11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Abandonen en una rotonda de Moncada un camió amb un caixer automàtic robat en Catarroja

 

Esta matinada de dilluns, 26 d’octubre, cap a les 05.30 hores, uns lladres han robat un caixer d’una sucursal bancaria en el polígon industrial de Catarroja, en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Segons han informat fonts policials, els presumptes autors dels fets han xocat un camió contra l’entitat bancaria amb la intenció d’accedir dins de les seues instal·lacions i poder agarrar el caixer.

 

Cap a les 08.00 hores d’este matí, els lladres han deixat en una rotonda del municipi valencià de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord, un camió amb el caixer robat en mig de la carretera.

Els lladres s’han quedat sense combustible

Tal com pareix, els autors del robatori s’han quedat sense combustible, i han decidit abandonar el camió sense poder emportar-se el botí del banc. Este fet ha provocat retencions de fins a sis quilòmetres en la circumval·lació de la A-7.

 

En el moment del robatori, la localitat de l’Horta Sud només comptava en eixos moments amb una patrulla de Policia Local i han sigut avisats després de sonar l’alarma i el posterior avís a la Guàrdia Civil. A hores d’ara continuen sense informació dels sospitosos

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.