13.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

La nova possible parella de María Teresa Campos

Després de l’anunci de la ruptura entre María Teresa Campos i Bigote Arrocet, fet per la mateixa Terelu en ‘Viva la vida’, a on va llegir un comunicat escrit per sa mare, la premsa no deixa de seguir els moviments de l’exparella. En un d’estos seguiments, han pillat a María Teresa Campos pasejant amb qui podria ser la seua nova parella, amb qui se l’ha vist molt feliç.

 

‘L’amic’ de María Teresa Campos

No sorprén pràcticament a ningú la facilitat que ha tingut Bigote Arrocet per a refer la seua vida i , fins i tot, per a se-li infidel a l’expresentadora durant la seua relació. A pesar d’açò, sí que ha sorprés a molts la felicitat actual de María Teresa Campos. ‘Cotilleo’ ha compartit unes imàtgens de l’expresentadora molt ben acompanyada i feliç.

 

Segons informa el portal mencionat, Ángel, l’amic empresari de María Teresa Campos, i ella es van conéixer en agost de 2019 i, durant les vacacions i enmig d’una crisi de parella amb l’humorista, qui es trobava en Xile, van passar uns dies junts. A demés, els dos haurien compartit hotel i se’ls va vore passejant agarrats del braç, d’una forma molt entranyable.

 

Unes setmanes després d’estes vacacions, Bigote Arrocet i María Teresa Campos es van tornar a reconciliar, pel que Ángel s’hauria apartat un poc de la vida de l’expresentadora. A pesar d’açò, han continuat en contacte i ara, més que mai. Encara que María Teresa Campos encara no s’ha pronunciat al respecte, tot indica a que ella i l’empresari mantenen una molt bona relació que podria estar anant cada volta a més.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.