Detingut a Benidorm per gravar amb el seu mòbil relacions íntimes amb una dona

Agents del Grup VI de Policia Judicial de la Comissaria Local de Benidorm han detingut a un xic espanyol de 29 anys d’edat per ser presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

Segons han explicat fonts policials, tot va començar quan el passat dia 8 de juliol una jove va conéixer en un local d’oci nocturn a un jove espanyol amb el qual va iniciar una conversa i van quedar posteriorment per a passar la nit junts. La nit va finalitzar en el domicili de l’investigat on tots dos van mantindre una trobada íntima de manera lliure i consentida.

 

El que no va ser consentit per part de la víctima va ser el fet que l’home va gravar tota la trobada sexual sense el consentiment de la dona, la qual en un moment donat es va adonar que l’home no deixava de manipular la seua terminal mòbil. Aquesta acció no va passar desapercebuda per la jove i immediatament li va sol·licitar poder accedir al terminal telefònic del xic on va poder corroborar que havia captat de manera subreptícia la trobada entre tots dos.

 

L’home va procedir a l’esborrat dels vídeos en presència de la víctima però és de destacar que en els actuals terminals mòbils hi ha la possibilitat de no esborrar de manera definitiva els arxius multimèdia sinó que aquests poden anar a la “paperera de reciclatge” o “carpeta d’eliminats” i romandre allí un determinat temps.

 

El presumpte agressor sexual va difondre el vídeo sexual

Una vegada va marxar la víctima del domicili, el presumpte autor del fet va procedir a “rescatar” els arxius de vídeo prèviament captats i a difondre’ls per l’aplicació de missatgeria instantània “WhatsApp” a set contactes de la seua agenda personal.

 

Dies després la víctima davant el temor que l’investigat poguera haver “recuperat” els arxius de vídeo va tornar a trobar-se amb ell i va poder comprovar com efectivament havia procedit a enviar els vídeos íntims a set contactes d’aquest.

 

Per tot això la víctima va procedir a donar compte mitjançant denúncia en la Comissaria de Benidorm on el Grup VI encarregat de la investigació de delictes tecnològics es va fer càrrec d’aquesta, va obtindre tant proves documentals com digitals sobre el succés i ràpidament es va localitzar al presumpte autor del fet i posterior detenció.

 

Els agents en la seua investigació van localitzar als set receptors del vídeo i van poder acreditar fefaentment que per part d’ells no van difondre aquestes imatges il·lícites. És de destacar que si algun d’ells haguera difós aquests arxius haurien comés un delicte penal perquè la “reexpedició en cadena” d’aquesta mena de vídeos obtinguts de manera il·legal també és denunciable.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.