10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Atropella al seu fill mentre conduïa triplicant la taxa d’alcoholèmia a Sollana

Un conductor de 53 anys va ser detingut la setmana passada a Sollana després que atropellara accidentalment al seu propi fill, que anava amb moto, en un encreuament de la localitat després de botar-se una senyalització de Stop. La Policia Local de Sollana li va realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia, a l'observar signes que el conductor podia trobar-se ebri, i els agents van confirmar que este triplicava la taxa permesa.

 

Els agents de la Policia Local de Sollana van comprovar que el conductor circulava ebri, amb una taxa de 0,82 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, més del triple del que permet. En una segona prova realitzada ja amb l'etilòmetre evidencial l'infractor va donar 0,84 mg/l, segons informa 'El Levante'.

 

El seu pare va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i posat en llibertat eixa mateixa nit amb l'obligació de comparéixer davant el jutge quan siga requerit per a la celebració del juí ràpid. L'accident es va produir entorn de les 21.00 hores del passat 9 de novembre quan el vehicle conduït pel pare del ferit es va botar un senyal de Stop al centre del municipi de Sollana.

Últimes notícies

Avís taronja per ratxes de 90 km/h a Alacant i per fenòmens costaners este dimecres

Aemet ha establit per a este dimecres l'avís taronja per vent a Alacant i per fenòmens costaners en els litorals de València i Alacant. També activa avisos grocs per vent a Castelló i zones de València i per mala mar en el sud d'Alacant i a Castelló en diferents trams horaris.

Pluges al migdia, baixada de temperatures i ratxes molt fortes este dimecres en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres intervals nuvolosos amb pluges en les hores centrals, descens tèrmic i vent de l'oest amb ratxes que podrien superar 90 km/h. El dijous augmentarà la nuvolositat al matí i les màximes repuntaran a la vesprada, amb ratxes molt fortes a l'interior.

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.