Anuncios

Bankia proposa un ERE de més de 2.500 treballadors després de la seua fusió amb BMN

La seu central de Bankia, a Madrid

La seu central de Bankia en Madrid | Archivo

 

Després de conéixer-se la fusió de Bankia amb Banc Mare Nostrum (BMN), els directius s’han reunit amb els sindicats de la primera entitat per a tractar l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERE) que duran a terme i que podria afectar a uns 2.510 treballadors.

  

  

Anuncios

Més concretament, es tractaria de 1.118 empleats de les oficines, incloent-hi les direccions territorials; 817 treballadors dels serveis centrals de Bankia i, segons fonts sindicals, altres 375 empleats que estan en excedència voluntària per l’aplicació d’altres ERE i que tenien previst incorporar-se l’1 de gener 2018.

  

  

A ells se sumarien altres 200 llocs dels quals es prescindiria a causa de la implantació de noves tasques que es duen a terme a través de la digitalització.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios