13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut per enviar fotos íntimes de la seua exparella sense la seua autorització en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després d’enviar unes fotos sexuals de la seua exparella a través d’una xarxa social a un amic d’esta, sense el consentiment de la víctima.

 

Segons han explicat fonts policials, les citades imàtgens van ser realitzades sense el permís de la dona i pel que pareix es trobava dormint quan es van fer.

 

Les investigacions es van iniciar este dimecres, 23 de setembre, quan els agents van tindre coneixement que feia un parell de dies, una dona havia rebut una telefonada d’un amic comunicant-li que la seua ex parella li havia enviat unes fotos d’ella de caràcter sexual a través d’una xarxa social.

 

La dona va tornar a quedar amb la seua exparella

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la víctima havia mantingut una relació de parella amb un xic durant 10 anys, però que l’any 2018 havia decidit trencar-la i poc després va iniciar una relació d’amistat amb un altre home.

 

A l’inici de l’any, la víctima i la seua exparella pel que pareix, havien tingut un parell de relacions sexuals i va ser quan presumptament s’haurien fet les fotos, que en cap moment havien sigut autoritzades per la víctima i que s’havien fet quan esta dormia.

 

Acusat de revelació de secrets

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir que quan l’amic va rebre les imàtgens, immediatament va cridar a la seua amiga i li les va enviar a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van identificar al sospitós que després de presentar-se en dependències policials va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. Ara, l’acusat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.