Detingut un conductor a Vinaròs que quadruplicava la taxa d’alcoholèmia i circulava en sentit contrari

Un jove de 25 anys ha sigut detingut per conduir en direcció contrària per l'avenguda Llibertat, just davant dels jutjats de Vinaròs al Baix Maestrat i a més conduir baix els efectes de l'alcohol. L'home, d'origen sud-americà quadruplicava la taxa d'alcoholèmia permesa segons fonts policials, ja que en el control va tindre com a resultat 1,05 mg/l en el primer test i 0,96 mg/l en segon. Els fets van ocórrer al voltant de les 7.45 hores del passat dissabte, quan una patrulla de la Policia Local transitava per eixa zona i va vore un turisme de color negre que s'havia botat la rotonda corresponent circulant en contra direcció cap a l'avinguda Llibertat. Tot seguit els agents van començar a seguir-lo per a aturar-lo i denunciar-lo per la infracció realitzada però en parar-lo van vore que sens dubte l'home anava baix els efectes de l'alcohol. Al jove se li van realitzar les proves de detecció de drogues i va donar positiu en alcoholèmia. En vore que quadruplicava la taxa d'alcohol els policies el van detindre i l'informaren que anava a ser citat per a un judici ràpid per un presumpte delicte contra la seguretat viària per la conducció del vehicle baix els efectes de l'alcohol.

Últimes notícies

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.

El Llevant de Luís Castro frega la salvació després d’un ressorgir inesperat

El Llevant ha passat de cuer desnonat a barallar per la permanència gràcies a l'impacte de Luís Castro, els seus números d'Europa i l'aposta per la fe i la meritocràcia.