7.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Busquen a tres germans menors que la seua mare es va emportar d’un centre

 

Les autoritats han emés una alerta per la desaparició de tres germans menors, Adán, de 5 anys; Izan, de 7 i Jonathan, de 9 anys, d’un centre de menors d’Aranjuez, Madrid.

 

La Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de la Policia Nacional d’Aranjuez busca, amb ajuda d’altres unitats i de la Guàrdia Civil, a la dona que no va entregar als seus fills en un centre de menors de la Comunitat de Madrid en aquesta localitat el dia 15 de novembre, tal com estava estipulat.

 

Tenien una estada d’una hora programada amb la mare, però no van tornar

 

Els fets van ocórrer el 15 de novembre en la residència infantil Mare Teresa d’Aranjuez. Els xiquets, Jonathan, Adán i Izan, de 9, 5 i 7 anys, tenien una estada d’una hora programada amb la mare, de 27 anys, però en acabar no va aparéixer amb ells, ni tampoc l’endemà. Dos d’ells necessiten medicació.

Els pares havien perdut la custòdia dels xicotets, però sí que tenien dret a visites programes.

 

La mare es podria haver anat a Còrdova amb els xiquets

 

Nieves, la mare, es podria haver anat a Còrdova amb els xiquets, per la qual cosa les autoritats busquen allí, a més de Madrid que és on resideixen tutelats per la comunitat. El pare i l’avi que són els que van donar la veu d’alarma a les autoritats sobre la desaparició dels xiquets esperen novetats, mentrestant, la cerca continua.

 

Denúncia contra la mare

 

La Comunitat de Madrid, en tindre la seua custòdia, va denunciar la desaparició dels menors i s’ha mostrat a la disposició de les autoritats per a col·laborar en la cerca dels xiquets.

La Policia Nacional ha fet una crida a la població a través del seu compte de Twitter, on ha aportat les fotografies dels tres menors al costat d’un telèfon amb el qual poder parlar amb les autoritats en cas de conéixer alguna dada important, el 918929400.

 

Últimes notícies

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.