Detingut per furtar en quatre bars i una botiga de Gandia

Lladre entrant a una casa

El lladre ha sigut localitzat en el barri ‘Les 500’ de Gandia | G3

Un xic, de 34 anys, ha sigut detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), per, presumptament, haver comés cinc robatoris amb força, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Els robatoris, en els que es va endur 662 euros, dos patinets elèctrics i una videoconsola, s’haurien comés en quatre bars i una botiga d’electrònica.

 

La investigació va començar quan els agents van saber que s’havien comés cinc robatoris amb força en establiments comercials entre els dies 10 i 30 de gener, tots ells amb el mateix modus operandi, cosa que va fer sospitar que es tractava de la mateixa persona. El sospitós trencava la porta d’accés o els vidres amb una tapa de claveguera, sempre de matinada, per a fer-se amb les caixes registradores o forçar les màquines de joc.

 

Durant les investigacions, els policies van centrar les sospites sobre un delinqüent habitual de la ciutat i van establir un dispositiu de vigilància per a la seua localització. Finalment, ha sigut trobat i detingut en el barri de ‘Les 500’ de Gandia. A demés, duia una peça de roba que portava posada en un dels robatoris, cosa que ha facilitat la localització.

 

El detingut amb pràcticament un centenar d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial

  

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.