Detenen a un home a el port de Sagunt per un presumpte delicte d’abusos sexuals a menors

 

La Policia Local de Sagunt va detindre aquest dimarts a la vesprada a un xic de 32 anys a la platja de Port de Sagunt, acusat de dur a terme presumptament un delicte d’abusos sexuals a menors. Els fets van ocórrer al voltant de les 19.00 hores quan, el presumpte autor del delicte es va acostar a tres menors, de 12, 13 i 15 anys mentre aquestes es banyaven en la mar i va aprofitar per a presumptament realitzar-los tocaments en zones íntimes.

 

Després de patir els suposats abusos, les menors, visiblement afectades, van exposar el succeït als seus familiars, que van procedir a denunciar els fets davant els agents de la secció de Platges de la Policia Local de Sagunt.

 

Les autoritats van comprovar que el presumpte autor, segons la descripció i indicacions de les afectades, es trobava encara en l’aigua. L’acusat, en observar la presència dels policies va intentar fugir nadant, encara que finalment va ser interceptat a l’altura de l’espigó nord. Va ser en aqueix lloc on es va procedir a la seua detenció.

 

El detingut, de 32 anys i veí de Sagunt, va ser traslladat al centre de salut de Port de Sagunt per a sotmetre’s a un reconeixement mèdic abans del seu desplaçament a comissaria, des d’on passarà a disposició judicial. 

Suport a les víctimes

Les autoritats van prendre totes les mesures de prevenció, protecció i assistència psicològica per a les menors. Així mateix, el cas es va posar en coneixement de l’àrea d’Igualtat del consistori de la localitat, per si les afectades pogueren necessitar suport psicològic, així com assessorament legal. 

 

L’alcalde i regidor d’Igualtat, Darío Moreno, ha explicat que “la detenció d’aquest presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a menors demostra la professionalitat i la rapidesa en l’actuació de la Policia Local de Sagunt” i és una actuació que “fa més segur” el municipi. “Continuarem treballant per a garantir la seguretat de tots i de totes”, ha manifestat Moreno.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.