13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Anita Matamoros i el seu nóvio, Dj Chazin, podrien haver trencat la seua relació

 

Te quiero más que la trucha al trucho.

Una publicación compartida de ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) el

 

La filla de Makoke i Kiko Matamoros podria estar passant pel seu primer desengany amorós. I és que tot sembla apuntar al fet que Anita Matamoros i Dj Chazin, amb qui mantenia una relació des de juny, ja no són parella.

  

  

Tal com ha descobert 'Outdoor', cap dels dos publica ja imatges junts en les xarxes socials: l'última fotografia que Anita va publicar al costat del Dj va ser el 2 d'octubre, mentre que la del productor té data del 20 de setembre.

  

  

Un fet que ha fet saltar les alarmes entre els seguidors de tots dos, que es pregunten què serà de la seua relació. Durant tot l'estiu, tots dos han presumit d'amor a través de les xarxes, raó per la qual després de la seua sobtada absència podria estar la ruptura.

 

 

 

 

Una publicación compartida de CHAZIN (@chazinofficial) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.