10.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Bankia proposa un ERE de més de 2.500 treballadors després de la seua fusió amb BMN

La seu central de Bankia, a Madrid

La seu central de Bankia en Madrid | Archivo

 

Després de conéixer-se la fusió de Bankia amb Banc Mare Nostrum (BMN), els directius s’han reunit amb els sindicats de la primera entitat per a tractar l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERE) que duran a terme i que podria afectar a uns 2.510 treballadors.

  

  

Més concretament, es tractaria de 1.118 empleats de les oficines, incloent-hi les direccions territorials; 817 treballadors dels serveis centrals de Bankia i, segons fonts sindicals, altres 375 empleats que estan en excedència voluntària per l’aplicació d’altres ERE i que tenien previst incorporar-se l’1 de gener 2018.

  

  

A ells se sumarien altres 200 llocs dels quals es prescindiria a causa de la implantació de noves tasques que es duen a terme a través de la digitalització.

Últimes notícies

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la persecució va anar perdent bitllets fins a la seua captura.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

La Policia ha detingut a un home que va arrabassar la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar perdent bitllets fins a ser interceptat.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.