Dos homes han sigut detinguts per la Guàrdia Civil a Almoradí i San Bartolomé, al Baix Segura, per presumptament haver realitzat nou delictes en explotacions agrícoles, on van sostraure dotze cries de porc, de 20 quilos cadascun i moltes eines de maquinària agrícola. Els dos homes, espanyols de 25 i 30 anys, segons la investigació de la Comandància, van realitzar els robatoris amb força, arribant a introduir en un sol vehicle, sostret per a eixe propòsit, dotze cries de porc, nombrosos objectes de maquinària agrícola, i cablejat de coure, tot això valorat en més de 7.500 euros. Segons sembla, van intentar introduir tot això en el cotxe furtar però els faltava espai, per la qual cosa van decidir desfer-se del material que havien aconseguit en un altre assalt anterior deixant-ho abandonat en esta segona granja, ja que el material d'allí els pareixia més interessant que l'anterior.
Últimes notícies
Successos
Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela
Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.
Oratge
Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València
Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.
Oratge
Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló
La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.
Esports
El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia
RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.
Successos
Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills
Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.
Esports
Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges
El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.
Successos
Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi
Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.
Successos
Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia
Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.



