Detingut un atracador armat després d’una persecució en València

 

Este dijous, sobre les 10.00 hores, la Policia Nacional ha detingut en València a un home de 44 anys, amb alguns antecedents policials, per xocar contra un cotxe patrulla després d’una persecució i dos atracaments. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït entre l’avinguda de les Corts Valencianes, el parc comercial ‘Heron City’ de Paterna i el barri de Benimàmet, i han hagut d’intervindre patrulles de la Policia Nacional i de les policies locals de València, Paterna i Burjassot.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’arrestat ha intentat atracar una gasolinera en l’avinguda de les Corts Valencianes sobre les 9.30 hores i, en fracassar, ha escapat en un cotxe robat cap a la CV-35 en direcció a Llíria. En eixe moment, algunes patrulles policials han iniciat una persecució. 

 

Dos atracaments en molt poc de temps

Uns minuts després, el mateix home ha assaltat la gasolinera Galp de l»Heron City’, d’on s’ha emportat 200 euros després d’intimidar a l’empleat amb un ganivet per a obligar-lo a entregar-li els diners que hi havia en la caixa. Com a conseqüència, algunes patrulles han iniciat la persecució del sospitós, que havia fugit per la mateixa carretera, però en direcció a València.

 

El fugitiu s’ha dirigit a la pedania de Benimàmet. En este moment, la Policia Nacional ha muntat un control en un dels accessos, ja que se sabia que el presumpte atracador, que viu en Burjassot, tractaria d’arribar a sa casa. En topar-se amb el control, en lloc de frenar, ha accelerat i s’ha xocat contra un dels cotxes policials.

 

Una volta immobilitzat, el detingut, Antonio M.G., ha sigut traslladat al complex policial de Sapadors. El detingut no ha patit lesions, encara que ha sigut portat a un centre de salut per a que l’examinara un metge.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.