Seguretat Social està aplicant el protocol habitual que se segueix en aquests casos i està avisant a les parelles sexuals que l’actor valencià haja pogut tenir durant les últimes setmanes. Aquestes hauran d’anar al centre per a realitzar-se la prova pertinent. Des del sector de cinema pornogràfic asseguren que totes les parelles sexuals dels rodatges que s’han fet amb el valencià es van fer practicant sexe sense preservatiu perquè són les exigències que posen els consumidors de porno. El sector del cinema X està inquiet i s’espera que siga el mateix Nacho Vidal qui confirme la notícia a través d’un comunicat. 

 

Nacho Vidal parlant del cas de la seva filla a ‘Espejo Público’ | Antena 3

 

Nacho Vidal parla sobre la seua filla transsexual

Fa uns mesos es va publicar el llibre ‘El meu nom és Violeta’ que explica la història de Violeta, la filla transsexual de Nacho VIdal. En una entrevista a ‘Espejo Público’, l’actor de cinema per adults va explicar que el procés de canvi de xiqueta a xiqueta havia estat  molt fàcil i natural per a la menor perquè el seu entorn, tant la seua família com l’escola, ho havia vist, en tot moment, com una cosa natural. 

 

Per a ell el més dur és «haver-li de donar a una xiqueta bloquejadors i haver de donar-li a la teua filla hormones» perquè com es tracta d’una menor la decisió recau en les mans dels pares. Tot i això, afirma que és el que la seua filla vol. L’actor  va explicar que la seua filla amb 6 anys «va veure un documental d’una xiqueta transsexual i li va dir a la seua mare que ella també tenia aquest problema». Al mateix temps, afirma que ella ja va començar a sentir que no era un xiquet amb tres anys. 

Últimes notícies

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.