Un home ha sigut condemnat per l'Audiència Provincial de Castelló per un delicte continuat d'abusos sexuals a la seua filla menor d'edat, inhabilitant-li per tant, la pàtria potestat, tutela, cautela i guarda durant sis anys. Així mateix se li ha imposat un ordre d'allunyament cap a la menor. Els fets ocorregueren des que la menor tenia nou anys (ara ne té setze), quan la menor va començar a ser víctima dels abusos del seu pare. Al principi succeïa quan l'home la visitava els caps de setmana i més tard quan l'home va tindre la custòdia de la menor. La menor patix moltes seqüeles psicològiques, per les quals li costa parlar dels fets, té sentiment de culpa i té problemes en el seu desenvolupament psicosexual, arribant a produir-se un canvi en el seu caràcter i estat emocional. La menor ha passat a ser introvertida, reservada i en conseqüència té una falta d'expressivitat emocional, per la qual cosa ha precisat ajuda psicològica. L'acusat ara deurà fer front als 11 anys de presó i haurà d'indemnitzar a la seua filla amb 18.000 euros. Per altra banda, el condemnat podrà interposar recurs d'apel·lació per al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.
1 minutde lectura
Condemnen un home de Vinaròs a 11 anys de presó per abusar de la seua filla de nou anys
Per València Diari
Últimes notícies
Esports
Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna
El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.
Esports
Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei
El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.
Esports
Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation
Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.
Medi ambient
Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors
Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.
Local
L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda
El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.
Cultura
La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz
La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.
Societat
Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana
A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.
Salut
La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu
L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.



