La Policia intervé en una baralla familiar en Petrer amb un positiu en coronavirus pel mig

Puny

La filla hauria insultat i amenaçat a sa mare  | Pxhere

 

La Policia Local de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha hagut d’intervindre en una baralla familiar amb un positiu en coronavirus. Els fets s’han produït este dilluns de vesprada en una casa de la localitat, a on el pare de la família està tancat en l’habitació seguint la quarantena després d’haver donat positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la filla, la presumpta víctima, li ha contat als agents que estava escoltant música quan son pare ha eixit de l’habitació, saltant-se d’esta manera la quarantena, i li ha pegat una forta punyada en l’esquena. Però els agents no s’han acabat de creure esta versió per les característiques de la ferida, pel que s’han entrevistat amb la mare, el pare, la filla i el seu germà per separat.

 

Ha sigut durant estes entrevistes quan els agents han pogut saber que el pare, infectat de coronavirus, ha eixit de l’habitació per a defendre a la seua dona, ja que la seua filla estava insultant-la i amenaçant-la. A demés, els agents creuen que la xica podria haver-li tirat un test a son pare, fet que ha desencadenat en una baralla que podria haver-li provocat la ferida a la xica.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU