David Bisbal té un patrimoni immobiliari d’uns 3 milions d’euros

David Bisbal, cantante español con más de 6 millones de copias de discos y singles vendidos en el mundo.

David Bisbal té un gran patrimoni immobiliari gràcies a la seva exitosa carrera musical | València Diari

 

La premsa del cor acostuma a ser una bona font d’informació per saber quines són les inversions dels personatges famosos. És molt habitual que aquests tinguen un gran patrimoni en cases i pisos, com per exemple David Bisbal, que és propietari de 6 immobles.

 

Si tenim en compte el valor estimat de tots els edificis que posseïx, segons ha publicat la revista ‘Cuore’, els actius immobiliaris del cantant d’èxits com ‘Ave María’ pugen a una xifra total d’uns 3 milions d’euros

 

Les cases d’Almeria de David Bisbal 

La primera casa que va comprar el cantant d’Almeria va ser una nova residència pels seus pares en la ciutat on va nàixer. Va ser just després d’eixir d»Operación Triunfo’ quan Bisbal va fer la primera de les seues adquisicions d’immobles. A la ciutat andalusa, l’artista també té un altre habitatge, concretament un xalet en el barri de Castell del Rey, valorat en 240.000 euros. 

 

La seua última compra en la seua ciutat natal és la casa que s’està construint amb la seua esposa Rosana Zanetti. La parella ha decidit instal·lar-se on el cantant va viure la seua infància i primera joventut, concretament en un habitatge que tindrà 500 metres quadrats. 

 

David Bisbal y su mujer Rosanna Zanetti

David Bisbal i la seua esposa Rosanna Zanetti | Cedida

 

Les inversions fora de la província andalusa

Una altra de les propietats de l’ex ‘coach’ de ‘La Voz’ la va adquirir quan eixia amb Elena Tablada. Durant un temps, van compartir la seua felicitat en un habitatge de 100 m² que tenien en la ciutat madrilenya d’Alcobendas.   

 

És també en aquesta mateixa comunitat autònoma on David Bisbal té una de les cases on més temps residixen ell o Rosana Zanetti. El cantant té una residència en la urbanització Ciudalcampo, una de les zones més exclusives de Madrid on també tenen una casa personatges com Antonio Banderes. En una construcció de 300 metres quadrats, la parella descansa quan viatja a Madrid o torna a Espanya d’algun vol internacional.

 

I com molts artistes llatins, Bisbal també té una casa a la capital del món castellanoparlant als Estats Units, la ciutat de Miami. Allà, l’intèrpret posseïx un altre habitatge de 500 m² que està valorat en 700.000 euros. 

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.