Detenen el company de pis del jove que va aparéixer amb el penis amputat a Saragossa

  

Policía Nacional

La policia ha detingut al company de pis de la víctima com a presumpte autor dels fets | CatalunyaDiari.cat

 

Agents del grup d’homicidis de la Policia Nacional, responsable de la investigació del cas, van detenir aquest dijous al company de pis del jove anglés de 33 anys que va aparéixer la setmana passada pel centre de Saragossa dessagnant-se i amb el penis amputat. Al company se li ha imputat un presumpte delicte de lesions. El sospitós es troba a les dependències de la Prefectura Superior de la Policia d’Aragó esperant que se li prenga declaració.

 

Segons va recollir España Diario, els fets van succeir el passat divendres, 8 de març, al voltant de les 19.00 hores quan uns vianants van observar que el jove caminava pels carrers amb taques de sang a la seua roba. El xic va ser auxiliat per una patrulla de la Policia Local que, després que els explicara que s’havia autolesionat, es van desplaçar fins a l’immoble per recuperar el membre amputat. 

 

El detingut li va tallar el penis amb el consentiment de la mateixa víctima, segons avança ‘Heraldo’. És per això que s’està investigant si el company de pis hauria rebut algun tipus de compensació econòmica per tallar el membre perquè la víctima va buscar per xarxes socials i pàgines de contactes a una persona que fera la feina i que a més, ho gravara en vídeo. Tot i que disposava del consentiment de la víctima, l’home no queda eximit de la responsabilitat penal.

 

imatge arxiu 061 saragossa

Els especialistes van aconseguir reimplantar el penis amb èxit  | CatalunyaDiari.cat

 

La policia sospitava de la implicació d’una segona persona

Les circumstàncies en què es van produir els fets i el fet que el tall fos totalment net, posaven en dubte la declaració de la víctima que assegurava que es tractava d’una autolesió. La precisió del tall va permetre que, tot i ser una intervenció complicada i inèdita, fins al moment, a Aragó, es poguera reimplantar el penis amb èxit. Els especialistes, segons indica el mitjà citat, van aconseguir una implantació quasi total, a excepció d’una artèria.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.