Detingut per furtar en quatre bars i una botiga de Gandia

Lladre entrant a una casa

El lladre ha sigut localitzat en el barri ‘Les 500’ de Gandia | G3

Un xic, de 34 anys, ha sigut detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), per, presumptament, haver comés cinc robatoris amb força, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Els robatoris, en els que es va endur 662 euros, dos patinets elèctrics i una videoconsola, s’haurien comés en quatre bars i una botiga d’electrònica.

 

La investigació va començar quan els agents van saber que s’havien comés cinc robatoris amb força en establiments comercials entre els dies 10 i 30 de gener, tots ells amb el mateix modus operandi, cosa que va fer sospitar que es tractava de la mateixa persona. El sospitós trencava la porta d’accés o els vidres amb una tapa de claveguera, sempre de matinada, per a fer-se amb les caixes registradores o forçar les màquines de joc.

 

Durant les investigacions, els policies van centrar les sospites sobre un delinqüent habitual de la ciutat i van establir un dispositiu de vigilància per a la seua localització. Finalment, ha sigut trobat i detingut en el barri de ‘Les 500’ de Gandia. A demés, duia una peça de roba que portava posada en un dels robatoris, cosa que ha facilitat la localització.

 

El detingut amb pràcticament un centenar d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial

  

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig