11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Assalta la seu d’un partit de València i ataca als treballadors per no donar-li diners

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de sa casa, en ple centre de València, a un home de 44 anys, d’origen malià, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus, després de, pel que pareix, atacar als treballadors d’un partit polític on volia afiliar-se amb la finalitat de poder rebre alguna classe d’ajuda econòmica.

 

L’incident ha tingut lloc esta setmana, quan els agents van tindre coneixement de què un home s’havia presentat en la seu d’un partit polític de la ciutat de València amb la finalitat d’afiliar-se a esta agrupació, pensant que d’eixa manera aconseguiria alguna classe d’ajuda econòmica.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que després de diversos minuts de diàleg amb el recepcionista, este li va demanar que parlara més tranquil, ja que es trobava alterat, moment en què pel que pareix li va amenaçar amb arrancar-li el cap.

 

Violació de domicili jurídic i amenaces greus 

A causa de l’escàndol, un dels responsables va eixir i li va demanar que es calmara, i que si no es voria obligat a telefonar a la policia, moment en què el sospitós es va abalançar sobre ell, el va agafar del coll amb una mà i amb l’altra va començar a moure’l violentament.

 

Mentres que els treballadors li acompanyaven a la porta per a que abandonara la seu política, el sospitós els cridava que anava a tornar l’endemà pels diners dient que no hi havia presó que li parara.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que va ser localitzat eixa mateixa vesprada als voltants del seu domicili i va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus. En el trasllat a les dependències policials, l’ara detingut es va abalançar sobre el policia que li acompanyava. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.