14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

La Policia intervé en una baralla familiar en Petrer amb un positiu en coronavirus pel mig

Puny

La filla hauria insultat i amenaçat a sa mare  | Pxhere

 

La Policia Local de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha hagut d’intervindre en una baralla familiar amb un positiu en coronavirus. Els fets s’han produït este dilluns de vesprada en una casa de la localitat, a on el pare de la família està tancat en l’habitació seguint la quarantena després d’haver donat positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la filla, la presumpta víctima, li ha contat als agents que estava escoltant música quan son pare ha eixit de l’habitació, saltant-se d’esta manera la quarantena, i li ha pegat una forta punyada en l’esquena. Però els agents no s’han acabat de creure esta versió per les característiques de la ferida, pel que s’han entrevistat amb la mare, el pare, la filla i el seu germà per separat.

 

Ha sigut durant estes entrevistes quan els agents han pogut saber que el pare, infectat de coronavirus, ha eixit de l’habitació per a defendre a la seua dona, ja que la seua filla estava insultant-la i amenaçant-la. A demés, els agents creuen que la xica podria haver-li tirat un test a son pare, fet que ha desencadenat en una baralla que podria haver-li provocat la ferida a la xica.

Últimes notícies

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.

Restablixen la circulació en quasi tota la xarxa de carreteres de València després de les últimes pluges

La Diputació de València ha restablit el trànsit en quasi tota la xarxa provincial afectada per les pluges, amb especial incidència a la Ribera. Totes les vies estan obertes amb normalitat o amb precaució excepte la CV-543, tancada per acumulació d'aigua.

Morant demana la dimissió de Feijóo per mentir sobre la dana i reclama al PP que l’aparte

La líder del PSPV-PSOE ha reclamat l'eixida de Feijóo per, diu, haver mentit sobre la dana de 2024 i ha demanat al PP que l'aparte. També ha exigit a la jutgessa els guasaps complets amb Mazón i ha criticat la seua declaració telemàtica.