La Policia intervé en una baralla familiar en Petrer amb un positiu en coronavirus pel mig

Puny

La filla hauria insultat i amenaçat a sa mare  | Pxhere

 

La Policia Local de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha hagut d’intervindre en una baralla familiar amb un positiu en coronavirus. Els fets s’han produït este dilluns de vesprada en una casa de la localitat, a on el pare de la família està tancat en l’habitació seguint la quarantena després d’haver donat positiu en Covid-19.

 

Segons ha avançat ‘Información’, la filla, la presumpta víctima, li ha contat als agents que estava escoltant música quan son pare ha eixit de l’habitació, saltant-se d’esta manera la quarantena, i li ha pegat una forta punyada en l’esquena. Però els agents no s’han acabat de creure esta versió per les característiques de la ferida, pel que s’han entrevistat amb la mare, el pare, la filla i el seu germà per separat.

 

Ha sigut durant estes entrevistes quan els agents han pogut saber que el pare, infectat de coronavirus, ha eixit de l’habitació per a defendre a la seua dona, ja que la seua filla estava insultant-la i amenaçant-la. A demés, els agents creuen que la xica podria haver-li tirat un test a son pare, fet que ha desencadenat en una baralla que podria haver-li provocat la ferida a la xica.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.