16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detenen a 4 menors quan anaven a robar gelats d’una fàbrica d’Alacant

Imatge d’arxiu | Delicooks

 

Quatre menors d’edat, de 15 i 17 anys, han sigut detinguts per, presumptament, entrar a robar gelats en un dels camions frigorífics estacionats en l’interior de la fàbrica de Helados Alacant, en Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí.

 

Fonts policials han indicat que els quatre menors, un de 17, dos 16 i un altre de 15 anys, han sigut posats a disposició de la fiscalia de Menors que, al seu torn, els ha deixat baix la protecció dels seus tutors.

 

Mentres un dels menors feia labors de “vigilància” en l’exterior, tres dels joves, que vestien pantalons curts, van saltar en diverses ocasions la tanca exterior de la fàbrica i, suposadament, van arribar a obrir el cadenat del congelador lateral dret d’un dels camions.

 

Un dels arrestats va confessar espontàniament a la Policia Nacional que l’objectiu era fer-se amb gelats, encara que no van poder conseguir-ho.

Últimes notícies

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.

Llevant i Elx, urgits per guanyar en el Ciutat

Llevant busca la seua primera victòria a casa i l'Elx el seu primer triomf fora en un dol marcat per la urgència i les baixes. El partit arranca a les 21.00.

Pérez Llorca ressalta l’abast mundial de The Ocean Race i la sexta eixida des d’Alacant en 2027

The Ocean Race eixirà per sexta vegada d'Alacant el 17 de gener de 2027 i enllaçarà amb Auckland en l'etapa més llarga de la seua història, de 13.800 milles nàutiques.