Desallotjat un centre de menors per un incendi en el centre d’Alacant

 

Els Bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut esta matinada d’urgència per a extingir un incendi al carrer Capità Segarra, que es va iniciar en l’exterior en un contenidor, i es va propagar ràpidament als vehicles pròxims afectant al seu torn la part baixa de l’edifici i a l’interior d’un centre de menors que va ser desallotjat.

Segons fonts del SPEIS l’emergència ha tingut lloc a les 04.13 hores, dotacions de bombers i quatre patrulles de Policia Local i Policia Nacional van atendre immediatament l’emergència per a tallar el trànsit, coordinar l’accés dels efectius i abalisar la zona assegurant-la i iniciant les tasques d’extinció del virulent incendi.

Els bombers van desplaçar fins al lloc de l’emergència dos Bombes Urbanes Pesades i deu efectius, a la seua arribada van comprovar que el focus del foc estava localitzat en la part exterior en el contenidor, i es propagava ràpidament al furgó annex afectant també les crides a la part baixa de l’edifici d’un centre de menors, que va ser desallotjat preventivament. Els efectius van desplegar tres línies d’aigua per a extingir-ho atacant el foc ràpidament, aconseguint controlar-lo per a donar-lo per extingit amb celeritat.

Les tasques d’extinció dels bombers s’han allargat més d’una hora, i es desconeixen les causes del foc. El Cos de Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació, desplaçant-se els especialistes de Policia Científica per a fer una inspecció en la zona. La part baixa de l’edifici ha quedat afectada, així com el contenidor totalment calcinat i parcialment danyada la furgoneta.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.