La Policia intervé en una baralla familiar en Petrer amb un positiu en coronavirus pel mig

Puny

La filla hauria insultat i amenaçat a sa mare  | Pxhere

 

La Policia Local de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha hagut d’intervindre en una baralla familiar amb un positiu en coronavirus. Els fets s’han produït este dilluns de vesprada en una casa de la localitat, a on el pare de la família està tancat en l’habitació seguint la quarantena després d’haver donat positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la filla, la presumpta víctima, li ha contat als agents que estava escoltant música quan son pare ha eixit de l’habitació, saltant-se d’esta manera la quarantena, i li ha pegat una forta punyada en l’esquena. Però els agents no s’han acabat de creure esta versió per les característiques de la ferida, pel que s’han entrevistat amb la mare, el pare, la filla i el seu germà per separat.

 

Ha sigut durant estes entrevistes quan els agents han pogut saber que el pare, infectat de coronavirus, ha eixit de l’habitació per a defendre a la seua dona, ja que la seua filla estava insultant-la i amenaçant-la. A demés, els agents creuen que la xica podria haver-li tirat un test a son pare, fet que ha desencadenat en una baralla que podria haver-li provocat la ferida a la xica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.