Condemnen un home de Vinaròs a 11 anys de presó per abusar de la seua filla de nou anys

Un home ha sigut condemnat per l'Audiència Provincial de Castelló per un delicte continuat d'abusos sexuals a la seua filla menor d'edat, inhabilitant-li per tant, la pàtria potestat, tutela, cautela i guarda durant sis anys. Així mateix se li ha imposat un ordre d'allunyament cap a la menor. Els fets ocorregueren des que la menor tenia nou anys (ara ne té setze), quan la menor va començar a ser víctima dels abusos del seu pare. Al principi succeïa quan l'home la visitava els caps de setmana i més tard quan l'home va tindre la custòdia de la menor. La menor patix moltes seqüeles psicològiques, per les quals li costa parlar dels fets, té sentiment de culpa i té problemes en el seu desenvolupament psicosexual, arribant a produir-se un canvi en el seu caràcter i estat emocional. La menor ha passat a ser introvertida, reservada i en conseqüència té una falta d'expressivitat emocional, per la qual cosa ha precisat ajuda psicològica. L'acusat ara deurà fer front als 11 anys de presó i haurà d'indemnitzar a la seua filla amb 18.000 euros. Per altra banda, el condemnat podrà interposar recurs d'apel·lació per al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.