David Bisbal té un patrimoni immobiliari d’uns 3 milions d’euros

David Bisbal, cantante español con más de 6 millones de copias de discos y singles vendidos en el mundo.

David Bisbal té un gran patrimoni immobiliari gràcies a la seva exitosa carrera musical | València Diari

 

La premsa del cor acostuma a ser una bona font d’informació per saber quines són les inversions dels personatges famosos. És molt habitual que aquests tinguen un gran patrimoni en cases i pisos, com per exemple David Bisbal, que és propietari de 6 immobles.

 

Si tenim en compte el valor estimat de tots els edificis que posseïx, segons ha publicat la revista ‘Cuore’, els actius immobiliaris del cantant d’èxits com ‘Ave María’ pugen a una xifra total d’uns 3 milions d’euros

 

Les cases d’Almeria de David Bisbal 

La primera casa que va comprar el cantant d’Almeria va ser una nova residència pels seus pares en la ciutat on va nàixer. Va ser just després d’eixir d”Operación Triunfo’ quan Bisbal va fer la primera de les seues adquisicions d’immobles. A la ciutat andalusa, l’artista també té un altre habitatge, concretament un xalet en el barri de Castell del Rey, valorat en 240.000 euros. 

 

La seua última compra en la seua ciutat natal és la casa que s’està construint amb la seua esposa Rosana Zanetti. La parella ha decidit instal·lar-se on el cantant va viure la seua infància i primera joventut, concretament en un habitatge que tindrà 500 metres quadrats. 

 

David Bisbal y su mujer Rosanna Zanetti

David Bisbal i la seua esposa Rosanna Zanetti | Cedida

 

Les inversions fora de la província andalusa

Una altra de les propietats de l’ex ‘coach’ de ‘La Voz’ la va adquirir quan eixia amb Elena Tablada. Durant un temps, van compartir la seua felicitat en un habitatge de 100 m² que tenien en la ciutat madrilenya d’Alcobendas.   

 

És també en aquesta mateixa comunitat autònoma on David Bisbal té una de les cases on més temps residixen ell o Rosana Zanetti. El cantant té una residència en la urbanització Ciudalcampo, una de les zones més exclusives de Madrid on també tenen una casa personatges com Antonio Banderes. En una construcció de 300 metres quadrats, la parella descansa quan viatja a Madrid o torna a Espanya d’algun vol internacional.

 

I com molts artistes llatins, Bisbal també té una casa a la capital del món castellanoparlant als Estats Units, la ciutat de Miami. Allà, l’intèrpret posseïx un altre habitatge de 500 m² que està valorat en 700.000 euros. 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.