Detingut per furtar en quatre bars i una botiga de Gandia

Lladre entrant a una casa

El lladre ha sigut localitzat en el barri ‘Les 500’ de Gandia | G3

Un xic, de 34 anys, ha sigut detingut en Gandia, en la comarca de la Safor (València), per, presumptament, haver comés cinc robatoris amb força, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Els robatoris, en els que es va endur 662 euros, dos patinets elèctrics i una videoconsola, s’haurien comés en quatre bars i una botiga d’electrònica.

 

La investigació va començar quan els agents van saber que s’havien comés cinc robatoris amb força en establiments comercials entre els dies 10 i 30 de gener, tots ells amb el mateix modus operandi, cosa que va fer sospitar que es tractava de la mateixa persona. El sospitós trencava la porta d’accés o els vidres amb una tapa de claveguera, sempre de matinada, per a fer-se amb les caixes registradores o forçar les màquines de joc.

 

Durant les investigacions, els policies van centrar les sospites sobre un delinqüent habitual de la ciutat i van establir un dispositiu de vigilància per a la seua localització. Finalment, ha sigut trobat i detingut en el barri de ‘Les 500’ de Gandia. A demés, duia una peça de roba que portava posada en un dels robatoris, cosa que ha facilitat la localització.

 

El detingut amb pràcticament un centenar d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial

  

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens per robatoris amb força en comerços del centre històric de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 45 i 33 anys per dos robatoris amb força en una perfumeria i una peluqueria del centre historico de Gandia, on van sostraure diners en efectiu i material professional.

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.