El centre de salut de Petrer alerta de l’existència de pacients que incomplixen la quarantena

 

El centre de salut de la localitat de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha fet una crida a la població després de saber que algunes persones estan incomplint confinament domiciliari que se’ls ha manat. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el coordinador de l’ambulatori, Manuel Cano, alerta que no respectar el confinament domiciliari de diagnosticats o contactes estrets és molt perillós perquè pot originar una nova extensió dels contagis. I és que estos casos preocupen especialment els professionals sanitaris, ja que obliga a fer un seguiment que seria innecessari si es complira la quarantena.

 

Davant d’açò, la regidora de Sanitat, Juana Ochoa, demana responsabilitat als veïns del municipi ja que el compliment de les indicacions és imprescindible per a controlar esta situació. I entre les persones que tenen estes actituds es aquells que, encara que no hagen obtingut un resultat positiu o no mostren símptomes, hagen tingut contacte estret amb un pacient confirmat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.