25.9 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

Un cotxe atropella dos adults i una xiqueta fent marxa arrere en un autocine de Mutxamel

Un cotxe va atropellar ahir a 3 persones en un autocine de Mutxamel, a Alacant, quan realitzava maniobres de marxa arrere. L'accident es va produir al voltant de les 21.30 hores, segons ha informat el CICU.

 

El CICU va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics van assistir a una xiqueta de 6 anys amb traumatisme abdominal i policontusions i a un home de 32 anys amb traumatisme dorsal i policontusions. Tots dos van ser traslladat posteriorment a l'Hospital Universitari de Sant Joan.

 

També van atendre a un home de 68 anys per politraumatisme que va ser evacuat a l'Hospital General Universitari d'Alacant.

Últimes notícies

Óscar Puente ha sostingut que amb un PP decent i assenyat Mazón no hauria seguit després de la DANA

El ministre ha carregat contra la continuïtat de Carlos Mazón un any després de la DANA. Ha defés la seua presència en el funeral, però qüestiona que seguisca en el càrrec.

Presó provisional per a la conductora del cotxe que va caure a l’aigua a Gandia en el qual va morir una jove

El Jutjat d'Instrucció 1 de Gandia ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a la conductora el cotxe de la qual va caure al riu Serpis. En el sinistre va morir una jove de 20 anys i la dona queda investigada per diversos delictes.

El Vila-real firma la seua millor arrancada de lliga com a local en Primera

El 4-0 al Raig eleva a cinc victòries i un empat el balanç del Vila-real en La Ceràmica. Amb 16 gols a favor, l'equip aconseguix el seu millor inici a casa en Primera

El València no troba fre a la seua caiguda i acabarà una altra jornada en descens

El València acabarà la jornada en descens per segona vegada seguida després de caure al Bernabéu. L'equip de Corberán suma 9 de 33 i sis jornades sense guanyar.

Morant exigix a Maribel Vilaplana dir la veritat davant la jutgessa i no ser còmplice de Mazón

Diana Morant ha reclamat a Maribel Vilaplana que aclarisca davant la jutgessa les incògnites sobre el seu menjar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. La dirigent del PSPV vincula la veritat amb la depuració de responsabilitats i planteja eleccions anticipades.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

Feijóo i Mazón parlaran en les pròximes hores per a analitzar la situació política a la Comunitat Valenciana i les necessitats del PP valencià. Gamarra ha avançat el contacte sense oferir més detalls.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

El líder del PP i el president de la Generalitat mantindran una conversa per a analitzar la situació política en la Comunitat Valenciana, en ple debat intern del partit.

Joselito ha sigut nomenat fill adoptiu d’Utiel pel seu paper com a ‘ambaixador extraordinari’

L'actor i cantant ha sigut distingit en el Teatre Rambal després de l'aprovació plenària. El reconeixement premia la seua trajectòria i la seua labor de promoció d'Utiel.