10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Assalta la seu d’un partit de València i ataca als treballadors per no donar-li diners

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de sa casa, en ple centre de València, a un home de 44 anys, d’origen malià, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus, després de, pel que pareix, atacar als treballadors d’un partit polític on volia afiliar-se amb la finalitat de poder rebre alguna classe d’ajuda econòmica.

 

L’incident ha tingut lloc esta setmana, quan els agents van tindre coneixement de què un home s’havia presentat en la seu d’un partit polític de la ciutat de València amb la finalitat d’afiliar-se a esta agrupació, pensant que d’eixa manera aconseguiria alguna classe d’ajuda econòmica.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que després de diversos minuts de diàleg amb el recepcionista, este li va demanar que parlara més tranquil, ja que es trobava alterat, moment en què pel que pareix li va amenaçar amb arrancar-li el cap.

 

Violació de domicili jurídic i amenaces greus 

A causa de l’escàndol, un dels responsables va eixir i li va demanar que es calmara, i que si no es voria obligat a telefonar a la policia, moment en què el sospitós es va abalançar sobre ell, el va agafar del coll amb una mà i amb l’altra va començar a moure’l violentament.

 

Mentres que els treballadors li acompanyaven a la porta per a que abandonara la seu política, el sospitós els cridava que anava a tornar l’endemà pels diners dient que no hi havia presó que li parara.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que va ser localitzat eixa mateixa vesprada als voltants del seu domicili i va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus. En el trasllat a les dependències policials, l’ara detingut es va abalançar sobre el policia que li acompanyava. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.