10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Una discussió per cinc euros acaba a Segorbe amb una brutal baralla

 

Aquest dilluns, al voltant de les 21.30 hores, es va produir una brutal baralla en la cèntrica plaça de l’Almudín de la localitat castellonenca de Segorbe, en la qual va resultar ferida una de les persones implicades. Pel que sembla, segons testimonis, la discussió va ser provocada per un deute de cinc euros.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, un grup d’unes cinc persones, pel que sembla companyes de treball, d’origen subsaharià, estaven xarrant en la zona quan es va iniciar una discussió perquè un d’ells li devia diners a l’altre. Les diferències entre tots dos van anar creixent fins que el presumpte autor dels fets va començar a mostrar una actitud molt violenta, tant que va arribar a trencar amb el cap la lluna posterior d’un vehicle estacionat en la plaça.

 

La víctima va rebre nombrosos colps, primer amb les mans, però a mesura que va anar intensificant-se l’enfrontament, el suposat agressor va agafar una cadira amb la qual va impactar al cap de la víctima, la qual cosa li va provocar abundant sagnat, pel qual va haver de ser atés a l’hospital complementari de Segorbe.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar diverses patrulles de la Guàrdia Civil, dues des de la Vall d’Uixó, a més d’agents de la Policia Local, però abans que les autoritats pogueren intervindre, en la plaça només quedava el ferit, la resta del grup, inclòs l’agressor, ja havia fugit.

Últimes notícies

El València afronta cinc partits al gener amb l’objectiu d’allunyar-se del descens

L'equip encara un gener amb quatre cites de Lliga i els octaus de la Copa del Rei, a només un punt de la zona de descens. Buscarà el seu primer triomf de lliga fora.

Desallotjat un centre de diàlisi per l’incendi en una empresa de mobles de La Vall d’Uixò

L'incendi en una empresa de mobles de La Vall d'Uixò ha obligat al desallotjament preventiu d'un centre de diàlisi confrontant. Els bombers actuen des de l'exterior amb set dotacions i un camió nodrissa de 35.000 litres.

Gener exigent per al Vila-real en Lliga i tràmit econòmic en Champions

El Vila-real afronta un gener amb quatre partits de Lliga i dos de Champions. En el torneig domèstic es juga la zona Champions; a Europa, premis i honra.

Recuperen el cadàver d’una de les quatre persones espanyoles desaparegudes a Indonèsia

Els rescatistas van trobar el cos d'una menor, filla d'Andrea Ortuño, després del naufragi d'un vaixell turístic. Seguixen desapareguts Fernando Martín i dos menors.

Alacant aprova inicialment el pressupost de 2026 amb els vots de PP i Vox

El ple municipal ha aprovat inicialment un pressupost de 367,3 milions, un 5,8% més. PP i Vox han sumat suports i l'oposició ha votat en contra.

L’alcalde d’Almussafes declararà el divendres davant el PSOE per denúncies d’assetjament

Toni González, expulsat del PSPV-PSOE després d'acusacions d'assetjament sexual i laboral, declararà davant el CADE el divendres 2 de gener en una cita telemàtica.

El Roig Arena acollirà a l’abril un concert homenatge a David Bowie amb huit músics valencians

Huit músics de l'escena valenciana s'uniran el 30 d'abril en el Roig Arena per a rendir tribut a David Bowie amb un repertori de clàssics. El recital commemora els deu anys de la seua defunció.

La Guàrdia Civil ha intervingut 3.520 paquets de tabac de contraban en el port d’Alacant

La Guàrdia Civil ha confiscat 3.520 paquets ocults en el doble fons d'una furgoneta arribada des d'Algèria i ha detingut al conductor. La troballa es va produir després de l'alerta del gos Aisa durant un control duaner en el port d'Alacant.