Detinguda en Canet d’En Berenguer per agredir a un policia que li digué que es posara la mascareta

 

Una veïna de Canet d’En Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha acabat detinguda després de què un agent li advertira de què es posara la mascareta. Ara, està acusada d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, que està penat amb presó.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el policia va vore a una dona de 36 anys entrar a un bar sense mascareta, pel que es va arrimar a dir-li que l’havia de dur, obligatòriament. Amb açò, la dona li va dir que ho faria. A pesar d’això, quan l’agent ja estava anant-se’n, es tornà a donar la volta i va vore que la dona no li havia fet cas.

 

Per eixa raó, el policia va tornar al lloc per a dir-li que se l’havia de posar, sinó hauria de multar-la. Davant d’açò, la dona reaccionà espentant i agredint a l’agent, segons informen fonts municipals, pel que va ser traslladada a la caserna de la Guàrdia Civil.

 

La detinguda s’enfronta ara a un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, castigat amb penes de presó que van d’un a quatre anys, a demés d’una multa.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.