Claudio, el futbolista de 15 anys paraplègic després de ser apunyalat no perd l’esperança: «Tornaré a fer gols, ho promet»

Imagen de Claudio Sánchez Berjano, de 15 años

Claudio Sánchez Berjano en una imatge d’arxiu | Facebook 

 

El passat divendres el drama més absolut es va apoderar de Badajoz. Claudio Sánchez Berjano, un menor de només 15 anys va rebre una punyalada per l’esquena després d’una picabaralla pels carrers de la ciutat i, a conseqüència de l’incident, el jove ha quedat paraplègic.

 

El seu agressor —un jove  de només 14 anys— ja ha estat detingut per haver-li propinat una punyalada en el moment que el menor va caure a terra. Claudio, que forma part del cadet A de les escoles del Rayo Vallecano a Badajoz, va ingressar d’urgència a l’hospital, però les lesions provocades a l’altura de la medul·la van ser insalvables. 

«No sent les cames»

Instants després del tràgic succés, el jove va ser traslladat ràpidament a l’Hospital Infanta Cristina de Badajoz. Va ser en este espai on el jove va ser operat d’urgència i on, de fet, va revelar a la seua mare que «no sent les cames».

 

Segons va treure a la llum ‘El Español’, el jove va telefonar desesperat a la seua mare, María Berjano, minuts abans d’entrar a l’hospital. «El meu fill s’assabenta de tot per les xarxes socials i la televisió», va explicar la mare del menor mentre relatava que «no li agrada que li diguen que haurà d’anar amb cadira de rodes tota la seva vida».

 

«Tornaré a marcar gols»

Va ser la consternada revelació del jove a la seua mare. El jove, de 15 anys, no perd l’esperança i, en este context, va assegurar a la seua mare que tornaria a jugar a futbol.

 

Finalment, s’ha de destacar també que la lesió és de caràcter «externa» i no massa profunda. Per això mateix, serà traslladat a l’hospital especialitzat en paraplegia de Toledo —un centre de referència a Espanya pel tractament integral de la lesió medul·lar— per recuperar-se de les lesions.  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.