Carles Puigdemont denuncia en Twitter la falta de «neutralitat» del Tribunal de Comptes

 

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha publicat este dimarts 14 de novembre en el seu compte de Twitter un missatge en anglés en el qual denuncia la decisió d'Hisenda de reclamar a la Fiscalia del Tribunal de Comptes perquè cride a declarar als alcaldes que van viatjar a Brussel·les per a recolzar a Carles Puigdemont així com a diversos europarlamentaris. «El Tribunal de Comptes espanyol crida a declarar els alcaldes que van venir a Brussel·les per a recolzar al Govern legítim, a pesar que es van pagar ells mateixos el viatge» publicava el president acompanyat les seues paraules de la notícia publicada pel diari 'Ara'

 

 

Minuts més tard, el president publicava un altre tuit, també en anglés, on denunciava la falta de «neutralitat» del Tribunal de Comptes, ja que entre els seus membres es troba el germà de l'expresident espanyol Jose Maria Aznar. «El Tribunal de Comptes espanyol no és neutral. Entre els seus consellers es troba el germà de l'exprimer ministre Jose Maria Aznar i altres exministres. Vergonya», sentenciava el president al costat de la captura de pantalla de la notícia que publicava 'El periódico'.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.

El València Basket arranca a Lugo la defensa del seu tron de lliga

El València Basket visita la pista del Ensino Lugo en l'anada dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa, després d'una mala ratxa en la fase regular però amb la plantilla al complet i el repte de referendar els seus tres títols seguits.