Detenen el company de pis del jove que va aparéixer amb el penis amputat a Saragossa

  

Policía Nacional

La policia ha detingut al company de pis de la víctima com a presumpte autor dels fets | CatalunyaDiari.cat

 

Agents del grup d’homicidis de la Policia Nacional, responsable de la investigació del cas, van detenir aquest dijous al company de pis del jove anglés de 33 anys que va aparéixer la setmana passada pel centre de Saragossa dessagnant-se i amb el penis amputat. Al company se li ha imputat un presumpte delicte de lesions. El sospitós es troba a les dependències de la Prefectura Superior de la Policia d’Aragó esperant que se li prenga declaració.

 

Segons va recollir España Diario, els fets van succeir el passat divendres, 8 de març, al voltant de les 19.00 hores quan uns vianants van observar que el jove caminava pels carrers amb taques de sang a la seua roba. El xic va ser auxiliat per una patrulla de la Policia Local que, després que els explicara que s’havia autolesionat, es van desplaçar fins a l’immoble per recuperar el membre amputat. 

 

El detingut li va tallar el penis amb el consentiment de la mateixa víctima, segons avança ‘Heraldo’. És per això que s’està investigant si el company de pis hauria rebut algun tipus de compensació econòmica per tallar el membre perquè la víctima va buscar per xarxes socials i pàgines de contactes a una persona que fera la feina i que a més, ho gravara en vídeo. Tot i que disposava del consentiment de la víctima, l’home no queda eximit de la responsabilitat penal.

 

imatge arxiu 061 saragossa

Els especialistes van aconseguir reimplantar el penis amb èxit  | CatalunyaDiari.cat

 

La policia sospitava de la implicació d’una segona persona

Les circumstàncies en què es van produir els fets i el fet que el tall fos totalment net, posaven en dubte la declaració de la víctima que assegurava que es tractava d’una autolesió. La precisió del tall va permetre que, tot i ser una intervenció complicada i inèdita, fins al moment, a Aragó, es poguera reimplantar el penis amb èxit. Els especialistes, segons indica el mitjà citat, van aconseguir una implantació quasi total, a excepció d’una artèria.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.