Detinguda en Canet d’En Berenguer per agredir a un policia que li digué que es posara la mascareta

 

Una veïna de Canet d’En Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha acabat detinguda després de què un agent li advertira de què es posara la mascareta. Ara, està acusada d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, que està penat amb presó.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el policia va vore a una dona de 36 anys entrar a un bar sense mascareta, pel que es va arrimar a dir-li que l’havia de dur, obligatòriament. Amb açò, la dona li va dir que ho faria. A pesar d’això, quan l’agent ja estava anant-se’n, es tornà a donar la volta i va vore que la dona no li havia fet cas.

 

Per eixa raó, el policia va tornar al lloc per a dir-li que se l’havia de posar, sinó hauria de multar-la. Davant d’açò, la dona reaccionà espentant i agredint a l’agent, segons informen fonts municipals, pel que va ser traslladada a la caserna de la Guàrdia Civil.

 

La detinguda s’enfronta ara a un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, castigat amb penes de presó que van d’un a quatre anys, a demés d’una multa.

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.