15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Detingut un home a Benicarló per exhibicionisme davant de huit xiquetes

Un home de 40 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil com a presumpte autor de huit delictes d'exhibicionisme davant xiquetes menors d'edat a Benicarló, al Baix Maestrat. L'actuació s'inicià quan els agents van tindre coneixement, a través de la direcció d'un institut del municipi, que un individu estava mostrant-se despullat davant de diverses menors. Açò va alarmar el col·lectiu de pares de la localitat i els guàrdies civils iniciaren una investigació, comprovant que l'autor utilitzava el mateix modus operandi en tots els successos. Segons sembla, actuava des d'un cotxe i en l'horari en el qual eixien els xiquets de l'escola, captant l'atenció de les víctimes amb l'excusa de demanar informació sobre com arribar a Vinaròs.

Mentre les víctimes li indicaven quina via havia de prendre, l'home aprofitava per a masturbar-se en presència de les xiquetes, mostrant els seus genitals, segons ha informat la Comandància de la Guàrdia Civil en un comunicat. Continuant amb les gestions i després d'iniciar-se una investigació, els agents de  l'institut armat van aconseguir procedir a la identificació, localització ii detenció del presumpte exhibicionista, de 40 anys. Aquest tipus de delicte està castigat en el Codi Penal amb penes de presó de sis mesos a un any, amb multes que poden anar des dels 12 als 24 mesos.

Casos similars que proliferen a Castelló

Fa poc també, la Secció primera de l'Audiència Provincial va condemnar un home de 67 anys que no soles s'exhibia davant de menors sinó que està acusat de 32 delictes de corrupció de menors, quatre delictes d'abús sexual a menors i provocació sexual. Aquest home va contactar amb més de 30 xiquetes per internet a les quals oferia diners per sexe. 

A la Vall d'Uixó aquestos dies es troba en alarma també, ja que diverses veïnes han denunciat l'existència d'un jove exhibicionista de 18 anys que sovint les perseguix pel carrer i ensenya els seus genitals. S'han interposat diverses denúncies davant la Guàrdia Civil després d'haver presenciat els tocaments de l'home en ple carrer. Una de les víctimes va declarar que l'agressor va arribar a tacar-li l'abric i que es va posar violent amb ella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.