13.5 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detingut a Benidorm per gravar amb el seu mòbil relacions íntimes amb una dona

Agents del Grup VI de Policia Judicial de la Comissaria Local de Benidorm han detingut a un xic espanyol de 29 anys d’edat per ser presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

Segons han explicat fonts policials, tot va començar quan el passat dia 8 de juliol una jove va conéixer en un local d’oci nocturn a un jove espanyol amb el qual va iniciar una conversa i van quedar posteriorment per a passar la nit junts. La nit va finalitzar en el domicili de l’investigat on tots dos van mantindre una trobada íntima de manera lliure i consentida.

 

El que no va ser consentit per part de la víctima va ser el fet que l’home va gravar tota la trobada sexual sense el consentiment de la dona, la qual en un moment donat es va adonar que l’home no deixava de manipular la seua terminal mòbil. Aquesta acció no va passar desapercebuda per la jove i immediatament li va sol·licitar poder accedir al terminal telefònic del xic on va poder corroborar que havia captat de manera subreptícia la trobada entre tots dos.

 

L’home va procedir a l’esborrat dels vídeos en presència de la víctima però és de destacar que en els actuals terminals mòbils hi ha la possibilitat de no esborrar de manera definitiva els arxius multimèdia sinó que aquests poden anar a la “paperera de reciclatge” o “carpeta d’eliminats” i romandre allí un determinat temps.

 

El presumpte agressor sexual va difondre el vídeo sexual

Una vegada va marxar la víctima del domicili, el presumpte autor del fet va procedir a “rescatar” els arxius de vídeo prèviament captats i a difondre’ls per l’aplicació de missatgeria instantània “WhatsApp” a set contactes de la seua agenda personal.

 

Dies després la víctima davant el temor que l’investigat poguera haver “recuperat” els arxius de vídeo va tornar a trobar-se amb ell i va poder comprovar com efectivament havia procedit a enviar els vídeos íntims a set contactes d’aquest.

 

Per tot això la víctima va procedir a donar compte mitjançant denúncia en la Comissaria de Benidorm on el Grup VI encarregat de la investigació de delictes tecnològics es va fer càrrec d’aquesta, va obtindre tant proves documentals com digitals sobre el succés i ràpidament es va localitzar al presumpte autor del fet i posterior detenció.

 

Els agents en la seua investigació van localitzar als set receptors del vídeo i van poder acreditar fefaentment que per part d’ells no van difondre aquestes imatges il·lícites. És de destacar que si algun d’ells haguera difós aquests arxius haurien comés un delicte penal perquè la “reexpedició en cadena” d’aquesta mena de vídeos obtinguts de manera il·legal també és denunciable.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.