Anuncios

Detingut un atracador armat després d’una persecució en València

 

Este dijous, sobre les 10.00 hores, la Policia Nacional ha detingut en València a un home de 44 anys, amb alguns antecedents policials, per xocar contra un cotxe patrulla després d’una persecució i dos atracaments. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït entre l’avinguda de les Corts Valencianes, el parc comercial ‘Heron City’ de Paterna i el barri de Benimàmet, i han hagut d’intervindre patrulles de la Policia Nacional i de les policies locals de València, Paterna i Burjassot.

Anuncios

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’arrestat ha intentat atracar una gasolinera en l’avinguda de les Corts Valencianes sobre les 9.30 hores i, en fracassar, ha escapat en un cotxe robat cap a la CV-35 en direcció a Llíria. En eixe moment, algunes patrulles policials han iniciat una persecució. 

 

Dos atracaments en molt poc de temps

Uns minuts després, el mateix home ha assaltat la gasolinera Galp de l”Heron City’, d’on s’ha emportat 200 euros després d’intimidar a l’empleat amb un ganivet per a obligar-lo a entregar-li els diners que hi havia en la caixa. Com a conseqüència, algunes patrulles han iniciat la persecució del sospitós, que havia fugit per la mateixa carretera, però en direcció a València.

 

El fugitiu s’ha dirigit a la pedania de Benimàmet. En este moment, la Policia Nacional ha muntat un control en un dels accessos, ja que se sabia que el presumpte atracador, que viu en Burjassot, tractaria d’arribar a sa casa. En topar-se amb el control, en lloc de frenar, ha accelerat i s’ha xocat contra un dels cotxes policials.

 

Una volta immobilitzat, el detingut, Antonio M.G., ha sigut traslladat al complex policial de Sapadors. El detingut no ha patit lesions, encara que ha sigut portat a un centre de salut per a que l’examinara un metge.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios