David Bisbal té un patrimoni immobiliari d’uns 3 milions d’euros

David Bisbal, cantante español con más de 6 millones de copias de discos y singles vendidos en el mundo.

David Bisbal té un gran patrimoni immobiliari gràcies a la seva exitosa carrera musical | València Diari

 

La premsa del cor acostuma a ser una bona font d’informació per saber quines són les inversions dels personatges famosos. És molt habitual que aquests tinguen un gran patrimoni en cases i pisos, com per exemple David Bisbal, que és propietari de 6 immobles.

 

Si tenim en compte el valor estimat de tots els edificis que posseïx, segons ha publicat la revista ‘Cuore’, els actius immobiliaris del cantant d’èxits com ‘Ave María’ pugen a una xifra total d’uns 3 milions d’euros

 

Les cases d’Almeria de David Bisbal 

La primera casa que va comprar el cantant d’Almeria va ser una nova residència pels seus pares en la ciutat on va nàixer. Va ser just després d’eixir d”Operación Triunfo’ quan Bisbal va fer la primera de les seues adquisicions d’immobles. A la ciutat andalusa, l’artista també té un altre habitatge, concretament un xalet en el barri de Castell del Rey, valorat en 240.000 euros. 

 

La seua última compra en la seua ciutat natal és la casa que s’està construint amb la seua esposa Rosana Zanetti. La parella ha decidit instal·lar-se on el cantant va viure la seua infància i primera joventut, concretament en un habitatge que tindrà 500 metres quadrats. 

 

David Bisbal y su mujer Rosanna Zanetti

David Bisbal i la seua esposa Rosanna Zanetti | Cedida

 

Les inversions fora de la província andalusa

Una altra de les propietats de l’ex ‘coach’ de ‘La Voz’ la va adquirir quan eixia amb Elena Tablada. Durant un temps, van compartir la seua felicitat en un habitatge de 100 m² que tenien en la ciutat madrilenya d’Alcobendas.   

 

És també en aquesta mateixa comunitat autònoma on David Bisbal té una de les cases on més temps residixen ell o Rosana Zanetti. El cantant té una residència en la urbanització Ciudalcampo, una de les zones més exclusives de Madrid on també tenen una casa personatges com Antonio Banderes. En una construcció de 300 metres quadrats, la parella descansa quan viatja a Madrid o torna a Espanya d’algun vol internacional.

 

I com molts artistes llatins, Bisbal també té una casa a la capital del món castellanoparlant als Estats Units, la ciutat de Miami. Allà, l’intèrpret posseïx un altre habitatge de 500 m² que està valorat en 700.000 euros. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.