La nova possible parella de María Teresa Campos

Després de l’anunci de la ruptura entre María Teresa Campos i Bigote Arrocet, fet per la mateixa Terelu en ‘Viva la vida’, a on va llegir un comunicat escrit per sa mare, la premsa no deixa de seguir els moviments de l’exparella. En un d’estos seguiments, han pillat a María Teresa Campos pasejant amb qui podria ser la seua nova parella, amb qui se l’ha vist molt feliç.

 

‘L’amic’ de María Teresa Campos

No sorprén pràcticament a ningú la facilitat que ha tingut Bigote Arrocet per a refer la seua vida i , fins i tot, per a se-li infidel a l’expresentadora durant la seua relació. A pesar d’açò, sí que ha sorprés a molts la felicitat actual de María Teresa Campos. ‘Cotilleo’ ha compartit unes imàtgens de l’expresentadora molt ben acompanyada i feliç.

 

Segons informa el portal mencionat, Ángel, l’amic empresari de María Teresa Campos, i ella es van conéixer en agost de 2019 i, durant les vacacions i enmig d’una crisi de parella amb l’humorista, qui es trobava en Xile, van passar uns dies junts. A demés, els dos haurien compartit hotel i se’ls va vore passejant agarrats del braç, d’una forma molt entranyable.

 

Unes setmanes després d’estes vacacions, Bigote Arrocet i María Teresa Campos es van tornar a reconciliar, pel que Ángel s’hauria apartat un poc de la vida de l’expresentadora. A pesar d’açò, han continuat en contacte i ara, més que mai. Encara que María Teresa Campos encara no s’ha pronunciat al respecte, tot indica a que ella i l’empresari mantenen una molt bona relació que podria estar anant cada volta a més.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.