Tres ancianes rescatades en un incendi al seu habitatge de València

Dos agents de la Policia Nacional han auxiliat i evacuat tres dones de 70, 83 i 89 anys que eren a l’interior de la seua vivenda, la qual estava totalment plena de fum, després d’ incendiar-se fortuïtament la cuina.

Van evacuar les dones, dos amb mobilitat reduïda i les van assistir fins a l’arribada dels indicatius de bombers i sanitaris.

Els fets van passar cap a les onze menys deu de la nit, quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili al districte valencià d’Exposició, on pel que sembla estava eixint molt fum i feia olor de cremat.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc, observant en arribar molt fum i una forta olor de cremat al carrer, accedint a l’edifici i després de pujar per les escales van observar com un dels habitatges tenia la porta semi oberta i emanava abundant fum d’aquesta. Els agents es van identificar i van cridar a l’interior si hi havia algú, obtenint com a resposta diversos crits d’auxili, i van entrar sense dilació, protegint-se les vies respiratòries per auxiliar les víctimes.

Una vegada al seu interior, van observar com l’habitatge estava completament ple de fum, trobant a la cuina una dona gran que presentava una cremada a la part superior del cap i en una de les mans, per la qual cosa ràpidament la van evacuar al replà de la finca, manifestant-los als agents que a l’interior de l’habitatge hi havia dos companyes d’edat avançada i mobilitat reduïda.

Per això, sense dubtar-ho, els policies van tornar a entrar, trobant al saló dos dones d’edat avançada que cridaven que no podien respirar, havent de ser evacuades als braços pels agents.

Una vegada van estar fora de perill les víctimes, i després de l’arribada dels bombers que van assegurar la vivenda i van confirmar que la cuina es trobava completament calcinada, els policies van esbrinar que mentre dos de les víctimes dormien, una altra que es trobava desperta hauria començat a olorar fum, dirigint-se a la cuina de la qual eixien flamarades, intentant sufocar ella mateixa l’incendi amb una manta, patint en aquest moment, cremades en mans i part superior del cap.

Finalment, dos de les víctimes després de ser ateses al lloc pels serveis sanitaris van ser traslladades a hospitals de la capital del Túria per ser assistides, una per cremades a la mà i al davant i una altra per una intoxicació respiratòria.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.