11.3 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Detingut un atracador armat després d’una persecució en València

 

Este dijous, sobre les 10.00 hores, la Policia Nacional ha detingut en València a un home de 44 anys, amb alguns antecedents policials, per xocar contra un cotxe patrulla després d’una persecució i dos atracaments. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït entre l’avinguda de les Corts Valencianes, el parc comercial ‘Heron City’ de Paterna i el barri de Benimàmet, i han hagut d’intervindre patrulles de la Policia Nacional i de les policies locals de València, Paterna i Burjassot.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’arrestat ha intentat atracar una gasolinera en l’avinguda de les Corts Valencianes sobre les 9.30 hores i, en fracassar, ha escapat en un cotxe robat cap a la CV-35 en direcció a Llíria. En eixe moment, algunes patrulles policials han iniciat una persecució. 

 

Dos atracaments en molt poc de temps

Uns minuts després, el mateix home ha assaltat la gasolinera Galp de l”Heron City’, d’on s’ha emportat 200 euros després d’intimidar a l’empleat amb un ganivet per a obligar-lo a entregar-li els diners que hi havia en la caixa. Com a conseqüència, algunes patrulles han iniciat la persecució del sospitós, que havia fugit per la mateixa carretera, però en direcció a València.

 

El fugitiu s’ha dirigit a la pedania de Benimàmet. En este moment, la Policia Nacional ha muntat un control en un dels accessos, ja que se sabia que el presumpte atracador, que viu en Burjassot, tractaria d’arribar a sa casa. En topar-se amb el control, en lloc de frenar, ha accelerat i s’ha xocat contra un dels cotxes policials.

 

Una volta immobilitzat, el detingut, Antonio M.G., ha sigut traslladat al complex policial de Sapadors. El detingut no ha patit lesions, encara que ha sigut portat a un centre de salut per a que l’examinara un metge.

Últimes notícies

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.

El 10K València bat dos rècords d’Europa i 18 nacionals en una edició històrica

La prova valenciana es va saldar amb dos plusmarques continentals i 18 nacionals, triomf de Andreas Almgren amb 26:45 i rècord europeu de Eilish McColgan amb 30:08. Amb 14.134 arribats a meta i 15.529 participants entre 10K i 5K, l'edició va ser la més nombrosa.