Detingut per enviar fotos íntimes de la seua exparella sense la seua autorització en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després d’enviar unes fotos sexuals de la seua exparella a través d’una xarxa social a un amic d’esta, sense el consentiment de la víctima.

 

Segons han explicat fonts policials, les citades imàtgens van ser realitzades sense el permís de la dona i pel que pareix es trobava dormint quan es van fer.

 

Les investigacions es van iniciar este dimecres, 23 de setembre, quan els agents van tindre coneixement que feia un parell de dies, una dona havia rebut una telefonada d’un amic comunicant-li que la seua ex parella li havia enviat unes fotos d’ella de caràcter sexual a través d’una xarxa social.

 

La dona va tornar a quedar amb la seua exparella

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la víctima havia mantingut una relació de parella amb un xic durant 10 anys, però que l’any 2018 havia decidit trencar-la i poc després va iniciar una relació d’amistat amb un altre home.

 

A l’inici de l’any, la víctima i la seua exparella pel que pareix, havien tingut un parell de relacions sexuals i va ser quan presumptament s’haurien fet les fotos, que en cap moment havien sigut autoritzades per la víctima i que s’havien fet quan esta dormia.

 

Acusat de revelació de secrets

Continuant amb les investigacions, els agents van descobrir que quan l’amic va rebre les imàtgens, immediatament va cridar a la seua amiga i li les va enviar a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

 

A conseqüència de les investigacions, els agents van identificar al sospitós que després de presentar-se en dependències policials va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. Ara, l’acusat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.