Es dessagna en ple carrer mentres passeja el seu gos en Moraira

Passeig

L’home passejava amb el seu gos pel passeig marítim de Moraira | Pixabay

 

Este passat dimecres, en el carrer del Castell de la localitat de Moraira, pedania de Teulada, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), un home de 58 anys es va desmaiar en ple carrer i es va pegar un colp molt fort en la nuca en caure en terra.

 

Segons explica un testimoni a ‘Levante’, la víctima, de nacionalitat estrangera, passejava el seu gos a les 14.55 hores de la vesprada quan, de repent, es va desmaiar i va caure cap arrere. A conseqüència de l’impacte, va començar a convulsionar i a sagnar.

 

En eixe moment, les persones que estaven passejant per la zona es van arrimar fins al lloc. Un home que estava en un local pròxim va arribar a on estava la víctima i el va auxiliar. A demés, portava un maletí amb un desfibril·lador dins, que finalment no va necessitar.

 

Les altres persones presents, mentres, van tocar als servicis sanitaris i, en poc de temps, es va desplaçar una ambulància de Proteció Civil de Teulada-Moraira per a auxiliar a la víctima, també agents de la Policia Local.

 

Mentres, el gos vigilava de forma constant el que li passava al seu amo, que el van poder alçar, això sí, desorientat, sense poder parlar i amb el cap sagnant. Més tard, l’ambulància el va traslladar fins a l’Hospital de Dénia. Segons el testimoni, la passada nit de dimecres el ferit estava estable i en observació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.