Detenen a 4 menors quan anaven a robar gelats d’una fàbrica d’Alacant

Imatge d’arxiu | Delicooks

 

Quatre menors d’edat, de 15 i 17 anys, han sigut detinguts per, presumptament, entrar a robar gelats en un dels camions frigorífics estacionats en l’interior de la fàbrica de Helados Alacant, en Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí.

 

Anuncios

Fonts policials han indicat que els quatre menors, un de 17, dos 16 i un altre de 15 anys, han sigut posats a disposició de la fiscalia de Menors que, al seu torn, els ha deixat baix la protecció dels seus tutors.

 

Mentres un dels menors feia labors de “vigilància” en l’exterior, tres dels joves, que vestien pantalons curts, van saltar en diverses ocasions la tanca exterior de la fàbrica i, suposadament, van arribar a obrir el cadenat del congelador lateral dret d’un dels camions.

 

Un dels arrestats va confessar espontàniament a la Policia Nacional que l’objectiu era fer-se amb gelats, encara que no van poder conseguir-ho.

Anuncios

Últimes notícies

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.