15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Carles Puigdemont denuncia en Twitter la falta de «neutralitat» del Tribunal de Comptes

 

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha publicat este dimarts 14 de novembre en el seu compte de Twitter un missatge en anglés en el qual denuncia la decisió d'Hisenda de reclamar a la Fiscalia del Tribunal de Comptes perquè cride a declarar als alcaldes que van viatjar a Brussel·les per a recolzar a Carles Puigdemont així com a diversos europarlamentaris. «El Tribunal de Comptes espanyol crida a declarar els alcaldes que van venir a Brussel·les per a recolzar al Govern legítim, a pesar que es van pagar ells mateixos el viatge» publicava el president acompanyat les seues paraules de la notícia publicada pel diari 'Ara'

 

 

Minuts més tard, el president publicava un altre tuit, també en anglés, on denunciava la falta de «neutralitat» del Tribunal de Comptes, ja que entre els seus membres es troba el germà de l'expresident espanyol Jose Maria Aznar. «El Tribunal de Comptes espanyol no és neutral. Entre els seus consellers es troba el germà de l'exprimer ministre Jose Maria Aznar i altres exministres. Vergonya», sentenciava el president al costat de la captura de pantalla de la notícia que publicava 'El periódico'.

 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.