14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Desmantellada una gran plantació de marihuana amb 764 plantes i amb set persones detingudes a Alacant

 

La Policia Nacional s’ha confiscat de 29 quilos de marihuana preparats per a la seua venda i 764 plantes en diversos estats de creixement durant el desmantellament d’una organització dedicada al cultiu ‘indoor’ de la droga i que proveïa a diversos punts de venda ‘a la menuda’ d’Alacant. En l’operatiu s’ha detingut a 7 persones, quatre homes i tres dones. Els arrests, segons la Comissaria Provincial, s’han practicat en el marc d’una operació antidroga dirigida pel grup d’estupefaents de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant que va culminar el dia 20 amb la detenció dels suposats membres de l’entramat. Els investigadors van tindre coneixement de l’activitat il·lícita de la banda i van començar la recerca. Va ser aleshores quan van descobrir la importància de l’organització i que els detinguts proveïen de marihuana a una gran quantitat de punts negres de la ciutat.

  

  

 

Últimes notícies

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.