Un conductor ebri ha causat esta passada nit de diumenge, 10 de desembre, dos accidents de trànsit amb cinc ferits en la Gran Via de Germanies i en l'encreuament de Mestre Rodrigo amb Vall de la Ballestera a la ciutat de València. La Policia Local va detindre al jove de 23 anys, després de duplicar la taxa màxima d'alcohol permesa. En primer lloc, el jove en mans d'un Nissan Primera, segons apunta el diari 'Las Provincias', va xocar contra una motocicleta a la Gran Via Germanies. El jove, acompanyat d'una xica de 22 anys al volant, fugiren sense ajudar als accidentats de la motocicleta que van quedar enmig de la calçada, ferits.
Últimes notícies
Esports
El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa
El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.
Esports
Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket
L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.
Esports
Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket
L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.
Esports
Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum
El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.
Esports
València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe
El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.
Esports
Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València
César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.
Esports
Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista
València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.
Esports
Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol
El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.




