Atropella al seu fill mentre conduïa triplicant la taxa d’alcoholèmia a Sollana

Un conductor de 53 anys va ser detingut la setmana passada a Sollana després que atropellara accidentalment al seu propi fill, que anava amb moto, en un encreuament de la localitat després de botar-se una senyalització de Stop. La Policia Local de Sollana li va realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia, a l'observar signes que el conductor podia trobar-se ebri, i els agents van confirmar que este triplicava la taxa permesa.

 

Els agents de la Policia Local de Sollana van comprovar que el conductor circulava ebri, amb una taxa de 0,82 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, més del triple del que permet. En una segona prova realitzada ja amb l'etilòmetre evidencial l'infractor va donar 0,84 mg/l, segons informa 'El Levante'.

 

El seu pare va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i posat en llibertat eixa mateixa nit amb l'obligació de comparéixer davant el jutge quan siga requerit per a la celebració del juí ràpid. L'accident es va produir entorn de les 21.00 hores del passat 9 de novembre quan el vehicle conduït pel pare del ferit es va botar un senyal de Stop al centre del municipi de Sollana.

Últimes notícies

Trànsit preveu més de 1,3 milions de desplaçaments en la Comunitat Valenciana fins al 6 d’abril

La DGT calcula 1.364.820 desplaçaments en la segona fase de l'operació especial de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana i advertix de major mobilitat i risc en carretera.

Aemet amplia l’avís groc per vents de fins a 80 km/h en tota la província de Castelló

Aemet manté actiu l'avís groc per vent en tota la província de Castelló entre hui i demà, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h a l'interior.

Farmamundi impulsa projectes de benestar i resiliència en lHorta Sud després de la DANA

Farmamundi posa en marxa dos projectes en diversos municipis de lHorta Sud per a reforçar el benestar emocional, la integració social i la resiliència comunitària després de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El Consell prohibix fer foc en zones forestals per Setmana Santa i Pasqua en la Comunitat Valenciana

La Generalitat recorda que entre el 2 i el 13 d'abril queda prohibit l'ús del foc en muntanyes i en una franja de 500 metres al seu voltant en la Comunitat Valenciana, amb la suspensió de totes les cremes autoritzades.

Awa Fam deixa el València Basket al juny rumb a la nova lliga privada Project B

Awa Fam abandona el València Basket al final de la temporada després d'executar-se la seua clàusula de rescissió per a incorporar-se a Project B, la nova lliga privada que tindrà una seu en el Roig Arena.

Diangana es lesiona amb el Congo i apunta a baixa davant el Raig

Grady Diangana torna lesionat de la concentració amb el Congo i quasi segur es perdrà el partit de l'Elx enfront del Rayo Vallecano, pendent encara del comunicat mèdic definitiu.

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.