Detingut per enviar fotos íntimes de la seua exparella sense la seua autorització en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després d’enviar unes fotos sexuals de la seua exparella a través d’una xarxa social a un amic d’esta, sense el consentiment de la víctima.

 

Segons han explicat fonts policials, les citades imàtgens van ser realitzades sense el permís de la dona i pel que pareix es trobava dormint quan es van fer.

 

Les investigacions es van iniciar este dimecres, 23 de setembre, quan els agents van tindre coneixement que feia un parell de dies, una dona havia rebut una telefonada d’un amic comunicant-li que la seua ex parella li havia enviat unes fotos d’ella de caràcter sexual a través d’una xarxa social.

 

La dona va tornar a quedar amb la seua exparella

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la víctima havia mantingut una relació de parella amb un xic durant 10 anys, però que l’any 2018 havia decidit trencar-la i poc després va iniciar una relació d’amistat amb un altre home.

 

A l’inici de l’any, la víctima i la seua exparella pel que pareix, havien tingut un parell de relacions sexuals i va ser quan presumptament s’haurien fet les fotos, que en cap moment havien sigut autoritzades per la víctima i que s’havien fet quan esta dormia.

 

Acusat de revelació de secrets

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir que quan l’amic va rebre les imàtgens, immediatament va cridar a la seua amiga i li les va enviar a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van identificar al sospitós que després de presentar-se en dependències policials va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. Ara, l’acusat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.