La Casa Real es gastarà 760.000 euros en la seua llista de la compra en 2018

Juan Carlos y Felipe

Joan Carles i Felip | cedida

 

El Ministeri de Defensa ha adjudicat els contractes de subministraments de productes alimentaris a la Casa de S. M. el Rei per a tot l’any 2018 per uns 760.000 euros, impostos inclosos. Segons el ministeri, l’adjudicació s’ha donat a les quatre empreses que oferien les «ofertes més avantatjoses».

  

  

Al costat dels contractes de subministraments també s’han firmat ja els contractes dels treballadors que serviran els menjars a la família reial espanyola, així com el tipus de productes que han de garantir: peix, carn, embotit, fruites, olis, làctics, llegums… Tot està especificat en set grans lots en els quals s’ha dividit el contracte.

 

Set Lots per a quatre empreses

  

L’empresa Fruticolas Ateca S.L. s’ha portat un contracte per 275.000 euros que inclou el Lot 1, format per productes carnis (embotits, carn, ous) que inclouen carn de boví (vedella blanca i rosada), porc ibèric, xulles i llomello de corder, xoriço, botifarra, ous i plats preparats (calls, mandonguilles, salsitxes).

  

  

El lot d’olis, llegums, pastes, arrossos, begudes i productes enllaunats ha anat a parar a la mateixa empresa, i destaquen detalls com que en la Casa del Rei solament es beuran cerveses Mahou i Cruzcampo, o que entre les begudes alcohòliques s’inclou també el Brandy. Aquest lot costarà a les arques públiques 125.000 euros.

  

  

Els làctics, la brioixeria i els productes nadalencs també seran a càrrec de Frutícolas Ateca S.L, per un altre contracte de 10.000 euros, tal com arreplega el portal ‘La Información’.

Últimes notícies

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.