Assalta la seu d’un partit de València i ataca als treballadors per no donar-li diners

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de sa casa, en ple centre de València, a un home de 44 anys, d’origen malià, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus, després de, pel que pareix, atacar als treballadors d’un partit polític on volia afiliar-se amb la finalitat de poder rebre alguna classe d’ajuda econòmica.

 

L’incident ha tingut lloc esta setmana, quan els agents van tindre coneixement de què un home s’havia presentat en la seu d’un partit polític de la ciutat de València amb la finalitat d’afiliar-se a esta agrupació, pensant que d’eixa manera aconseguiria alguna classe d’ajuda econòmica.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que després de diversos minuts de diàleg amb el recepcionista, este li va demanar que parlara més tranquil, ja que es trobava alterat, moment en què pel que pareix li va amenaçar amb arrancar-li el cap.

 

Violació de domicili jurídic i amenaces greus 

A causa de l’escàndol, un dels responsables va eixir i li va demanar que es calmara, i que si no es voria obligat a telefonar a la policia, moment en què el sospitós es va abalançar sobre ell, el va agafar del coll amb una mà i amb l’altra va començar a moure’l violentament.

 

Mentres que els treballadors li acompanyaven a la porta per a que abandonara la seu política, el sospitós els cridava que anava a tornar l’endemà pels diners dient que no hi havia presó que li parara.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que va ser localitzat eixa mateixa vesprada als voltants del seu domicili i va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus. En el trasllat a les dependències policials, l’ara detingut es va abalançar sobre el policia que li acompanyava. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.