Dos persones detingudes per estafar a estrangers a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos persones, una dona i un home, tots dos de 32 anys, com a presumptes autores de quatre delictes d’estafa a ciutadans estrangers.

Les investigacions es van iniciar per part de la Brigada Provincial d’Estrangeria, després de presentar-se quatre persones estrangeres, que suposadament tenien cita per a tramitar els seus expedients d’estrangeria i es van trobar que la seua cita era falsa.

Fruit de la investigació, es va esbrinar que una dona d’origen colombià, es feia passar per advocada i directora d’un despatx professional, per a gestionar les cites de persones amb estrangeria i així regularitzar la seua situació a Espanya, cobrant uns 480 euros a cada persona per a realitzar els tràmits.

Finalment els agents van detindre a la dona i a un col·laborador, que l’ajudava a gestionar els cobraments, com a presumptes autors de quatre delictes d’estafa.

Es continuen gestions amb la finalitat d’identificar a més víctimes.

Es comunica des de la Policia Nacional que per a tramitar expedients d’estrangeria davant nosaltres, no és necessari abonar cap mena de quantitat pecuniària, tot el procés és gratuït.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.