Detenen el company de pis del jove que va aparéixer amb el penis amputat a Saragossa

  

Policía Nacional

La policia ha detingut al company de pis de la víctima com a presumpte autor dels fets | CatalunyaDiari.cat

 

Agents del grup d’homicidis de la Policia Nacional, responsable de la investigació del cas, van detenir aquest dijous al company de pis del jove anglés de 33 anys que va aparéixer la setmana passada pel centre de Saragossa dessagnant-se i amb el penis amputat. Al company se li ha imputat un presumpte delicte de lesions. El sospitós es troba a les dependències de la Prefectura Superior de la Policia d’Aragó esperant que se li prenga declaració.

 

Segons va recollir España Diario, els fets van succeir el passat divendres, 8 de març, al voltant de les 19.00 hores quan uns vianants van observar que el jove caminava pels carrers amb taques de sang a la seua roba. El xic va ser auxiliat per una patrulla de la Policia Local que, després que els explicara que s’havia autolesionat, es van desplaçar fins a l’immoble per recuperar el membre amputat. 

 

El detingut li va tallar el penis amb el consentiment de la mateixa víctima, segons avança ‘Heraldo’. És per això que s’està investigant si el company de pis hauria rebut algun tipus de compensació econòmica per tallar el membre perquè la víctima va buscar per xarxes socials i pàgines de contactes a una persona que fera la feina i que a més, ho gravara en vídeo. Tot i que disposava del consentiment de la víctima, l’home no queda eximit de la responsabilitat penal.

 

imatge arxiu 061 saragossa

Els especialistes van aconseguir reimplantar el penis amb èxit  | CatalunyaDiari.cat

 

La policia sospitava de la implicació d’una segona persona

Les circumstàncies en què es van produir els fets i el fet que el tall fos totalment net, posaven en dubte la declaració de la víctima que assegurava que es tractava d’una autolesió. La precisió del tall va permetre que, tot i ser una intervenció complicada i inèdita, fins al moment, a Aragó, es poguera reimplantar el penis amb èxit. Els especialistes, segons indica el mitjà citat, van aconseguir una implantació quasi total, a excepció d’una artèria.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.