Detenen dos homes per furtar dotze porcs i maquinària agrícola a Alacant

Dos homes han sigut detinguts per la Guàrdia Civil a Almoradí i San Bartolomé, al Baix Segura, per presumptament haver realitzat nou delictes en explotacions agrícoles, on van sostraure dotze cries de porc, de 20 quilos cadascun i moltes eines de maquinària agrícola. Els dos homes, espanyols de 25 i 30 anys, segons la investigació de la Comandància, van realitzar els robatoris amb força, arribant a introduir en un sol vehicle, sostret per a eixe propòsit, dotze cries de porc, nombrosos objectes de maquinària agrícola, i cablejat de coure, tot això valorat en més de 7.500 euros. Segons sembla, van intentar introduir tot això en el cotxe furtar però els faltava espai, per la qual cosa van decidir desfer-se del material que havien aconseguit en un altre assalt anterior deixant-ho abandonat en esta segona granja, ja que el material d'allí els pareixia més interessant que l'anterior.

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.