Detingut un atracador armat després d’una persecució en València

 

Este dijous, sobre les 10.00 hores, la Policia Nacional ha detingut en València a un home de 44 anys, amb alguns antecedents policials, per xocar contra un cotxe patrulla després d’una persecució i dos atracaments. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït entre l’avinguda de les Corts Valencianes, el parc comercial ‘Heron City’ de Paterna i el barri de Benimàmet, i han hagut d’intervindre patrulles de la Policia Nacional i de les policies locals de València, Paterna i Burjassot.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’arrestat ha intentat atracar una gasolinera en l’avinguda de les Corts Valencianes sobre les 9.30 hores i, en fracassar, ha escapat en un cotxe robat cap a la CV-35 en direcció a Llíria. En eixe moment, algunes patrulles policials han iniciat una persecució. 

 

Dos atracaments en molt poc de temps

Uns minuts després, el mateix home ha assaltat la gasolinera Galp de l»Heron City’, d’on s’ha emportat 200 euros després d’intimidar a l’empleat amb un ganivet per a obligar-lo a entregar-li els diners que hi havia en la caixa. Com a conseqüència, algunes patrulles han iniciat la persecució del sospitós, que havia fugit per la mateixa carretera, però en direcció a València.

 

El fugitiu s’ha dirigit a la pedania de Benimàmet. En este moment, la Policia Nacional ha muntat un control en un dels accessos, ja que se sabia que el presumpte atracador, que viu en Burjassot, tractaria d’arribar a sa casa. En topar-se amb el control, en lloc de frenar, ha accelerat i s’ha xocat contra un dels cotxes policials.

 

Una volta immobilitzat, el detingut, Antonio M.G., ha sigut traslladat al complex policial de Sapadors. El detingut no ha patit lesions, encara que ha sigut portat a un centre de salut per a que l’examinara un metge.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.