14.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Detenen a un home a el port de Sagunt per un presumpte delicte d’abusos sexuals a menors

 

La Policia Local de Sagunt va detindre aquest dimarts a la vesprada a un xic de 32 anys a la platja de Port de Sagunt, acusat de dur a terme presumptament un delicte d’abusos sexuals a menors. Els fets van ocórrer al voltant de les 19.00 hores quan, el presumpte autor del delicte es va acostar a tres menors, de 12, 13 i 15 anys mentre aquestes es banyaven en la mar i va aprofitar per a presumptament realitzar-los tocaments en zones íntimes.

 

Després de patir els suposats abusos, les menors, visiblement afectades, van exposar el succeït als seus familiars, que van procedir a denunciar els fets davant els agents de la secció de Platges de la Policia Local de Sagunt.

 

Les autoritats van comprovar que el presumpte autor, segons la descripció i indicacions de les afectades, es trobava encara en l’aigua. L’acusat, en observar la presència dels policies va intentar fugir nadant, encara que finalment va ser interceptat a l’altura de l’espigó nord. Va ser en aqueix lloc on es va procedir a la seua detenció.

 

El detingut, de 32 anys i veí de Sagunt, va ser traslladat al centre de salut de Port de Sagunt per a sotmetre’s a un reconeixement mèdic abans del seu desplaçament a comissaria, des d’on passarà a disposició judicial. 

Suport a les víctimes

Les autoritats van prendre totes les mesures de prevenció, protecció i assistència psicològica per a les menors. Així mateix, el cas es va posar en coneixement de l’àrea d’Igualtat del consistori de la localitat, per si les afectades pogueren necessitar suport psicològic, així com assessorament legal. 

 

L’alcalde i regidor d’Igualtat, Darío Moreno, ha explicat que “la detenció d’aquest presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a menors demostra la professionalitat i la rapidesa en l’actuació de la Policia Local de Sagunt” i és una actuació que “fa més segur” el municipi. “Continuarem treballant per a garantir la seguretat de tots i de totes”, ha manifestat Moreno.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.