8 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Tres ancianes rescatades en un incendi al seu habitatge de València

Dos agents de la Policia Nacional han auxiliat i evacuat tres dones de 70, 83 i 89 anys que eren a l’interior de la seua vivenda, la qual estava totalment plena de fum, després d’ incendiar-se fortuïtament la cuina.

Van evacuar les dones, dos amb mobilitat reduïda i les van assistir fins a l’arribada dels indicatius de bombers i sanitaris.

Els fets van passar cap a les onze menys deu de la nit, quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili al districte valencià d’Exposició, on pel que sembla estava eixint molt fum i feia olor de cremat.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc, observant en arribar molt fum i una forta olor de cremat al carrer, accedint a l’edifici i després de pujar per les escales van observar com un dels habitatges tenia la porta semi oberta i emanava abundant fum d’aquesta. Els agents es van identificar i van cridar a l’interior si hi havia algú, obtenint com a resposta diversos crits d’auxili, i van entrar sense dilació, protegint-se les vies respiratòries per auxiliar les víctimes.

Una vegada al seu interior, van observar com l’habitatge estava completament ple de fum, trobant a la cuina una dona gran que presentava una cremada a la part superior del cap i en una de les mans, per la qual cosa ràpidament la van evacuar al replà de la finca, manifestant-los als agents que a l’interior de l’habitatge hi havia dos companyes d’edat avançada i mobilitat reduïda.

Per això, sense dubtar-ho, els policies van tornar a entrar, trobant al saló dos dones d’edat avançada que cridaven que no podien respirar, havent de ser evacuades als braços pels agents.

Una vegada van estar fora de perill les víctimes, i després de l’arribada dels bombers que van assegurar la vivenda i van confirmar que la cuina es trobava completament calcinada, els policies van esbrinar que mentre dos de les víctimes dormien, una altra que es trobava desperta hauria començat a olorar fum, dirigint-se a la cuina de la qual eixien flamarades, intentant sufocar ella mateixa l’incendi amb una manta, patint en aquest moment, cremades en mans i part superior del cap.

Finalment, dos de les víctimes després de ser ateses al lloc pels serveis sanitaris van ser traslladades a hospitals de la capital del Túria per ser assistides, una per cremades a la mà i al davant i una altra per una intoxicació respiratòria.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.