Detinguda en Canet d’En Berenguer per agredir a un policia que li digué que es posara la mascareta

 

Una veïna de Canet d’En Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha acabat detinguda després de què un agent li advertira de què es posara la mascareta. Ara, està acusada d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, que està penat amb presó.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el policia va vore a una dona de 36 anys entrar a un bar sense mascareta, pel que es va arrimar a dir-li que l’havia de dur, obligatòriament. Amb açò, la dona li va dir que ho faria. A pesar d’això, quan l’agent ja estava anant-se’n, es tornà a donar la volta i va vore que la dona no li havia fet cas.

 

Per eixa raó, el policia va tornar al lloc per a dir-li que se l’havia de posar, sinó hauria de multar-la. Davant d’açò, la dona reaccionà espentant i agredint a l’agent, segons informen fonts municipals, pel que va ser traslladada a la caserna de la Guàrdia Civil.

 

La detinguda s’enfronta ara a un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, castigat amb penes de presó que van d’un a quatre anys, a demés d’una multa.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.