Abandonen en una rotonda de Moncada un camió amb un caixer automàtic robat en Catarroja

 

Esta matinada de dilluns, 26 d’octubre, cap a les 05.30 hores, uns lladres han robat un caixer d’una sucursal bancaria en el polígon industrial de Catarroja, en la comarca de l’Horta Sud (València). 

 

Segons han informat fonts policials, els presumptes autors dels fets han xocat un camió contra l’entitat bancaria amb la intenció d’accedir dins de les seues instal·lacions i poder agarrar el caixer.

 

Cap a les 08.00 hores d’este matí, els lladres han deixat en una rotonda del municipi valencià de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord, un camió amb el caixer robat en mig de la carretera.

Els lladres s’han quedat sense combustible

Tal com pareix, els autors del robatori s’han quedat sense combustible, i han decidit abandonar el camió sense poder emportar-se el botí del banc. Este fet ha provocat retencions de fins a sis quilòmetres en la circumval·lació de la A-7.

 

En el moment del robatori, la localitat de l’Horta Sud només comptava en eixos moments amb una patrulla de Policia Local i han sigut avisats després de sonar l’alarma i el posterior avís a la Guàrdia Civil. A hores d’ara continuen sense informació dels sospitosos

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.