Detenen el company de pis del jove que va aparéixer amb el penis amputat a Saragossa

  

Policía Nacional

La policia ha detingut al company de pis de la víctima com a presumpte autor dels fets | CatalunyaDiari.cat

 

Agents del grup d’homicidis de la Policia Nacional, responsable de la investigació del cas, van detenir aquest dijous al company de pis del jove anglés de 33 anys que va aparéixer la setmana passada pel centre de Saragossa dessagnant-se i amb el penis amputat. Al company se li ha imputat un presumpte delicte de lesions. El sospitós es troba a les dependències de la Prefectura Superior de la Policia d’Aragó esperant que se li prenga declaració.

 

Segons va recollir España Diario, els fets van succeir el passat divendres, 8 de març, al voltant de les 19.00 hores quan uns vianants van observar que el jove caminava pels carrers amb taques de sang a la seua roba. El xic va ser auxiliat per una patrulla de la Policia Local que, després que els explicara que s’havia autolesionat, es van desplaçar fins a l’immoble per recuperar el membre amputat. 

 

El detingut li va tallar el penis amb el consentiment de la mateixa víctima, segons avança ‘Heraldo’. És per això que s’està investigant si el company de pis hauria rebut algun tipus de compensació econòmica per tallar el membre perquè la víctima va buscar per xarxes socials i pàgines de contactes a una persona que fera la feina i que a més, ho gravara en vídeo. Tot i que disposava del consentiment de la víctima, l’home no queda eximit de la responsabilitat penal.

 

imatge arxiu 061 saragossa

Els especialistes van aconseguir reimplantar el penis amb èxit  | CatalunyaDiari.cat

 

La policia sospitava de la implicació d’una segona persona

Les circumstàncies en què es van produir els fets i el fet que el tall fos totalment net, posaven en dubte la declaració de la víctima que assegurava que es tractava d’una autolesió. La precisió del tall va permetre que, tot i ser una intervenció complicada i inèdita, fins al moment, a Aragó, es poguera reimplantar el penis amb èxit. Els especialistes, segons indica el mitjà citat, van aconseguir una implantació quasi total, a excepció d’una artèria.

Últimes notícies

Morant demana que Mazón perda l’acta de diputat i siga expulsat del PP per la gestió de la dana

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del PP i li retire l’acta de diputat, arran dels missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida

Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.

Confirmen les penes pels abusos sexuals de la secta de Vistabella del Maestrat

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha ratificat les condemnes de fins a set anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa instal·lada en una masia de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals a menors entre 2007 i 2022.

Khaalia Hillsman deixa el Valencia Basket després de ser l’MVP de la Copa de la Reina

El Valencia Basket ha confirmat que no renova la pivota nord-americana Khaalia Hillsman, clau en la Copa de la Reina però amb menys pes en la Lliga Femenina.

Un conductor ferit en xocar contra un arbre després de perdre el control del cotxe a Elx

Un conductor ha resultat ferit a Elx en perdre el control del cotxe i col·lidir amb un vehicle estacionat, mobiliari urbà i un arbre, que ha caigut sobre el vehicle. La seua acompanyant ha eixit il·lesa.

Irene Montero acusa la Generalitat de fer passar vergonya al professorat valencià

Irene Montero ha elogiat la lluita del professorat valencià en vaga i ha acusat la Generalitat de generar una imatge de vergonya, mentre Podem adverteix que la mobilització continuarà fins a aconseguir millores en l’educació pública.

Irene Montero contraposa l’orgull del professorat a la vergonya de la Generalitat per la vaga educativa

Irene Montero ha destacat en València l’orgull del professorat de l’escola pública en vaga i ha acusat la Generalitat de actuar amb vergonya davant unes reivindicacions que considera bàsiques per a l’educació valenciana.

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.