8 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

La Casa Real es gastarà 760.000 euros en la seua llista de la compra en 2018

Juan Carlos y Felipe

Joan Carles i Felip | cedida

 

El Ministeri de Defensa ha adjudicat els contractes de subministraments de productes alimentaris a la Casa de S. M. el Rei per a tot l’any 2018 per uns 760.000 euros, impostos inclosos. Segons el ministeri, l’adjudicació s’ha donat a les quatre empreses que oferien les «ofertes més avantatjoses».

  

  

Al costat dels contractes de subministraments també s’han firmat ja els contractes dels treballadors que serviran els menjars a la família reial espanyola, així com el tipus de productes que han de garantir: peix, carn, embotit, fruites, olis, làctics, llegums… Tot està especificat en set grans lots en els quals s’ha dividit el contracte.

 

Set Lots per a quatre empreses

  

L’empresa Fruticolas Ateca S.L. s’ha portat un contracte per 275.000 euros que inclou el Lot 1, format per productes carnis (embotits, carn, ous) que inclouen carn de boví (vedella blanca i rosada), porc ibèric, xulles i llomello de corder, xoriço, botifarra, ous i plats preparats (calls, mandonguilles, salsitxes).

  

  

El lot d’olis, llegums, pastes, arrossos, begudes i productes enllaunats ha anat a parar a la mateixa empresa, i destaquen detalls com que en la Casa del Rei solament es beuran cerveses Mahou i Cruzcampo, o que entre les begudes alcohòliques s’inclou també el Brandy. Aquest lot costarà a les arques públiques 125.000 euros.

  

  

Els làctics, la brioixeria i els productes nadalencs també seran a càrrec de Frutícolas Ateca S.L, per un altre contracte de 10.000 euros, tal com arreplega el portal ‘La Información’.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.