Abandonen en una rotonda de Moncada un camió amb un caixer automàtic robat en Catarroja

 

Esta matinada de dilluns, 26 d’octubre, cap a les 05.30 hores, uns lladres han robat un caixer d’una sucursal bancaria en el polígon industrial de Catarroja, en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Segons han informat fonts policials, els presumptes autors dels fets han xocat un camió contra l’entitat bancaria amb la intenció d’accedir dins de les seues instal·lacions i poder agarrar el caixer.

 

Cap a les 08.00 hores d’este matí, els lladres han deixat en una rotonda del municipi valencià de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord, un camió amb el caixer robat en mig de la carretera.

Els lladres s’han quedat sense combustible

Tal com pareix, els autors del robatori s’han quedat sense combustible, i han decidit abandonar el camió sense poder emportar-se el botí del banc. Este fet ha provocat retencions de fins a sis quilòmetres en la circumval·lació de la A-7.

 

En el moment del robatori, la localitat de l’Horta Sud només comptava en eixos moments amb una patrulla de Policia Local i han sigut avisats després de sonar l’alarma i el posterior avís a la Guàrdia Civil. A hores d’ara continuen sense informació dels sospitosos

Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia demana 162 anys de presó a un acusat de gravar i difondre material pedòfil a Alacant

La Fiscalia sol·licita 162 anys de presó per a un home acusat de gravar a menors mitjançant videoconferència i compartir més de 2.000 arxius pedòfils en Internet.

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.