12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Detingut per furtar en quatre bars i una botiga de Gandia

Lladre entrant a una casa

El lladre ha sigut localitzat en el barri ‘Les 500’ de Gandia | G3

Un xic, de 34 anys, ha sigut detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), per, presumptament, haver comés cinc robatoris amb força, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Els robatoris, en els que es va endur 662 euros, dos patinets elèctrics i una videoconsola, s’haurien comés en quatre bars i una botiga d’electrònica.

 

La investigació va començar quan els agents van saber que s’havien comés cinc robatoris amb força en establiments comercials entre els dies 10 i 30 de gener, tots ells amb el mateix modus operandi, cosa que va fer sospitar que es tractava de la mateixa persona. El sospitós trencava la porta d’accés o els vidres amb una tapa de claveguera, sempre de matinada, per a fer-se amb les caixes registradores o forçar les màquines de joc.

 

Durant les investigacions, els policies van centrar les sospites sobre un delinqüent habitual de la ciutat i van establir un dispositiu de vigilància per a la seua localització. Finalment, ha sigut trobat i detingut en el barri de ‘Les 500’ de Gandia. A demés, duia una peça de roba que portava posada en un dels robatoris, cosa que ha facilitat la localització.

 

El detingut amb pràcticament un centenar d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial

  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Maccabi Tel Aviv, multat amb 10.000 euros per càntics contra el València i Pedro Martínez

L'Eurolliga ha imposat una multa de 10.000 euros al Maccabi per càntics ofensius contra el València Basket i Pedro Martínez, després de la denúncia del club espanyol. La resolució, publicada este dimarts, situa la conducta com a infracció menor segons l'article 29.2.f del codi disciplinari.

La Generalitat impulsa el parc públic municipal amb 5,9 milions per a 68 vivendes

La Generalitat concedix 5,9 milions a 14 ajuntaments per a incorporar 68 vivendes al parc públic dins del Pla ADHA. Les cases es destinaran a lloguer o cessió d'ús durant almenys 50 anys.

La Comunitat Valenciana lidera el comerç minorista al novembre amb un 8,2% més

Les vendes minoristes van repuntar un 3,7% interanual al novembre i van encadenar 17 mesos a l'alça. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç amb un 8,2%.

AVA aplaudix el control de senglars de la Generalitat i exigix actuar fora dels vedats

AVA-ASAJA recolza les ajudes de la Generalitat per a controlar senglars com a prevenció enfront de la PPA i reclama mesures fermes també fora dels vedats.

Detingut a Torrent per agressió sexual a la companya de pis de la seua parella i per maltractament

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 37 anys per realitzar tocaments sense consentiment a l'amiga de la seua parella i agredir i amenaçar a la seua núvia. Va ser posat a disposició judicial.

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que suprimix el llenguatge inclusiu i reordena diverses comissions. El canvi es va aprovar amb PP i Vox i l'oposició va anunciar recurs davant el Constitucional.

Cauen dos grups de tràfic de drogues amb punts de venda a Benetússer i Catarroja

La Guàrdia Civil ha detingut a 13 persones i ha desarticulat dos organitzacions que venien haixixs i cocaïna a Benetússer i Catarroja. Tres capitostos han ingressat a la presó preventiva.

Un sensor convertix en fluorescent les begudes adulterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

Un equip de la UPV ha desenrotllat un sensor que detecta escopolamina en begudes en menys de cinc minuts i les torna fluorescents. La solució és sensible, fàcil d'usar i ja està patentada.