Anuncios

Detingut un home a Benicarló per exhibicionisme davant de huit xiquetes

Un home de 40 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil com a presumpte autor de huit delictes d'exhibicionisme davant xiquetes menors d'edat a Benicarló, al Baix Maestrat. L'actuació s'inicià quan els agents van tindre coneixement, a través de la direcció d'un institut del municipi, que un individu estava mostrant-se despullat davant de diverses menors. Açò va alarmar el col·lectiu de pares de la localitat i els guàrdies civils iniciaren una investigació, comprovant que l'autor utilitzava el mateix modus operandi en tots els successos. Segons sembla, actuava des d'un cotxe i en l'horari en el qual eixien els xiquets de l'escola, captant l'atenció de les víctimes amb l'excusa de demanar informació sobre com arribar a Vinaròs.

Mentre les víctimes li indicaven quina via havia de prendre, l'home aprofitava per a masturbar-se en presència de les xiquetes, mostrant els seus genitals, segons ha informat la Comandància de la Guàrdia Civil en un comunicat. Continuant amb les gestions i després d'iniciar-se una investigació, els agents de  l'institut armat van aconseguir procedir a la identificació, localització ii detenció del presumpte exhibicionista, de 40 anys. Aquest tipus de delicte està castigat en el Codi Penal amb penes de presó de sis mesos a un any, amb multes que poden anar des dels 12 als 24 mesos.

Anuncios

Casos similars que proliferen a Castelló

Fa poc també, la Secció primera de l'Audiència Provincial va condemnar un home de 67 anys que no soles s'exhibia davant de menors sinó que està acusat de 32 delictes de corrupció de menors, quatre delictes d'abús sexual a menors i provocació sexual. Aquest home va contactar amb més de 30 xiquetes per internet a les quals oferia diners per sexe. 

A la Vall d'Uixó aquestos dies es troba en alarma també, ja que diverses veïnes han denunciat l'existència d'un jove exhibicionista de 18 anys que sovint les perseguix pel carrer i ensenya els seus genitals. S'han interposat diverses denúncies davant la Guàrdia Civil després d'haver presenciat els tocaments de l'home en ple carrer. Una de les víctimes va declarar que l'agressor va arribar a tacar-li l'abric i que es va posar violent amb ella.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios