La Policia intervé en una baralla familiar en Petrer amb un positiu en coronavirus pel mig

Puny

La filla hauria insultat i amenaçat a sa mare  | Pxhere

 

La Policia Local de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha hagut d’intervindre en una baralla familiar amb un positiu en coronavirus. Els fets s’han produït este dilluns de vesprada en una casa de la localitat, a on el pare de la família està tancat en l’habitació seguint la quarantena després d’haver donat positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la filla, la presumpta víctima, li ha contat als agents que estava escoltant música quan son pare ha eixit de l’habitació, saltant-se d’esta manera la quarantena, i li ha pegat una forta punyada en l’esquena. Però els agents no s’han acabat de creure esta versió per les característiques de la ferida, pel que s’han entrevistat amb la mare, el pare, la filla i el seu germà per separat.

 

Ha sigut durant estes entrevistes quan els agents han pogut saber que el pare, infectat de coronavirus, ha eixit de l’habitació per a defendre a la seua dona, ja que la seua filla estava insultant-la i amenaçant-la. A demés, els agents creuen que la xica podria haver-li tirat un test a son pare, fet que ha desencadenat en una baralla que podria haver-li provocat la ferida a la xica.

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis hui a la Comunitat Valenciana després de 37 focs en un dia

La Comunitat Valenciana viu hui una jornada de risc extrem d'incendis després de registrar 37 focs dimecres, amb una nit molt calorosa i humida per a la vegetació i consorcis de bombers reforçant crides a la prudència.

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.