16.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detenen a 4 menors quan anaven a robar gelats d’una fàbrica d’Alacant

Imatge d’arxiu | Delicooks

 

Quatre menors d’edat, de 15 i 17 anys, han sigut detinguts per, presumptament, entrar a robar gelats en un dels camions frigorífics estacionats en l’interior de la fàbrica de Helados Alacant, en Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí.

 

Fonts policials han indicat que els quatre menors, un de 17, dos 16 i un altre de 15 anys, han sigut posats a disposició de la fiscalia de Menors que, al seu torn, els ha deixat baix la protecció dels seus tutors.

 

Mentres un dels menors feia labors de “vigilància” en l’exterior, tres dels joves, que vestien pantalons curts, van saltar en diverses ocasions la tanca exterior de la fàbrica i, suposadament, van arribar a obrir el cadenat del congelador lateral dret d’un dels camions.

 

Un dels arrestats va confessar espontàniament a la Policia Nacional que l’objectiu era fer-se amb gelats, encara que no van poder conseguir-ho.

Últimes notícies

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.