10.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Dos persones detingudes per estafar a estrangers a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos persones, una dona i un home, tots dos de 32 anys, com a presumptes autores de quatre delictes d’estafa a ciutadans estrangers.

Les investigacions es van iniciar per part de la Brigada Provincial d’Estrangeria, després de presentar-se quatre persones estrangeres, que suposadament tenien cita per a tramitar els seus expedients d’estrangeria i es van trobar que la seua cita era falsa.

Fruit de la investigació, es va esbrinar que una dona d’origen colombià, es feia passar per advocada i directora d’un despatx professional, per a gestionar les cites de persones amb estrangeria i així regularitzar la seua situació a Espanya, cobrant uns 480 euros a cada persona per a realitzar els tràmits.

Finalment els agents van detindre a la dona i a un col·laborador, que l’ajudava a gestionar els cobraments, com a presumptes autors de quatre delictes d’estafa.

Es continuen gestions amb la finalitat d’identificar a més víctimes.

Es comunica des de la Policia Nacional que per a tramitar expedients d’estrangeria davant nosaltres, no és necessari abonar cap mena de quantitat pecuniària, tot el procés és gratuït.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.