Carles Puigdemont denuncia en Twitter la falta de «neutralitat» del Tribunal de Comptes

 

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha publicat este dimarts 14 de novembre en el seu compte de Twitter un missatge en anglés en el qual denuncia la decisió d'Hisenda de reclamar a la Fiscalia del Tribunal de Comptes perquè cride a declarar als alcaldes que van viatjar a Brussel·les per a recolzar a Carles Puigdemont així com a diversos europarlamentaris. «El Tribunal de Comptes espanyol crida a declarar els alcaldes que van venir a Brussel·les per a recolzar al Govern legítim, a pesar que es van pagar ells mateixos el viatge» publicava el president acompanyat les seues paraules de la notícia publicada pel diari 'Ara'

 

 

Minuts més tard, el president publicava un altre tuit, també en anglés, on denunciava la falta de «neutralitat» del Tribunal de Comptes, ja que entre els seus membres es troba el germà de l'expresident espanyol Jose Maria Aznar. «El Tribunal de Comptes espanyol no és neutral. Entre els seus consellers es troba el germà de l'exprimer ministre Jose Maria Aznar i altres exministres. Vergonya», sentenciava el president al costat de la captura de pantalla de la notícia que publicava 'El periódico'.

 

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.