Condemnen un home de Vinaròs a 11 anys de presó per abusar de la seua filla de nou anys

Un home ha sigut condemnat per l'Audiència Provincial de Castelló per un delicte continuat d'abusos sexuals a la seua filla menor d'edat, inhabilitant-li per tant, la pàtria potestat, tutela, cautela i guarda durant sis anys. Així mateix se li ha imposat un ordre d'allunyament cap a la menor. Els fets ocorregueren des que la menor tenia nou anys (ara ne té setze), quan la menor va començar a ser víctima dels abusos del seu pare. Al principi succeïa quan l'home la visitava els caps de setmana i més tard quan l'home va tindre la custòdia de la menor. La menor patix moltes seqüeles psicològiques, per les quals li costa parlar dels fets, té sentiment de culpa i té problemes en el seu desenvolupament psicosexual, arribant a produir-se un canvi en el seu caràcter i estat emocional. La menor ha passat a ser introvertida, reservada i en conseqüència té una falta d'expressivitat emocional, per la qual cosa ha precisat ajuda psicològica. L'acusat ara deurà fer front als 11 anys de presó i haurà d'indemnitzar a la seua filla amb 18.000 euros. Per altra banda, el condemnat podrà interposar recurs d'apel·lació per al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.