Un jove de 25 anys ha sigut detingut per conduir en direcció contrària per l'avenguda Llibertat, just davant dels jutjats de Vinaròs al Baix Maestrat i a més conduir baix els efectes de l'alcohol. L'home, d'origen sud-americà quadruplicava la taxa d'alcoholèmia permesa segons fonts policials, ja que en el control va tindre com a resultat 1,05 mg/l en el primer test i 0,96 mg/l en segon. Els fets van ocórrer al voltant de les 7.45 hores del passat dissabte, quan una patrulla de la Policia Local transitava per eixa zona i va vore un turisme de color negre que s'havia botat la rotonda corresponent circulant en contra direcció cap a l'avinguda Llibertat. Tot seguit els agents van començar a seguir-lo per a aturar-lo i denunciar-lo per la infracció realitzada però en parar-lo van vore que sens dubte l'home anava baix els efectes de l'alcohol. Al jove se li van realitzar les proves de detecció de drogues i va donar positiu en alcoholèmia. En vore que quadruplicava la taxa d'alcohol els policies el van detindre i l'informaren que anava a ser citat per a un judici ràpid per un presumpte delicte contra la seguretat viària per la conducció del vehicle baix els efectes de l'alcohol.
Últimes notícies
Esports
El València Basket busca un altre colp en el OAKA per a portar el quint partit al Roig Arena
El València Basket pretén repetir triomf en un OAKA hostil per a allargar la sèrie de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos i decidir la passada en el Roig Arena. El conjunt taronja arriba reforçat per la seua última victòria, però condicionat per la lesió del seu capità Josep Puerto.
Successos
La jutgessa del cas DANA tomba l’acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez
La magistrada que investiga la gestió de la DANA descarta l'acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez en considerar que ja s'han practicat suficients diligències sobre el retard de l'avís És-Alert.
Successos
L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana
L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.
Successos
Pérez Llorca acusa l’oposició de convertir les comissions d’investigació en armes polítiques
Pérez Llorca sosté que les comissions d'investigació s'han desvirtuat i només servixen com a arma política, i acusa l'oposició de bloquejar compareixences clau sobre la dana.
Salut
L’enquesta ESTUDES reflectix un descens del consum de drogues entre jóvens malgrat l’alarmisme social
L'última enquesta ESTUDES de 2025 mostra un descens generalitzat del consum de drogues entre estudiants de 14 a 18 anys, en contrast amb la percepció de creixent alarmisme social sobre les addiccions i la salut mental juvenil.
Esports
Un estudi de la Universitat de València rescata la memòria de quatre pilotaris exiliats
Un equip de la Universitat de València ha reconstruït la trajectòria de quatre pilotaris valencians que es van veure obligats a l'exili durant la Guerra Civil i el franquisme, ressaltant el seu paper esportiu i el seu compromís democràtic.
Economia
Els taxistes col·lapsen el centre de València contra l’auge dels VTC i el vacio normatiu
Centenars de taxistes es mobilitzen a València per a denunciar l'augment de VTC, els anomenats cotxes negres, i el vacio normatiu que, al seu juí, afavorix la seua expansió. El Consell defén que ultima un decret per a equilibrar els dos sectors i garantir el servici als usuaris.
Educació
Les escoles infantils valencianes es mobilitzen per menys alumnes per aula i salaris dignes
Les escoles infantils 0-3 de la Comunitat Valenciana es concentren enfront de Les Corts en una jornada de vaga per a exigir menys alumnes per aula, més recursos i salaris dignes.
Anuncios







