Detenen a un home a el port de Sagunt per un presumpte delicte d’abusos sexuals a menors

 

La Policia Local de Sagunt va detindre aquest dimarts a la vesprada a un xic de 32 anys a la platja de Port de Sagunt, acusat de dur a terme presumptament un delicte d’abusos sexuals a menors. Els fets van ocórrer al voltant de les 19.00 hores quan, el presumpte autor del delicte es va acostar a tres menors, de 12, 13 i 15 anys mentre aquestes es banyaven en la mar i va aprofitar per a presumptament realitzar-los tocaments en zones íntimes.

 

Després de patir els suposats abusos, les menors, visiblement afectades, van exposar el succeït als seus familiars, que van procedir a denunciar els fets davant els agents de la secció de Platges de la Policia Local de Sagunt.

 

Les autoritats van comprovar que el presumpte autor, segons la descripció i indicacions de les afectades, es trobava encara en l’aigua. L’acusat, en observar la presència dels policies va intentar fugir nadant, encara que finalment va ser interceptat a l’altura de l’espigó nord. Va ser en aqueix lloc on es va procedir a la seua detenció.

 

El detingut, de 32 anys i veí de Sagunt, va ser traslladat al centre de salut de Port de Sagunt per a sotmetre’s a un reconeixement mèdic abans del seu desplaçament a comissaria, des d’on passarà a disposició judicial. 

Suport a les víctimes

Les autoritats van prendre totes les mesures de prevenció, protecció i assistència psicològica per a les menors. Així mateix, el cas es va posar en coneixement de l’àrea d’Igualtat del consistori de la localitat, per si les afectades pogueren necessitar suport psicològic, així com assessorament legal. 

 

L’alcalde i regidor d’Igualtat, Darío Moreno, ha explicat que «la detenció d’aquest presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals a menors demostra la professionalitat i la rapidesa en l’actuació de la Policia Local de Sagunt» i és una actuació que «fa més segur» el municipi. «Continuarem treballant per a garantir la seguretat de tots i de totes», ha manifestat Moreno.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.