Detinguda en Canet d’En Berenguer per agredir a un policia que li digué que es posara la mascareta

 

Una veïna de Canet d’En Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha acabat detinguda després de què un agent li advertira de què es posara la mascareta. Ara, està acusada d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, que està penat amb presó.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el policia va vore a una dona de 36 anys entrar a un bar sense mascareta, pel que es va arrimar a dir-li que l’havia de dur, obligatòriament. Amb açò, la dona li va dir que ho faria. A pesar d’això, quan l’agent ja estava anant-se’n, es tornà a donar la volta i va vore que la dona no li havia fet cas.

 

Per eixa raó, el policia va tornar al lloc per a dir-li que se l’havia de posar, sinó hauria de multar-la. Davant d’açò, la dona reaccionà espentant i agredint a l’agent, segons informen fonts municipals, pel que va ser traslladada a la caserna de la Guàrdia Civil.

 

La detinguda s’enfronta ara a un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, castigat amb penes de presó que van d’un a quatre anys, a demés d’una multa.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.