Atropella al seu fill mentre conduïa triplicant la taxa d’alcoholèmia a Sollana

Un conductor de 53 anys va ser detingut la setmana passada a Sollana després que atropellara accidentalment al seu propi fill, que anava amb moto, en un encreuament de la localitat després de botar-se una senyalització de Stop. La Policia Local de Sollana li va realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia, a l'observar signes que el conductor podia trobar-se ebri, i els agents van confirmar que este triplicava la taxa permesa.

 

Els agents de la Policia Local de Sollana van comprovar que el conductor circulava ebri, amb una taxa de 0,82 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, més del triple del que permet. En una segona prova realitzada ja amb l'etilòmetre evidencial l'infractor va donar 0,84 mg/l, segons informa 'El Levante'.

 

El seu pare va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i posat en llibertat eixa mateixa nit amb l'obligació de comparéixer davant el jutge quan siga requerit per a la celebració del juí ràpid. L'accident es va produir entorn de les 21.00 hores del passat 9 de novembre quan el vehicle conduït pel pare del ferit es va botar un senyal de Stop al centre del municipi de Sollana.

Últimes notícies

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.