La nova possible parella de María Teresa Campos

Després de l’anunci de la ruptura entre María Teresa Campos i Bigote Arrocet, fet per la mateixa Terelu en ‘Viva la vida’, a on va llegir un comunicat escrit per sa mare, la premsa no deixa de seguir els moviments de l’exparella. En un d’estos seguiments, han pillat a María Teresa Campos pasejant amb qui podria ser la seua nova parella, amb qui se l’ha vist molt feliç.

 

‘L’amic’ de María Teresa Campos

No sorprén pràcticament a ningú la facilitat que ha tingut Bigote Arrocet per a refer la seua vida i , fins i tot, per a se-li infidel a l’expresentadora durant la seua relació. A pesar d’açò, sí que ha sorprés a molts la felicitat actual de María Teresa Campos. ‘Cotilleo’ ha compartit unes imàtgens de l’expresentadora molt ben acompanyada i feliç.

 

Segons informa el portal mencionat, Ángel, l’amic empresari de María Teresa Campos, i ella es van conéixer en agost de 2019 i, durant les vacacions i enmig d’una crisi de parella amb l’humorista, qui es trobava en Xile, van passar uns dies junts. A demés, els dos haurien compartit hotel i se’ls va vore passejant agarrats del braç, d’una forma molt entranyable.

 

Unes setmanes després d’estes vacacions, Bigote Arrocet i María Teresa Campos es van tornar a reconciliar, pel que Ángel s’hauria apartat un poc de la vida de l’expresentadora. A pesar d’açò, han continuat en contacte i ara, més que mai. Encara que María Teresa Campos encara no s’ha pronunciat al respecte, tot indica a que ella i l’empresari mantenen una molt bona relació que podria estar anant cada volta a més.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga la passada davant el Ensino amb avantatge de pista i molts dubtes

El València Basket inicia la seua eliminatòria de quarts de final davant el Durán Maquinaria Ensino amb factor pista a favor, però preocupat per la seua mala ratxa i els precedents equilibrats de la temporada.

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s’acomiaden del bàsquet 3×3 després d’una carrera plena d’èxits

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide anuncien la seua retirada del bàsquet 3x3 en un acte en el Museu de la FEB, després de liderar una generació que va acumular medalles europees i una plata olímpica.

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.