David Bisbal té un patrimoni immobiliari d’uns 3 milions d’euros

David Bisbal, cantante español con más de 6 millones de copias de discos y singles vendidos en el mundo.

David Bisbal té un gran patrimoni immobiliari gràcies a la seva exitosa carrera musical | València Diari

 

La premsa del cor acostuma a ser una bona font d’informació per saber quines són les inversions dels personatges famosos. És molt habitual que aquests tinguen un gran patrimoni en cases i pisos, com per exemple David Bisbal, que és propietari de 6 immobles.

 

Si tenim en compte el valor estimat de tots els edificis que posseïx, segons ha publicat la revista ‘Cuore’, els actius immobiliaris del cantant d’èxits com ‘Ave María’ pugen a una xifra total d’uns 3 milions d’euros

 

Les cases d’Almeria de David Bisbal 

La primera casa que va comprar el cantant d’Almeria va ser una nova residència pels seus pares en la ciutat on va nàixer. Va ser just després d’eixir d»Operación Triunfo’ quan Bisbal va fer la primera de les seues adquisicions d’immobles. A la ciutat andalusa, l’artista també té un altre habitatge, concretament un xalet en el barri de Castell del Rey, valorat en 240.000 euros. 

 

La seua última compra en la seua ciutat natal és la casa que s’està construint amb la seua esposa Rosana Zanetti. La parella ha decidit instal·lar-se on el cantant va viure la seua infància i primera joventut, concretament en un habitatge que tindrà 500 metres quadrats. 

 

David Bisbal y su mujer Rosanna Zanetti

David Bisbal i la seua esposa Rosanna Zanetti | Cedida

 

Les inversions fora de la província andalusa

Una altra de les propietats de l’ex ‘coach’ de ‘La Voz’ la va adquirir quan eixia amb Elena Tablada. Durant un temps, van compartir la seua felicitat en un habitatge de 100 m² que tenien en la ciutat madrilenya d’Alcobendas.   

 

És també en aquesta mateixa comunitat autònoma on David Bisbal té una de les cases on més temps residixen ell o Rosana Zanetti. El cantant té una residència en la urbanització Ciudalcampo, una de les zones més exclusives de Madrid on també tenen una casa personatges com Antonio Banderes. En una construcció de 300 metres quadrats, la parella descansa quan viatja a Madrid o torna a Espanya d’algun vol internacional.

 

I com molts artistes llatins, Bisbal també té una casa a la capital del món castellanoparlant als Estats Units, la ciutat de Miami. Allà, l’intèrpret posseïx un altre habitatge de 500 m² que està valorat en 700.000 euros. 

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.