21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

La Casa Real es gastarà 760.000 euros en la seua llista de la compra en 2018

Juan Carlos y Felipe

Joan Carles i Felip | cedida

 

El Ministeri de Defensa ha adjudicat els contractes de subministraments de productes alimentaris a la Casa de S. M. el Rei per a tot l’any 2018 per uns 760.000 euros, impostos inclosos. Segons el ministeri, l’adjudicació s’ha donat a les quatre empreses que oferien les «ofertes més avantatjoses».

  

  

Al costat dels contractes de subministraments també s’han firmat ja els contractes dels treballadors que serviran els menjars a la família reial espanyola, així com el tipus de productes que han de garantir: peix, carn, embotit, fruites, olis, làctics, llegums… Tot està especificat en set grans lots en els quals s’ha dividit el contracte.

 

Set Lots per a quatre empreses

  

L’empresa Fruticolas Ateca S.L. s’ha portat un contracte per 275.000 euros que inclou el Lot 1, format per productes carnis (embotits, carn, ous) que inclouen carn de boví (vedella blanca i rosada), porc ibèric, xulles i llomello de corder, xoriço, botifarra, ous i plats preparats (calls, mandonguilles, salsitxes).

  

  

El lot d’olis, llegums, pastes, arrossos, begudes i productes enllaunats ha anat a parar a la mateixa empresa, i destaquen detalls com que en la Casa del Rei solament es beuran cerveses Mahou i Cruzcampo, o que entre les begudes alcohòliques s’inclou també el Brandy. Aquest lot costarà a les arques públiques 125.000 euros.

  

  

Els làctics, la brioixeria i els productes nadalencs també seran a càrrec de Frutícolas Ateca S.L, per un altre contracte de 10.000 euros, tal com arreplega el portal ‘La Información’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens institucional

La nova Comissió Mixta després de la DANA del 29 d'octubre de 2024 es constituïx per a coordinar institucions i accelerar la recuperació. Acorda quatre grups de treball i reunions trimestrals.

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.