Un conductor ebri ha causat esta passada nit de diumenge, 10 de desembre, dos accidents de trànsit amb cinc ferits en la Gran Via de Germanies i en l'encreuament de Mestre Rodrigo amb Vall de la Ballestera a la ciutat de València. La Policia Local va detindre al jove de 23 anys, després de duplicar la taxa màxima d'alcohol permesa. En primer lloc, el jove en mans d'un Nissan Primera, segons apunta el diari 'Las Provincias', va xocar contra una motocicleta a la Gran Via Germanies. El jove, acompanyat d'una xica de 22 anys al volant, fugiren sense ajudar als accidentats de la motocicleta que van quedar enmig de la calçada, ferits.
Un conductor begut causa dos accidents amb cinc ferits a València
Últimes notícies
Esports
TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol
TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.
Educació
Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa
La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.
Oratge
L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor
Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.
Successos
València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor
L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.
Successos
Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana
Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.
Economia
Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny
Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.
Oratge
L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus
L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.
Espanya
Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats
El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.









