Desallotjat un centre de menors per un incendi en el centre d’Alacant

 

Els Bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut esta matinada d’urgència per a extingir un incendi al carrer Capità Segarra, que es va iniciar en l’exterior en un contenidor, i es va propagar ràpidament als vehicles pròxims afectant al seu torn la part baixa de l’edifici i a l’interior d’un centre de menors que va ser desallotjat.

Segons fonts del SPEIS l’emergència ha tingut lloc a les 04.13 hores, dotacions de bombers i quatre patrulles de Policia Local i Policia Nacional van atendre immediatament l’emergència per a tallar el trànsit, coordinar l’accés dels efectius i abalisar la zona assegurant-la i iniciant les tasques d’extinció del virulent incendi.

Els bombers van desplaçar fins al lloc de l’emergència dos Bombes Urbanes Pesades i deu efectius, a la seua arribada van comprovar que el focus del foc estava localitzat en la part exterior en el contenidor, i es propagava ràpidament al furgó annex afectant també les crides a la part baixa de l’edifici d’un centre de menors, que va ser desallotjat preventivament. Els efectius van desplegar tres línies d’aigua per a extingir-ho atacant el foc ràpidament, aconseguint controlar-lo per a donar-lo per extingit amb celeritat.

Les tasques d’extinció dels bombers s’han allargat més d’una hora, i es desconeixen les causes del foc. El Cos de Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació, desplaçant-se els especialistes de Policia Científica per a fer una inspecció en la zona. La part baixa de l’edifici ha quedat afectada, així com el contenidor totalment calcinat i parcialment danyada la furgoneta.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.