Atropella al seu fill mentre conduïa triplicant la taxa d’alcoholèmia a Sollana

Un conductor de 53 anys va ser detingut la setmana passada a Sollana després que atropellara accidentalment al seu propi fill, que anava amb moto, en un encreuament de la localitat després de botar-se una senyalització de Stop. La Policia Local de Sollana li va realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia, a l'observar signes que el conductor podia trobar-se ebri, i els agents van confirmar que este triplicava la taxa permesa.

 

Els agents de la Policia Local de Sollana van comprovar que el conductor circulava ebri, amb una taxa de 0,82 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, més del triple del que permet. En una segona prova realitzada ja amb l'etilòmetre evidencial l'infractor va donar 0,84 mg/l, segons informa 'El Levante'.

 

El seu pare va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i posat en llibertat eixa mateixa nit amb l'obligació de comparéixer davant el jutge quan siga requerit per a la celebració del juí ràpid. L'accident es va produir entorn de les 21.00 hores del passat 9 de novembre quan el vehicle conduït pel pare del ferit es va botar un senyal de Stop al centre del municipi de Sollana.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.