Desallotjat un centre de menors per un incendi en el centre d’Alacant

 

Els Bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut esta matinada d’urgència per a extingir un incendi al carrer Capità Segarra, que es va iniciar en l’exterior en un contenidor, i es va propagar ràpidament als vehicles pròxims afectant al seu torn la part baixa de l’edifici i a l’interior d’un centre de menors que va ser desallotjat.

Segons fonts del SPEIS l’emergència ha tingut lloc a les 04.13 hores, dotacions de bombers i quatre patrulles de Policia Local i Policia Nacional van atendre immediatament l’emergència per a tallar el trànsit, coordinar l’accés dels efectius i abalisar la zona assegurant-la i iniciant les tasques d’extinció del virulent incendi.

Els bombers van desplaçar fins al lloc de l’emergència dos Bombes Urbanes Pesades i deu efectius, a la seua arribada van comprovar que el focus del foc estava localitzat en la part exterior en el contenidor, i es propagava ràpidament al furgó annex afectant també les crides a la part baixa de l’edifici d’un centre de menors, que va ser desallotjat preventivament. Els efectius van desplegar tres línies d’aigua per a extingir-ho atacant el foc ràpidament, aconseguint controlar-lo per a donar-lo per extingit amb celeritat.

Les tasques d’extinció dels bombers s’han allargat més d’una hora, i es desconeixen les causes del foc. El Cos de Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació, desplaçant-se els especialistes de Policia Científica per a fer una inspecció en la zona. La part baixa de l’edifici ha quedat afectada, així com el contenidor totalment calcinat i parcialment danyada la furgoneta.

 

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.