Detingut a Benidorm per gravar amb el seu mòbil relacions íntimes amb una dona

Agents del Grup VI de Policia Judicial de la Comissaria Local de Benidorm han detingut a un xic espanyol de 29 anys d’edat per ser presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

Segons han explicat fonts policials, tot va començar quan el passat dia 8 de juliol una jove va conéixer en un local d’oci nocturn a un jove espanyol amb el qual va iniciar una conversa i van quedar posteriorment per a passar la nit junts. La nit va finalitzar en el domicili de l’investigat on tots dos van mantindre una trobada íntima de manera lliure i consentida.

 

El que no va ser consentit per part de la víctima va ser el fet que l’home va gravar tota la trobada sexual sense el consentiment de la dona, la qual en un moment donat es va adonar que l’home no deixava de manipular la seua terminal mòbil. Aquesta acció no va passar desapercebuda per la jove i immediatament li va sol·licitar poder accedir al terminal telefònic del xic on va poder corroborar que havia captat de manera subreptícia la trobada entre tots dos.

 

L’home va procedir a l’esborrat dels vídeos en presència de la víctima però és de destacar que en els actuals terminals mòbils hi ha la possibilitat de no esborrar de manera definitiva els arxius multimèdia sinó que aquests poden anar a la “paperera de reciclatge” o “carpeta d’eliminats” i romandre allí un determinat temps.

 

El presumpte agressor sexual va difondre el vídeo sexual

Una vegada va marxar la víctima del domicili, el presumpte autor del fet va procedir a “rescatar” els arxius de vídeo prèviament captats i a difondre’ls per l’aplicació de missatgeria instantània “WhatsApp” a set contactes de la seua agenda personal.

 

Dies després la víctima davant el temor que l’investigat poguera haver “recuperat” els arxius de vídeo va tornar a trobar-se amb ell i va poder comprovar com efectivament havia procedit a enviar els vídeos íntims a set contactes d’aquest.

 

Per tot això la víctima va procedir a donar compte mitjançant denúncia en la Comissaria de Benidorm on el Grup VI encarregat de la investigació de delictes tecnològics es va fer càrrec d’aquesta, va obtindre tant proves documentals com digitals sobre el succés i ràpidament es va localitzar al presumpte autor del fet i posterior detenció.

 

Els agents en la seua investigació van localitzar als set receptors del vídeo i van poder acreditar fefaentment que per part d’ells no van difondre aquestes imatges il·lícites. És de destacar que si algun d’ells haguera difós aquests arxius haurien comés un delicte penal perquè la “reexpedició en cadena” d’aquesta mena de vídeos obtinguts de manera il·legal també és denunciable.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.