Assalta la seu d’un partit de València i ataca als treballadors per no donar-li diners

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de sa casa, en ple centre de València, a un home de 44 anys, d’origen malià, com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus, després de, pel que pareix, atacar als treballadors d’un partit polític on volia afiliar-se amb la finalitat de poder rebre alguna classe d’ajuda econòmica.

 

L’incident ha tingut lloc esta setmana, quan els agents van tindre coneixement de què un home s’havia presentat en la seu d’un partit polític de la ciutat de València amb la finalitat d’afiliar-se a esta agrupació, pensant que d’eixa manera aconseguiria alguna classe d’ajuda econòmica.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir que després de diversos minuts de diàleg amb el recepcionista, este li va demanar que parlara més tranquil, ja que es trobava alterat, moment en què pel que pareix li va amenaçar amb arrancar-li el cap.

 

Violació de domicili jurídic i amenaces greus 

A causa de l’escàndol, un dels responsables va eixir i li va demanar que es calmara, i que si no es voria obligat a telefonar a la policia, moment en què el sospitós es va abalançar sobre ell, el va agafar del coll amb una mà i amb l’altra va començar a moure’l violentament.

 

Mentres que els treballadors li acompanyaven a la porta per a que abandonara la seu política, el sospitós els cridava que anava a tornar l’endemà pels diners dient que no hi havia presó que li parara.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que va ser localitzat eixa mateixa vesprada als voltants del seu domicili i va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de violació de domicili jurídic i amenaces greus. En el trasllat a les dependències policials, l’ara detingut es va abalançar sobre el policia que li acompanyava. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.