La nova possible parella de María Teresa Campos

Després de l’anunci de la ruptura entre María Teresa Campos i Bigote Arrocet, fet per la mateixa Terelu en ‘Viva la vida’, a on va llegir un comunicat escrit per sa mare, la premsa no deixa de seguir els moviments de l’exparella. En un d’estos seguiments, han pillat a María Teresa Campos pasejant amb qui podria ser la seua nova parella, amb qui se l’ha vist molt feliç.

 

‘L’amic’ de María Teresa Campos

No sorprén pràcticament a ningú la facilitat que ha tingut Bigote Arrocet per a refer la seua vida i , fins i tot, per a se-li infidel a l’expresentadora durant la seua relació. A pesar d’açò, sí que ha sorprés a molts la felicitat actual de María Teresa Campos. ‘Cotilleo’ ha compartit unes imàtgens de l’expresentadora molt ben acompanyada i feliç.

 

Segons informa el portal mencionat, Ángel, l’amic empresari de María Teresa Campos, i ella es van conéixer en agost de 2019 i, durant les vacacions i enmig d’una crisi de parella amb l’humorista, qui es trobava en Xile, van passar uns dies junts. A demés, els dos haurien compartit hotel i se’ls va vore passejant agarrats del braç, d’una forma molt entranyable.

 

Unes setmanes després d’estes vacacions, Bigote Arrocet i María Teresa Campos es van tornar a reconciliar, pel que Ángel s’hauria apartat un poc de la vida de l’expresentadora. A pesar d’açò, han continuat en contacte i ara, més que mai. Encara que María Teresa Campos encara no s’ha pronunciat al respecte, tot indica a que ella i l’empresari mantenen una molt bona relació que podria estar anant cada volta a més.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.