Detingut a Benidorm per gravar amb el seu mòbil relacions íntimes amb una dona

Agents del Grup VI de Policia Judicial de la Comissaria Local de Benidorm han detingut a un xic espanyol de 29 anys d’edat per ser presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

Segons han explicat fonts policials, tot va començar quan el passat dia 8 de juliol una jove va conéixer en un local d’oci nocturn a un jove espanyol amb el qual va iniciar una conversa i van quedar posteriorment per a passar la nit junts. La nit va finalitzar en el domicili de l’investigat on tots dos van mantindre una trobada íntima de manera lliure i consentida.

 

El que no va ser consentit per part de la víctima va ser el fet que l’home va gravar tota la trobada sexual sense el consentiment de la dona, la qual en un moment donat es va adonar que l’home no deixava de manipular la seua terminal mòbil. Aquesta acció no va passar desapercebuda per la jove i immediatament li va sol·licitar poder accedir al terminal telefònic del xic on va poder corroborar que havia captat de manera subreptícia la trobada entre tots dos.

 

L’home va procedir a l’esborrat dels vídeos en presència de la víctima però és de destacar que en els actuals terminals mòbils hi ha la possibilitat de no esborrar de manera definitiva els arxius multimèdia sinó que aquests poden anar a la “paperera de reciclatge” o “carpeta d’eliminats” i romandre allí un determinat temps.

 

El presumpte agressor sexual va difondre el vídeo sexual

Una vegada va marxar la víctima del domicili, el presumpte autor del fet va procedir a “rescatar” els arxius de vídeo prèviament captats i a difondre’ls per l’aplicació de missatgeria instantània “WhatsApp” a set contactes de la seua agenda personal.

 

Dies després la víctima davant el temor que l’investigat poguera haver “recuperat” els arxius de vídeo va tornar a trobar-se amb ell i va poder comprovar com efectivament havia procedit a enviar els vídeos íntims a set contactes d’aquest.

 

Per tot això la víctima va procedir a donar compte mitjançant denúncia en la Comissaria de Benidorm on el Grup VI encarregat de la investigació de delictes tecnològics es va fer càrrec d’aquesta, va obtindre tant proves documentals com digitals sobre el succés i ràpidament es va localitzar al presumpte autor del fet i posterior detenció.

 

Els agents en la seua investigació van localitzar als set receptors del vídeo i van poder acreditar fefaentment que per part d’ells no van difondre aquestes imatges il·lícites. És de destacar que si algun d’ells haguera difós aquests arxius haurien comés un delicte penal perquè la “reexpedició en cadena” d’aquesta mena de vídeos obtinguts de manera il·legal també és denunciable.

Últimes notícies

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.