Detenen a un home a el port de Sagunt per un presumpte delicte d’abusos sexuals a menors

 

La Policia Local de Sagunt va detindre aquest dimarts a la vesprada a un xic de 32 anys a la platja de Port de Sagunt, acusat de dur a terme presumptament un delicte d’abusos sexuals a menors. Els fets van ocórrer al voltant de les 19.00 hores quan, el presumpte autor del delicte es va acostar a tres menors, de 12, 13 i 15 anys mentre aquestes es banyaven en la mar i va aprofitar per a presumptament realitzar-los tocaments en zones íntimes.

 

Després de patir els suposats abusos, les menors, visiblement afectades, van exposar el succeït als seus familiars, que van procedir a denunciar els fets davant els agents de la secció de Platges de la Policia Local de Sagunt.

 

Les autoritats van comprovar que el presumpte autor, segons la descripció i indicacions de les afectades, es trobava encara en l’aigua. L’acusat, en observar la presència dels policies va intentar fugir nadant, encara que finalment va ser interceptat a l’altura de l’espigó nord. Va ser en aqueix lloc on es va procedir a la seua detenció.

 

El detingut, de 32 anys i veí de Sagunt, va ser traslladat al centre de salut de Port de Sagunt per a sotmetre’s a un reconeixement mèdic abans del seu desplaçament a comissaria, des d’on passarà a disposició judicial. 

Suport a les víctimes

Les autoritats van prendre totes les mesures de prevenció, protecció i assistència psicològica per a les menors. Així mateix, el cas es va posar en coneixement de l’àrea d’Igualtat del consistori de la localitat, per si les afectades pogueren necessitar suport psicològic, així com assessorament legal. 

 

L’alcalde i regidor d’Igualtat, Darío Moreno, ha explicat que «la detenció d’aquest presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a menors demostra la professionalitat i la rapidesa en l’actuació de la Policia Local de Sagunt» i és una actuació que «fa més segur» el municipi. «Continuarem treballant per a garantir la seguretat de tots i de totes», ha manifestat Moreno.

Últimes notícies

El Consell alerta que la pèrdua de control fronterer impactarà en les polítiques socials

El Consell ha expressat una 'preocupació profundíssima' perquè, segons el seu portaveu, Espanya ha perdut el control de les seues fronteres i això repercutirà en les polítiques socials, educatives i sanitàries. Miguel Barrachina ha vinculat la situació a la recent entrada massiva de migrants per la frontera de Ceuta.

L’alcaldessa de Carlet nega telefonades d’Emergències el dia de la dana i relata les seues gestions per Forata

Laura Sáez ha explicat davant la jutgessa que no va rebre telefonades d’Emergències el dia de la dana, però sí correus, i que va parlar diverses vegades amb Miguel Polo (CHJ) pel risc del pantà de Forata.

Umaru rescata un Elx irregular amb un doblet contra el Còrdova

Dos gols dUmaru Konare en dos minuts han permés a lElx empatar un amistós a Oliva davant un Còrdova superior en la primera part.

Polèmica a Les Corts pel nomenament del xofer de l’oficina de l’expresident Ximo Puig

PP, Vox i Compromís han carregat contra el nomenament del xofer de l’oficina de l’expresident Ximo Puig, presumpte nebot de l’exconsellera Gabriela Bravo, mentre el PSPV n’ha defensat la legitimitat i el treball.

A presó quatre membres de bandes criminals per 17 robatoris en vivendes de València

Quatre membres de dues organitzacions criminals d’origen georgià i croat han ingressat a presó acusats d’almenys 17 robatoris en vivendes de València entre 2025 i 2026.

Desarticulat a Oliva un clan familiar amb gallos de pelea, armes i marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut quatre membres d’un mateix clan familiar a Oliva per robatoris amb força, tràfic de marihuana i maltractament animal, després d’incautar dotze gallos de pelea, armes i diverses ferramentes delictives.

La nova llei d’acompanyament tira avant amb PP i Vox i el rebuig de l’esquerra

Les Corts han aprovat la llei d’acompanyament als pressupostos de 2026 amb els vots de PP i Vox, que defensen rebaixes fiscals i 350 milions per a vivenda, mentre PSPV-PSOE i Compromís critiquen que afavorix els rendes altes i un gir ideològic extremista.

El Valencia Basket ja té data per a la pretemporada i confirma tres amistosos

El Valencia Basket iniciarà la pretemporada el 17 d’agost amb revisions mèdiques a València i afrontarà tres amistosos abans de debutar en la Supercopa Endesa el 19 de setembre davant el Barça.
FILMOTECA D'ESTIU