10.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Una discussió per cinc euros acaba a Segorbe amb una brutal baralla

 

Aquest dilluns, al voltant de les 21.30 hores, es va produir una brutal baralla en la cèntrica plaça de l’Almudín de la localitat castellonenca de Segorbe, en la qual va resultar ferida una de les persones implicades. Pel que sembla, segons testimonis, la discussió va ser provocada per un deute de cinc euros.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, un grup d’unes cinc persones, pel que sembla companyes de treball, d’origen subsaharià, estaven xarrant en la zona quan es va iniciar una discussió perquè un d’ells li devia diners a l’altre. Les diferències entre tots dos van anar creixent fins que el presumpte autor dels fets va començar a mostrar una actitud molt violenta, tant que va arribar a trencar amb el cap la lluna posterior d’un vehicle estacionat en la plaça.

 

La víctima va rebre nombrosos colps, primer amb les mans, però a mesura que va anar intensificant-se l’enfrontament, el suposat agressor va agafar una cadira amb la qual va impactar al cap de la víctima, la qual cosa li va provocar abundant sagnat, pel qual va haver de ser atés a l’hospital complementari de Segorbe.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar diverses patrulles de la Guàrdia Civil, dues des de la Vall d’Uixó, a més d’agents de la Policia Local, però abans que les autoritats pogueren intervindre, en la plaça només quedava el ferit, la resta del grup, inclòs l’agressor, ja havia fugit.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.