La nova possible parella de María Teresa Campos

Després de l’anunci de la ruptura entre María Teresa Campos i Bigote Arrocet, fet per la mateixa Terelu en ‘Viva la vida’, a on va llegir un comunicat escrit per sa mare, la premsa no deixa de seguir els moviments de l’exparella. En un d’estos seguiments, han pillat a María Teresa Campos pasejant amb qui podria ser la seua nova parella, amb qui se l’ha vist molt feliç.

 

‘L’amic’ de María Teresa Campos

No sorprén pràcticament a ningú la facilitat que ha tingut Bigote Arrocet per a refer la seua vida i , fins i tot, per a se-li infidel a l’expresentadora durant la seua relació. A pesar d’açò, sí que ha sorprés a molts la felicitat actual de María Teresa Campos. ‘Cotilleo’ ha compartit unes imàtgens de l’expresentadora molt ben acompanyada i feliç.

 

Segons informa el portal mencionat, Ángel, l’amic empresari de María Teresa Campos, i ella es van conéixer en agost de 2019 i, durant les vacacions i enmig d’una crisi de parella amb l’humorista, qui es trobava en Xile, van passar uns dies junts. A demés, els dos haurien compartit hotel i se’ls va vore passejant agarrats del braç, d’una forma molt entranyable.

 

Unes setmanes després d’estes vacacions, Bigote Arrocet i María Teresa Campos es van tornar a reconciliar, pel que Ángel s’hauria apartat un poc de la vida de l’expresentadora. A pesar d’açò, han continuat en contacte i ara, més que mai. Encara que María Teresa Campos encara no s’ha pronunciat al respecte, tot indica a que ella i l’empresari mantenen una molt bona relació que podria estar anant cada volta a més.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.

Els incendis forestals de Lucena del Cid i Cirat queden estabilitzats a Castelló

Els incendis declarats ahir a Lucena del Cid i Cirat han quedat estabilitzats esta matinada, després d’una jornada amb fins a sis focs forestals a la província de Castelló.

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.