Detingut per furtar en quatre bars i una botiga de Gandia

Lladre entrant a una casa

El lladre ha sigut localitzat en el barri ‘Les 500’ de Gandia | G3

Un xic, de 34 anys, ha sigut detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), per, presumptament, haver comés cinc robatoris amb força, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Els robatoris, en els que es va endur 662 euros, dos patinets elèctrics i una videoconsola, s’haurien comés en quatre bars i una botiga d’electrònica.

 

La investigació va començar quan els agents van saber que s’havien comés cinc robatoris amb força en establiments comercials entre els dies 10 i 30 de gener, tots ells amb el mateix modus operandi, cosa que va fer sospitar que es tractava de la mateixa persona. El sospitós trencava la porta d’accés o els vidres amb una tapa de claveguera, sempre de matinada, per a fer-se amb les caixes registradores o forçar les màquines de joc.

 

Durant les investigacions, els policies van centrar les sospites sobre un delinqüent habitual de la ciutat i van establir un dispositiu de vigilància per a la seua localització. Finalment, ha sigut trobat i detingut en el barri de ‘Les 500’ de Gandia. A demés, duia una peça de roba que portava posada en un dels robatoris, cosa que ha facilitat la localització.

 

El detingut amb pràcticament un centenar d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial

  

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.