Detingut per enviar fotos íntimes de la seua exparella sense la seua autorització en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després d’enviar unes fotos sexuals de la seua exparella a través d’una xarxa social a un amic d’esta, sense el consentiment de la víctima.

 

Segons han explicat fonts policials, les citades imàtgens van ser realitzades sense el permís de la dona i pel que pareix es trobava dormint quan es van fer.

 

Les investigacions es van iniciar este dimecres, 23 de setembre, quan els agents van tindre coneixement que feia un parell de dies, una dona havia rebut una telefonada d’un amic comunicant-li que la seua ex parella li havia enviat unes fotos d’ella de caràcter sexual a través d’una xarxa social.

 

La dona va tornar a quedar amb la seua exparella

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la víctima havia mantingut una relació de parella amb un xic durant 10 anys, però que l’any 2018 havia decidit trencar-la i poc després va iniciar una relació d’amistat amb un altre home.

 

A l’inici de l’any, la víctima i la seua exparella pel que pareix, havien tingut un parell de relacions sexuals i va ser quan presumptament s’haurien fet les fotos, que en cap moment havien sigut autoritzades per la víctima i que s’havien fet quan esta dormia.

 

Acusat de revelació de secrets

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir que quan l’amic va rebre les imàtgens, immediatament va cridar a la seua amiga i li les va enviar a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van identificar al sospitós que després de presentar-se en dependències policials va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. Ara, l’acusat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.