Condemnen un home de Vinaròs a 11 anys de presó per abusar de la seua filla de nou anys

Un home ha sigut condemnat per l'Audiència Provincial de Castelló per un delicte continuat d'abusos sexuals a la seua filla menor d'edat, inhabilitant-li per tant, la pàtria potestat, tutela, cautela i guarda durant sis anys. Així mateix se li ha imposat un ordre d'allunyament cap a la menor. Els fets ocorregueren des que la menor tenia nou anys (ara ne té setze), quan la menor va començar a ser víctima dels abusos del seu pare. Al principi succeïa quan l'home la visitava els caps de setmana i més tard quan l'home va tindre la custòdia de la menor. La menor patix moltes seqüeles psicològiques, per les quals li costa parlar dels fets, té sentiment de culpa i té problemes en el seu desenvolupament psicosexual, arribant a produir-se un canvi en el seu caràcter i estat emocional. La menor ha passat a ser introvertida, reservada i en conseqüència té una falta d'expressivitat emocional, per la qual cosa ha precisat ajuda psicològica. L'acusat ara deurà fer front als 11 anys de presó i haurà d'indemnitzar a la seua filla amb 18.000 euros. Per altra banda, el condemnat podrà interposar recurs d'apel·lació per al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.