8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El centre de salut de Petrer alerta de l’existència de pacients que incomplixen la quarantena

 

El centre de salut de la localitat de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha fet una crida a la població després de saber que algunes persones estan incomplint confinament domiciliari que se’ls ha manat. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el coordinador de l’ambulatori, Manuel Cano, alerta que no respectar el confinament domiciliari de diagnosticats o contactes estrets és molt perillós perquè pot originar una nova extensió dels contagis. I és que estos casos preocupen especialment els professionals sanitaris, ja que obliga a fer un seguiment que seria innecessari si es complira la quarantena.

 

Davant d’açò, la regidora de Sanitat, Juana Ochoa, demana responsabilitat als veïns del municipi ja que el compliment de les indicacions és imprescindible per a controlar esta situació. I entre les persones que tenen estes actituds es aquells que, encara que no hagen obtingut un resultat positiu o no mostren símptomes, hagen tingut contacte estret amb un pacient confirmat.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.