Un conductor begut causa dos accidents amb cinc ferits a València

Un conductor ebri ha causat esta passada nit de diumenge, 10 de desembre, dos accidents de trànsit amb cinc ferits en la Gran Via de Germanies i en l'encreuament de Mestre Rodrigo amb Vall de la Ballestera a la ciutat de València. La Policia Local va detindre al jove de 23 anys, després de duplicar la taxa màxima d'alcohol permesa. En primer lloc, el jove en mans d'un Nissan Primera, segons apunta el diari 'Las Provincias', va xocar contra una motocicleta a la Gran Via Germanies. El jove, acompanyat d'una xica de 22 anys al volant, fugiren sense ajudar als accidentats de la motocicleta que van quedar enmig de la calçada, ferits.

Últimes notícies

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.