14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

David Bisbal té un patrimoni immobiliari d’uns 3 milions d’euros

David Bisbal, cantante español con más de 6 millones de copias de discos y singles vendidos en el mundo.

David Bisbal té un gran patrimoni immobiliari gràcies a la seva exitosa carrera musical | València Diari

 

La premsa del cor acostuma a ser una bona font d’informació per saber quines són les inversions dels personatges famosos. És molt habitual que aquests tinguen un gran patrimoni en cases i pisos, com per exemple David Bisbal, que és propietari de 6 immobles.

 

Si tenim en compte el valor estimat de tots els edificis que posseïx, segons ha publicat la revista ‘Cuore’, els actius immobiliaris del cantant d’èxits com ‘Ave María’ pugen a una xifra total d’uns 3 milions d’euros

 

Les cases d’Almeria de David Bisbal 

La primera casa que va comprar el cantant d’Almeria va ser una nova residència pels seus pares en la ciutat on va nàixer. Va ser just després d’eixir d”Operación Triunfo’ quan Bisbal va fer la primera de les seues adquisicions d’immobles. A la ciutat andalusa, l’artista també té un altre habitatge, concretament un xalet en el barri de Castell del Rey, valorat en 240.000 euros. 

 

La seua última compra en la seua ciutat natal és la casa que s’està construint amb la seua esposa Rosana Zanetti. La parella ha decidit instal·lar-se on el cantant va viure la seua infància i primera joventut, concretament en un habitatge que tindrà 500 metres quadrats. 

 

David Bisbal y su mujer Rosanna Zanetti

David Bisbal i la seua esposa Rosanna Zanetti | Cedida

 

Les inversions fora de la província andalusa

Una altra de les propietats de l’ex ‘coach’ de ‘La Voz’ la va adquirir quan eixia amb Elena Tablada. Durant un temps, van compartir la seua felicitat en un habitatge de 100 m² que tenien en la ciutat madrilenya d’Alcobendas.   

 

És també en aquesta mateixa comunitat autònoma on David Bisbal té una de les cases on més temps residixen ell o Rosana Zanetti. El cantant té una residència en la urbanització Ciudalcampo, una de les zones més exclusives de Madrid on també tenen una casa personatges com Antonio Banderes. En una construcció de 300 metres quadrats, la parella descansa quan viatja a Madrid o torna a Espanya d’algun vol internacional.

 

I com molts artistes llatins, Bisbal també té una casa a la capital del món castellanoparlant als Estats Units, la ciutat de Miami. Allà, l’intèrpret posseïx un altre habitatge de 500 m² que està valorat en 700.000 euros. 

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.

València Basket busca prolongar la seua ratxa en la pista de l’Estudiants

El conjunt taronja visita a Estudiants en la jornada 17 per a estirar una ratxa de cinc victòries, impulsat pel seu bon moment en Eurolliga i la volta de peces clau.

Un Llevant Femení reforçat vol aprofitar el cansament del Reial Madrid

El Llevant Femení arriba animat pel seu primer triomf del curs i rep al Reial Madrid, segon en la taula, amb la idea d'explotar el seu menor descans. El dol es juga el dissabte a les 12.00 a Buñol.

La Generalitat valenciana titlla de xerrameca el finançament autonòmic fins que hi haja un text en el Congrés

El Consell ha sostingut que la proposta del Govern central és només un anunci fins que es registre un projecte de llei en el Congrés. Reclama un fons d'anivellament i més recursos per a servicis essencials.

Castelló dona el tret d’eixida a la Supercopa femenina amb horaris i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina, que reunix a Reial Madrid, Atlètic, Barcelona i Athletic en l'Estadi Castalia. La primera semifinal es retarda a les 19.15 i els partits comptaran amb un VAR a demanda en fase de prova.

Arriba Harry, borrasca d’alt impacte amb pluja, vent i temporal marítim al Mediterrani

Harry arribarà a inicis de la setmana vinent amb fort temporal marítim, ratxes molt fortes i pluges persistents en el nord-est peninsular i Balears, amb neu en muntanya.

Cap de setmana nuvolós en la Comunitat Valenciana i temporal marítim a partir del dimarts

Cap de setmana amb cels coberts i pluges, amb temperatures 1-2 °C per davall del normal. El dimarts arribarà un temporal marítim ràpid, amb ones de fins a 6 m en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana lidera la donació d’òrgans a nivell mundial entre regions de la seua grandària

La Comunitat Valenciana va aconseguir 57,5 donants per milió de població i 689 trasplantaments, va exportar 210 òrgans i va superar àmpliament la mitjana nacional. Consolida un model basat en coordinació, innovació i generositat de les famílies.