Detinguda en Canet d’En Berenguer per agredir a un policia que li digué que es posara la mascareta

 

Una veïna de Canet d’En Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha acabat detinguda després de què un agent li advertira de què es posara la mascareta. Ara, està acusada d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, que està penat amb presó.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el policia va vore a una dona de 36 anys entrar a un bar sense mascareta, pel que es va arrimar a dir-li que l’havia de dur, obligatòriament. Amb açò, la dona li va dir que ho faria. A pesar d’això, quan l’agent ja estava anant-se’n, es tornà a donar la volta i va vore que la dona no li havia fet cas.

 

Per eixa raó, el policia va tornar al lloc per a dir-li que se l’havia de posar, sinó hauria de multar-la. Davant d’açò, la dona reaccionà espentant i agredint a l’agent, segons informen fonts municipals, pel que va ser traslladada a la caserna de la Guàrdia Civil.

 

La detinguda s’enfronta ara a un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, castigat amb penes de presó que van d’un a quatre anys, a demés d’una multa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.