Desallotjat un centre de menors per un incendi en el centre d’Alacant

 

Els Bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut esta matinada d’urgència per a extingir un incendi al carrer Capità Segarra, que es va iniciar en l’exterior en un contenidor, i es va propagar ràpidament als vehicles pròxims afectant al seu torn la part baixa de l’edifici i a l’interior d’un centre de menors que va ser desallotjat.

Segons fonts del SPEIS l’emergència ha tingut lloc a les 04.13 hores, dotacions de bombers i quatre patrulles de Policia Local i Policia Nacional van atendre immediatament l’emergència per a tallar el trànsit, coordinar l’accés dels efectius i abalisar la zona assegurant-la i iniciant les tasques d’extinció del virulent incendi.

Els bombers van desplaçar fins al lloc de l’emergència dos Bombes Urbanes Pesades i deu efectius, a la seua arribada van comprovar que el focus del foc estava localitzat en la part exterior en el contenidor, i es propagava ràpidament al furgó annex afectant també les crides a la part baixa de l’edifici d’un centre de menors, que va ser desallotjat preventivament. Els efectius van desplegar tres línies d’aigua per a extingir-ho atacant el foc ràpidament, aconseguint controlar-lo per a donar-lo per extingit amb celeritat.

Les tasques d’extinció dels bombers s’han allargat més d’una hora, i es desconeixen les causes del foc. El Cos de Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació, desplaçant-se els especialistes de Policia Científica per a fer una inspecció en la zona. La part baixa de l’edifici ha quedat afectada, així com el contenidor totalment calcinat i parcialment danyada la furgoneta.

 

Últimes notícies

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.