17.9 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Atropella al seu fill mentre conduïa triplicant la taxa d’alcoholèmia a Sollana

Un conductor de 53 anys va ser detingut la setmana passada a Sollana després que atropellara accidentalment al seu propi fill, que anava amb moto, en un encreuament de la localitat després de botar-se una senyalització de Stop. La Policia Local de Sollana li va realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia, a l'observar signes que el conductor podia trobar-se ebri, i els agents van confirmar que este triplicava la taxa permesa.

 

Els agents de la Policia Local de Sollana van comprovar que el conductor circulava ebri, amb una taxa de 0,82 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, més del triple del que permet. En una segona prova realitzada ja amb l'etilòmetre evidencial l'infractor va donar 0,84 mg/l, segons informa 'El Levante'.

 

El seu pare va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i posat en llibertat eixa mateixa nit amb l'obligació de comparéixer davant el jutge quan siga requerit per a la celebració del juí ràpid. L'accident es va produir entorn de les 21.00 hores del passat 9 de novembre quan el vehicle conduït pel pare del ferit es va botar un senyal de Stop al centre del municipi de Sollana.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.