Detenen a un home a el port de Sagunt per un presumpte delicte d’abusos sexuals a menors

 

La Policia Local de Sagunt va detindre aquest dimarts a la vesprada a un xic de 32 anys a la platja de Port de Sagunt, acusat de dur a terme presumptament un delicte d’abusos sexuals a menors. Els fets van ocórrer al voltant de les 19.00 hores quan, el presumpte autor del delicte es va acostar a tres menors, de 12, 13 i 15 anys mentre aquestes es banyaven en la mar i va aprofitar per a presumptament realitzar-los tocaments en zones íntimes.

 

Després de patir els suposats abusos, les menors, visiblement afectades, van exposar el succeït als seus familiars, que van procedir a denunciar els fets davant els agents de la secció de Platges de la Policia Local de Sagunt.

 

Les autoritats van comprovar que el presumpte autor, segons la descripció i indicacions de les afectades, es trobava encara en l’aigua. L’acusat, en observar la presència dels policies va intentar fugir nadant, encara que finalment va ser interceptat a l’altura de l’espigó nord. Va ser en aqueix lloc on es va procedir a la seua detenció.

 

El detingut, de 32 anys i veí de Sagunt, va ser traslladat al centre de salut de Port de Sagunt per a sotmetre’s a un reconeixement mèdic abans del seu desplaçament a comissaria, des d’on passarà a disposició judicial. 

Suport a les víctimes

Les autoritats van prendre totes les mesures de prevenció, protecció i assistència psicològica per a les menors. Així mateix, el cas es va posar en coneixement de l’àrea d’Igualtat del consistori de la localitat, per si les afectades pogueren necessitar suport psicològic, així com assessorament legal. 

 

L’alcalde i regidor d’Igualtat, Darío Moreno, ha explicat que “la detenció d’aquest presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a menors demostra la professionalitat i la rapidesa en l’actuació de la Policia Local de Sagunt” i és una actuació que “fa més segur” el municipi. “Continuarem treballant per a garantir la seguretat de tots i de totes”, ha manifestat Moreno.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.