10.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Bankia proposa un ERE de més de 2.500 treballadors després de la seua fusió amb BMN

La seu central de Bankia, a Madrid

La seu central de Bankia en Madrid | Archivo

 

Després de conéixer-se la fusió de Bankia amb Banc Mare Nostrum (BMN), els directius s’han reunit amb els sindicats de la primera entitat per a tractar l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERE) que duran a terme i que podria afectar a uns 2.510 treballadors.

  

  

Més concretament, es tractaria de 1.118 empleats de les oficines, incloent-hi les direccions territorials; 817 treballadors dels serveis centrals de Bankia i, segons fonts sindicals, altres 375 empleats que estan en excedència voluntària per l’aplicació d’altres ERE i que tenien previst incorporar-se l’1 de gener 2018.

  

  

A ells se sumarien altres 200 llocs dels quals es prescindiria a causa de la implantació de noves tasques que es duen a terme a través de la digitalització.

Últimes notícies

Indonèsia espera estendre la busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi en Komodo

Les autoritats van indicar que confien a prolongar l'operatiu de rescat més enllà del mínim legal. L'àrea es va ampliar i en la sèptima jornada s'usarà sonar.

Pablo Martínez, Morals, Ryan, Dela i Pampín finalitzen contracte amb el Llevant al juny de 2026

Cinc jugadors del Llevant acaben el seu contracte al juny de 2026 i, des de l'1 de gener, queden lliures per a negociar el seu futur. El club afronta mesos clau per a definir renovacions i opcions.

Sis jugadors de l’Elx acaben contracte al juny i des de gener podran negociar el seu futur

Sis futbolistes de l'Elx acaben contracte el 30 de juny i, des de l'1 de gener, podran negociar el seu destí. El club afronta setmanes clau per a definir renovacions i opcions de compra.

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.

València Basket tanca 2025 en la zona alta de l’Eurolliga i amb la Supercopa

L'equip va convertir ensopegades en impuls: va arrancar l'any amb derrotes assumibles, va conquistar la Supercopa i el va tancar en la part alta de l'Eurolliga.

Decomissen a València 73.000 llandes de refrescos i 3.000 xocolatines sense etiqueta en espanyol

La Policia Local ha decomissat en un majorista del districte marítim 72.852 begudes i 2.539 xocolatines per no tindre informació alimentària en espanyol. Els productes queden immobilitzats fins que Consum ho determine.

La Generalitat declara dotze Municipis Turístics en la Comunitat Valenciana en 2025

La Generalitat ha tramitat dotze reconeixements de Municipi Turístic en 2025 en la Comunitat Valenciana. La distinció facilita finançament addicional i reflectix millores en destins.