Es dessagna en ple carrer mentres passeja el seu gos en Moraira

Passeig

L’home passejava amb el seu gos pel passeig marítim de Moraira | Pixabay

 

Este passat dimecres, en el carrer del Castell de la localitat de Moraira, pedania de Teulada, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), un home de 58 anys es va desmaiar en ple carrer i es va pegar un colp molt fort en la nuca en caure en terra.

 

Segons explica un testimoni a ‘Levante’, la víctima, de nacionalitat estrangera, passejava el seu gos a les 14.55 hores de la vesprada quan, de repent, es va desmaiar i va caure cap arrere. A conseqüència de l’impacte, va començar a convulsionar i a sagnar.

 

En eixe moment, les persones que estaven passejant per la zona es van arrimar fins al lloc. Un home que estava en un local pròxim va arribar a on estava la víctima i el va auxiliar. A demés, portava un maletí amb un desfibril·lador dins, que finalment no va necessitar.

 

Les altres persones presents, mentres, van tocar als servicis sanitaris i, en poc de temps, es va desplaçar una ambulància de Proteció Civil de Teulada-Moraira per a auxiliar a la víctima, també agents de la Policia Local.

 

Mentres, el gos vigilava de forma constant el que li passava al seu amo, que el van poder alçar, això sí, desorientat, sense poder parlar i amb el cap sagnant. Més tard, l’ambulància el va traslladar fins a l’Hospital de Dénia. Segons el testimoni, la passada nit de dimecres el ferit estava estable i en observació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.