Detingut a Benidorm per gravar amb el seu mòbil relacions íntimes amb una dona

Agents del Grup VI de Policia Judicial de la Comissaria Local de Benidorm han detingut a un xic espanyol de 29 anys d’edat per ser presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets.

 

Segons han explicat fonts policials, tot va començar quan el passat dia 8 de juliol una jove va conéixer en un local d’oci nocturn a un jove espanyol amb el qual va iniciar una conversa i van quedar posteriorment per a passar la nit junts. La nit va finalitzar en el domicili de l’investigat on tots dos van mantindre una trobada íntima de manera lliure i consentida.

 

El que no va ser consentit per part de la víctima va ser el fet que l’home va gravar tota la trobada sexual sense el consentiment de la dona, la qual en un moment donat es va adonar que l’home no deixava de manipular la seua terminal mòbil. Aquesta acció no va passar desapercebuda per la jove i immediatament li va sol·licitar poder accedir al terminal telefònic del xic on va poder corroborar que havia captat de manera subreptícia la trobada entre tots dos.

 

L’home va procedir a l’esborrat dels vídeos en presència de la víctima però és de destacar que en els actuals terminals mòbils hi ha la possibilitat de no esborrar de manera definitiva els arxius multimèdia sinó que aquests poden anar a la “paperera de reciclatge” o “carpeta d’eliminats” i romandre allí un determinat temps.

 

El presumpte agressor sexual va difondre el vídeo sexual

Una vegada va marxar la víctima del domicili, el presumpte autor del fet va procedir a “rescatar” els arxius de vídeo prèviament captats i a difondre’ls per l’aplicació de missatgeria instantània “WhatsApp” a set contactes de la seua agenda personal.

 

Dies després la víctima davant el temor que l’investigat poguera haver “recuperat” els arxius de vídeo va tornar a trobar-se amb ell i va poder comprovar com efectivament havia procedit a enviar els vídeos íntims a set contactes d’aquest.

 

Per tot això la víctima va procedir a donar compte mitjançant denúncia en la Comissaria de Benidorm on el Grup VI encarregat de la investigació de delictes tecnològics es va fer càrrec d’aquesta, va obtindre tant proves documentals com digitals sobre el succés i ràpidament es va localitzar al presumpte autor del fet i posterior detenció.

 

Els agents en la seua investigació van localitzar als set receptors del vídeo i van poder acreditar fefaentment que per part d’ells no van difondre aquestes imatges il·lícites. És de destacar que si algun d’ells haguera difós aquests arxius haurien comés un delicte penal perquè la “reexpedició en cadena” d’aquesta mena de vídeos obtinguts de manera il·legal també és denunciable.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.