Tres ancianes rescatades en un incendi al seu habitatge de València

Dos agents de la Policia Nacional han auxiliat i evacuat tres dones de 70, 83 i 89 anys que eren a l’interior de la seua vivenda, la qual estava totalment plena de fum, després d’ incendiar-se fortuïtament la cuina.

Van evacuar les dones, dos amb mobilitat reduïda i les van assistir fins a l’arribada dels indicatius de bombers i sanitaris.

Els fets van passar cap a les onze menys deu de la nit, quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili al districte valencià d’Exposició, on pel que sembla estava eixint molt fum i feia olor de cremat.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc, observant en arribar molt fum i una forta olor de cremat al carrer, accedint a l’edifici i després de pujar per les escales van observar com un dels habitatges tenia la porta semi oberta i emanava abundant fum d’aquesta. Els agents es van identificar i van cridar a l’interior si hi havia algú, obtenint com a resposta diversos crits d’auxili, i van entrar sense dilació, protegint-se les vies respiratòries per auxiliar les víctimes.

Una vegada al seu interior, van observar com l’habitatge estava completament ple de fum, trobant a la cuina una dona gran que presentava una cremada a la part superior del cap i en una de les mans, per la qual cosa ràpidament la van evacuar al replà de la finca, manifestant-los als agents que a l’interior de l’habitatge hi havia dos companyes d’edat avançada i mobilitat reduïda.

Per això, sense dubtar-ho, els policies van tornar a entrar, trobant al saló dos dones d’edat avançada que cridaven que no podien respirar, havent de ser evacuades als braços pels agents.

Una vegada van estar fora de perill les víctimes, i després de l’arribada dels bombers que van assegurar la vivenda i van confirmar que la cuina es trobava completament calcinada, els policies van esbrinar que mentre dos de les víctimes dormien, una altra que es trobava desperta hauria començat a olorar fum, dirigint-se a la cuina de la qual eixien flamarades, intentant sufocar ella mateixa l’incendi amb una manta, patint en aquest moment, cremades en mans i part superior del cap.

Finalment, dos de les víctimes després de ser ateses al lloc pels serveis sanitaris van ser traslladades a hospitals de la capital del Túria per ser assistides, una per cremades a la mà i al davant i una altra per una intoxicació respiratòria.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.