Un jove de 25 anys ha sigut detingut per conduir en direcció contrària per l'avenguda Llibertat, just davant dels jutjats de Vinaròs al Baix Maestrat i a més conduir baix els efectes de l'alcohol. L'home, d'origen sud-americà quadruplicava la taxa d'alcoholèmia permesa segons fonts policials, ja que en el control va tindre com a resultat 1,05 mg/l en el primer test i 0,96 mg/l en segon. Els fets van ocórrer al voltant de les 7.45 hores del passat dissabte, quan una patrulla de la Policia Local transitava per eixa zona i va vore un turisme de color negre que s'havia botat la rotonda corresponent circulant en contra direcció cap a l'avinguda Llibertat. Tot seguit els agents van començar a seguir-lo per a aturar-lo i denunciar-lo per la infracció realitzada però en parar-lo van vore que sens dubte l'home anava baix els efectes de l'alcohol. Al jove se li van realitzar les proves de detecció de drogues i va donar positiu en alcoholèmia. En vore que quadruplicava la taxa d'alcohol els policies el van detindre i l'informaren que anava a ser citat per a un judici ràpid per un presumpte delicte contra la seguretat viària per la conducció del vehicle baix els efectes de l'alcohol.
Últimes notícies
Successos
Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol
Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.
Successos
Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys
Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.
Successos
Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys
L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.
Local
La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan
La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.
Successos
Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes
La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.
Successos
Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga
La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.
Successos
Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes
La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.
Successos
La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes
La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.



