Detingut un atracador armat després d’una persecució en València

 

Este dijous, sobre les 10.00 hores, la Policia Nacional ha detingut en València a un home de 44 anys, amb alguns antecedents policials, per xocar contra un cotxe patrulla després d’una persecució i dos atracaments. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït entre l’avinguda de les Corts Valencianes, el parc comercial ‘Heron City’ de Paterna i el barri de Benimàmet, i han hagut d’intervindre patrulles de la Policia Nacional i de les policies locals de València, Paterna i Burjassot.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’arrestat ha intentat atracar una gasolinera en l’avinguda de les Corts Valencianes sobre les 9.30 hores i, en fracassar, ha escapat en un cotxe robat cap a la CV-35 en direcció a Llíria. En eixe moment, algunes patrulles policials han iniciat una persecució. 

 

Dos atracaments en molt poc de temps

Uns minuts després, el mateix home ha assaltat la gasolinera Galp de l»Heron City’, d’on s’ha emportat 200 euros després d’intimidar a l’empleat amb un ganivet per a obligar-lo a entregar-li els diners que hi havia en la caixa. Com a conseqüència, algunes patrulles han iniciat la persecució del sospitós, que havia fugit per la mateixa carretera, però en direcció a València.

 

El fugitiu s’ha dirigit a la pedania de Benimàmet. En este moment, la Policia Nacional ha muntat un control en un dels accessos, ja que se sabia que el presumpte atracador, que viu en Burjassot, tractaria d’arribar a sa casa. En topar-se amb el control, en lloc de frenar, ha accelerat i s’ha xocat contra un dels cotxes policials.

 

Una volta immobilitzat, el detingut, Antonio M.G., ha sigut traslladat al complex policial de Sapadors. El detingut no ha patit lesions, encara que ha sigut portat a un centre de salut per a que l’examinara un metge.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.