Un jove de 25 anys ha sigut detingut per conduir en direcció contrària per l'avenguda Llibertat, just davant dels jutjats de Vinaròs al Baix Maestrat i a més conduir baix els efectes de l'alcohol. L'home, d'origen sud-americà quadruplicava la taxa d'alcoholèmia permesa segons fonts policials, ja que en el control va tindre com a resultat 1,05 mg/l en el primer test i 0,96 mg/l en segon. Els fets van ocórrer al voltant de les 7.45 hores del passat dissabte, quan una patrulla de la Policia Local transitava per eixa zona i va vore un turisme de color negre que s'havia botat la rotonda corresponent circulant en contra direcció cap a l'avinguda Llibertat. Tot seguit els agents van començar a seguir-lo per a aturar-lo i denunciar-lo per la infracció realitzada però en parar-lo van vore que sens dubte l'home anava baix els efectes de l'alcohol. Al jove se li van realitzar les proves de detecció de drogues i va donar positiu en alcoholèmia. En vore que quadruplicava la taxa d'alcohol els policies el van detindre i l'informaren que anava a ser citat per a un judici ràpid per un presumpte delicte contra la seguretat viària per la conducció del vehicle baix els efectes de l'alcohol.
Últimes notícies
Opinió
Maleït idioma, el castellà, segons Trump
Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià
Política
José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya
El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial
Salut
CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València
CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.
Cultura
Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València
Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.
Economia
Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida
Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.
Economia
Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial
Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.
Salut
El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple
El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.
Comunitat Valenciana
El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló
El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.







