Detingut un conductor a Vinaròs que quadruplicava la taxa d’alcoholèmia i circulava en sentit contrari

Un jove de 25 anys ha sigut detingut per conduir en direcció contrària per l'avenguda Llibertat, just davant dels jutjats de Vinaròs al Baix Maestrat i a més conduir baix els efectes de l'alcohol. L'home, d'origen sud-americà quadruplicava la taxa d'alcoholèmia permesa segons fonts policials, ja que en el control va tindre com a resultat 1,05 mg/l en el primer test i 0,96 mg/l en segon. Els fets van ocórrer al voltant de les 7.45 hores del passat dissabte, quan una patrulla de la Policia Local transitava per eixa zona i va vore un turisme de color negre que s'havia botat la rotonda corresponent circulant en contra direcció cap a l'avinguda Llibertat. Tot seguit els agents van començar a seguir-lo per a aturar-lo i denunciar-lo per la infracció realitzada però en parar-lo van vore que sens dubte l'home anava baix els efectes de l'alcohol. Al jove se li van realitzar les proves de detecció de drogues i va donar positiu en alcoholèmia. En vore que quadruplicava la taxa d'alcohol els policies el van detindre i l'informaren que anava a ser citat per a un judici ràpid per un presumpte delicte contra la seguretat viària per la conducció del vehicle baix els efectes de l'alcohol.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.

València es rendix al color, el ritme i el soroll de la mascletà que obri la Setmana Fallera

Pirotècnia Valenciana ha inaugurat la Setmana Fallera 2026 amb una mascletà trepidant en la plaça de l'Ajuntament. Sara García i autoritats han destacat el 'terratrémol' final i el joc de colors amb les banderes de fum.

PSPV i Compromís denuncien el caos en el lliurament del ninot indultat infantil

PSPV i Compromís han denunciat un caos organitzatiu en la recollida del ninot indultat infantil i exigixen una rectificació immediata al govern municipal. Alerten d'aglomeracions, bloquejos i problemes de mobilitat que agreugen la situació.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai per vent a València

València ha començat el dia amb 382 falles infantils plantades que donen inici als dies grans de les Falles 2026. El vent ha causat sobresalts mentres s'espera estabilitat.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026 amb l'obra de Zvonimir Ostoic (Zeta), dissenyada per Ramón Pla. L'elecció, decidida per 9.190 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá de 382 monuments infantils.

Pérez Llorca reivindica les Falles com a motor de cohesió i identitat a Alcàsser i Algemesí

Pérez Llorca ha visitat este diumenge les Falles d'Alcàsser i Algemesí i ha subratllat el seu valor cohesionador i de senya d'identitat per al poble valencià. En el seu recorregut ha estat acompanyat pels alcaldes i per representants de les comissions falleres.

El València va reviure els seus mals com a visitant davant el cuer

El València va caure 1-0 en el Carlos Tartiere i va tornar a evidenciar la seua debilitat fora de Mestalla, sobretot a pilota parada. L'equip de Carlos Corberán va encadenar la seua segona derrota del curs davant l'Oviedo.