Detingut per enviar fotos íntimes de la seua exparella sense la seua autorització en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després d’enviar unes fotos sexuals de la seua exparella a través d’una xarxa social a un amic d’esta, sense el consentiment de la víctima.

 

Segons han explicat fonts policials, les citades imàtgens van ser realitzades sense el permís de la dona i pel que pareix es trobava dormint quan es van fer.

 

Les investigacions es van iniciar este dimecres, 23 de setembre, quan els agents van tindre coneixement que feia un parell de dies, una dona havia rebut una telefonada d’un amic comunicant-li que la seua ex parella li havia enviat unes fotos d’ella de caràcter sexual a través d’una xarxa social.

 

La dona va tornar a quedar amb la seua exparella

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la víctima havia mantingut una relació de parella amb un xic durant 10 anys, però que l’any 2018 havia decidit trencar-la i poc després va iniciar una relació d’amistat amb un altre home.

 

A l’inici de l’any, la víctima i la seua exparella pel que pareix, havien tingut un parell de relacions sexuals i va ser quan presumptament s’haurien fet les fotos, que en cap moment havien sigut autoritzades per la víctima i que s’havien fet quan esta dormia.

 

Acusat de revelació de secrets

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir que quan l’amic va rebre les imàtgens, immediatament va cridar a la seua amiga i li les va enviar a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van identificar al sospitós que després de presentar-se en dependències policials va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. Ara, l’acusat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.