Un conductor ebri ha causat esta passada nit de diumenge, 10 de desembre, dos accidents de trànsit amb cinc ferits en la Gran Via de Germanies i en l'encreuament de Mestre Rodrigo amb Vall de la Ballestera a la ciutat de València. La Policia Local va detindre al jove de 23 anys, després de duplicar la taxa màxima d'alcohol permesa. En primer lloc, el jove en mans d'un Nissan Primera, segons apunta el diari 'Las Provincias', va xocar contra una motocicleta a la Gran Via Germanies. El jove, acompanyat d'una xica de 22 anys al volant, fugiren sense ajudar als accidentats de la motocicleta que van quedar enmig de la calçada, ferits.
Últimes notícies
Política
Morant defén que el PSOE practica el ‘jo sí que et crec’ i actua immediatament davant denúncies d’assetjament sexual
Morant ha assegurat que el PSOE aplica el 'jo sí que et crec' i reacciona en hores davant denúncies d'assetjament sexual, citant els casos de Francisco Salazar i José Tomé. També ha contrastat la resposta del partit davant casos de corrupció amb la del PP i ha reivindicat tolerància zero i revisió de protocols.
Local
Retiren les delegacions i la tinença d’alcaldia a un edil de Vox a Xàbia per presumpte assetjament sexual
L'alcaldessa Rosa Cardona ha retirat les delegacions i la tinença d'alcaldia a José Marcos Pons (Vox) després d'una denúncia per presumpte assetjament sexual del seu exasesora. La mesura és provisional, apel·la a l'exemplaritat i preserva la presumpció d'innocència.
Successos
Feijóo després de ser citat per la dana: el seu paper va ser exigir l’emergència nacional
Feijóo ha sigut citat com a testimoni en la causa per la gestió de la dana i ha defés que la seua funció aquell 29 d'octubre va ser exigir l'emergència nacional. La jutgessa li ha demanat registres de comunicacions amb Carlos Mazón d'eixe dia.
Successos
La jutgessa de la DANA cita a Feijóo com a testimoni i li sol·licita de manera voluntària registres de comunicacions
La instructora del cas per la gestió de la DANA ha acordat citar a Feijóo per a esclarir quina informació li va traslladar Carlos Mazón en temps real. També li demana, de manera voluntària, llistats de crides i missatges del 29 d'octubre de 2024.
Política
Morant defén que el PSOE aplica el ‘jo sí que et crec’ i actua immediatament davant denúncies d’assetjament
Diana Morant ha assegurat que el PSOE dona credibilitat a les denúncies d'assetjament, fins i tot anònimes, i pren mesures en hores. Ha contrastat esta resposta amb els casos del PP i la trama Gürtel.
Successos
Feijóo defén que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional després de ser citat per la DANA
Alberto Núñez Feijóo ha assegurat que el 29 d'octubre de 2024 la seua funció va ser exigir al Govern l'emergència nacional. La citació com a testimoni s'ha conegut durant un acte en Talarrubias.
Successos
Hospitalitzat un britànic després de rebre diversos impactes de bala en Orihuela Costa
Un ciutadà britànic roman ingressat en estat estable després de rebre diversos impactes de bala en Mont Zenia, Orihuela Costa. La Guàrdia Civil investiga i no hi ha detencions.
Successos
La jutgessa de la DANA cita a Feijóo com a testimoni a petició d’un grup de víctimes
La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo com a testimoni a petició d'una associació de víctimes que exercix l'acusació particular.



