Dos persones detingudes per estafar a estrangers a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos persones, una dona i un home, tots dos de 32 anys, com a presumptes autores de quatre delictes d’estafa a ciutadans estrangers.

Les investigacions es van iniciar per part de la Brigada Provincial d’Estrangeria, després de presentar-se quatre persones estrangeres, que suposadament tenien cita per a tramitar els seus expedients d’estrangeria i es van trobar que la seua cita era falsa.

Fruit de la investigació, es va esbrinar que una dona d’origen colombià, es feia passar per advocada i directora d’un despatx professional, per a gestionar les cites de persones amb estrangeria i així regularitzar la seua situació a Espanya, cobrant uns 480 euros a cada persona per a realitzar els tràmits.

Finalment els agents van detindre a la dona i a un col·laborador, que l’ajudava a gestionar els cobraments, com a presumptes autors de quatre delictes d’estafa.

Es continuen gestions amb la finalitat d’identificar a més víctimes.

Es comunica des de la Policia Nacional que per a tramitar expedients d’estrangeria davant nosaltres, no és necessari abonar cap mena de quantitat pecuniària, tot el procés és gratuït.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.