9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

La Casa Real es gastarà 760.000 euros en la seua llista de la compra en 2018

Juan Carlos y Felipe

Joan Carles i Felip | cedida

 

El Ministeri de Defensa ha adjudicat els contractes de subministraments de productes alimentaris a la Casa de S. M. el Rei per a tot l’any 2018 per uns 760.000 euros, impostos inclosos. Segons el ministeri, l’adjudicació s’ha donat a les quatre empreses que oferien les «ofertes més avantatjoses».

  

  

Al costat dels contractes de subministraments també s’han firmat ja els contractes dels treballadors que serviran els menjars a la família reial espanyola, així com el tipus de productes que han de garantir: peix, carn, embotit, fruites, olis, làctics, llegums… Tot està especificat en set grans lots en els quals s’ha dividit el contracte.

 

Set Lots per a quatre empreses

  

L’empresa Fruticolas Ateca S.L. s’ha portat un contracte per 275.000 euros que inclou el Lot 1, format per productes carnis (embotits, carn, ous) que inclouen carn de boví (vedella blanca i rosada), porc ibèric, xulles i llomello de corder, xoriço, botifarra, ous i plats preparats (calls, mandonguilles, salsitxes).

  

  

El lot d’olis, llegums, pastes, arrossos, begudes i productes enllaunats ha anat a parar a la mateixa empresa, i destaquen detalls com que en la Casa del Rei solament es beuran cerveses Mahou i Cruzcampo, o que entre les begudes alcohòliques s’inclou també el Brandy. Aquest lot costarà a les arques públiques 125.000 euros.

  

  

Els làctics, la brioixeria i els productes nadalencs també seran a càrrec de Frutícolas Ateca S.L, per un altre contracte de 10.000 euros, tal com arreplega el portal ‘La Información’.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.