7.6 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

La Casa Real es gastarà 760.000 euros en la seua llista de la compra en 2018

Juan Carlos y Felipe

Joan Carles i Felip | cedida

 

El Ministeri de Defensa ha adjudicat els contractes de subministraments de productes alimentaris a la Casa de S. M. el Rei per a tot l’any 2018 per uns 760.000 euros, impostos inclosos. Segons el ministeri, l’adjudicació s’ha donat a les quatre empreses que oferien les «ofertes més avantatjoses».

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

  

  

Al costat dels contractes de subministraments també s’han firmat ja els contractes dels treballadors que serviran els menjars a la família reial espanyola, així com el tipus de productes que han de garantir: peix, carn, embotit, fruites, olis, làctics, llegums… Tot està especificat en set grans lots en els quals s’ha dividit el contracte.

 

Set Lots per a quatre empreses

  

L’empresa Fruticolas Ateca S.L. s’ha portat un contracte per 275.000 euros que inclou el Lot 1, format per productes carnis (embotits, carn, ous) que inclouen carn de boví (vedella blanca i rosada), porc ibèric, xulles i llomello de corder, xoriço, botifarra, ous i plats preparats (calls, mandonguilles, salsitxes).

  

  

El lot d’olis, llegums, pastes, arrossos, begudes i productes enllaunats ha anat a parar a la mateixa empresa, i destaquen detalls com que en la Casa del Rei solament es beuran cerveses Mahou i Cruzcampo, o que entre les begudes alcohòliques s’inclou també el Brandy. Aquest lot costarà a les arques públiques 125.000 euros.

  

  

Els làctics, la brioixeria i els productes nadalencs també seran a càrrec de Frutícolas Ateca S.L, per un altre contracte de 10.000 euros, tal com arreplega el portal ‘La Información’.

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.