17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

La Casa Real es gastarà 760.000 euros en la seua llista de la compra en 2018

Juan Carlos y Felipe

Joan Carles i Felip | cedida

 

El Ministeri de Defensa ha adjudicat els contractes de subministraments de productes alimentaris a la Casa de S. M. el Rei per a tot l’any 2018 per uns 760.000 euros, impostos inclosos. Segons el ministeri, l’adjudicació s’ha donat a les quatre empreses que oferien les «ofertes més avantatjoses».

  

  

Al costat dels contractes de subministraments també s’han firmat ja els contractes dels treballadors que serviran els menjars a la família reial espanyola, així com el tipus de productes que han de garantir: peix, carn, embotit, fruites, olis, làctics, llegums… Tot està especificat en set grans lots en els quals s’ha dividit el contracte.

 

Set Lots per a quatre empreses

  

L’empresa Fruticolas Ateca S.L. s’ha portat un contracte per 275.000 euros que inclou el Lot 1, format per productes carnis (embotits, carn, ous) que inclouen carn de boví (vedella blanca i rosada), porc ibèric, xulles i llomello de corder, xoriço, botifarra, ous i plats preparats (calls, mandonguilles, salsitxes).

  

  

El lot d’olis, llegums, pastes, arrossos, begudes i productes enllaunats ha anat a parar a la mateixa empresa, i destaquen detalls com que en la Casa del Rei solament es beuran cerveses Mahou i Cruzcampo, o que entre les begudes alcohòliques s’inclou també el Brandy. Aquest lot costarà a les arques públiques 125.000 euros.

  

  

Els làctics, la brioixeria i els productes nadalencs també seran a càrrec de Frutícolas Ateca S.L, per un altre contracte de 10.000 euros, tal com arreplega el portal ‘La Información’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent arranca arbres, plaques solars i cartells a Castelló i deixa 270 avisos

El temporal de vent ha deixat 270 avisos a Castelló, ratxes de fins a 126 km/h i múltiples caigudes d'arbres i elements urbans. L'incendi entre Nules i la Vilavella està controlat

Marcelino desautoritza a Pau Navarro i assumix la derrota justa davant el Getafe

El tècnic del Vila-real es va desmarcar de les crítiques de Pau Navarro i va considerar justa la victòria del Getafe (2-1). Va retraure un penal evitable, va reclamar adaptació al joc rival i va qüestionar l'escàs descompte.

El vent deixa ratxes de fins a 121 km/h a Castelló i 102 a València amb avisos extrems actius

Les ratxes de vent han aconseguit 121 km/h en Fredes i 102 km/h en l'aeroport de València, amb avisos roig i taronja vigents. 112 i bombers han multiplicat les intervencions.

Pau Navarro critica l’arbitratge i el joc del Getafe després del 2-1 al Vila-real

Pau Navarro va carregar contra l'arbitratge de Miguel Sesma Espinosa i va denunciar que al Getafe 'els premien el tirar-se, xisclar i fer faltes'. Així i tot, va assumir fallades pròpies i de l'equip i va demanar centrar-se en guanyar més dols.

La Reial Societat es proclama campiona de la Copa Joma; Fent Camí i Platges Castelló completen el podi

La Reial Societat s'ha proclamat campiona per primera vegada de la Copa Joma a València amb 78.5 punts. Fent Camí va ser segon, Platges Castelló tercer i el Barça va acabar quart.

Corberán: el València es deixarà la vida per a aconseguir els tres punts

Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a guanyar en el Ciutat de València davant un Llevant competitiu. Tindrà baixes en el lateral dret i en atac.

Castre: el derbi és especial per a l’afició i donarem el màxim

El tècnic del Llevant va recalcar que el derbi és especial per a l'afició i que l'equip farà el màxim per guanyar. Va confirmar la baixa de Raghouber, l'onze decidit i va descartar rotacions malgrat el calendari.

Derbi al límit a València: Llevant i València es juguen la permanència

Llevant i València arriben al derbi separats per cinc punts i amb urgències: els granotas són penúltims i els blanc-i-negres no poden fallar per a evitar el descens.