Assalta la seu d’un partit de València i ataca als treballadors per no donar-li diners

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de sa casa, en ple centre de València, a un home de 44 anys, d’origen malià, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus, després de, pel que pareix, atacar als treballadors d’un partit polític on volia afiliar-se amb la finalitat de poder rebre alguna classe d’ajuda econòmica.

 

L’incident ha tingut lloc esta setmana, quan els agents van tindre coneixement de què un home s’havia presentat en la seu d’un partit polític de la ciutat de València amb la finalitat d’afiliar-se a esta agrupació, pensant que d’eixa manera aconseguiria alguna classe d’ajuda econòmica.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que després de diversos minuts de diàleg amb el recepcionista, este li va demanar que parlara més tranquil, ja que es trobava alterat, moment en què pel que pareix li va amenaçar amb arrancar-li el cap.

 

Violació de domicili jurídic i amenaces greus 

A causa de l’escàndol, un dels responsables va eixir i li va demanar que es calmara, i que si no es voria obligat a telefonar a la policia, moment en què el sospitós es va abalançar sobre ell, el va agafar del coll amb una mà i amb l’altra va començar a moure’l violentament.

 

Mentres que els treballadors li acompanyaven a la porta per a que abandonara la seu política, el sospitós els cridava que anava a tornar l’endemà pels diners dient que no hi havia presó que li parara.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que va ser localitzat eixa mateixa vesprada als voltants del seu domicili i va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus. En el trasllat a les dependències policials, l’ara detingut es va abalançar sobre el policia que li acompanyava. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU