16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detingut un home a Benicarló per exhibicionisme davant de huit xiquetes

Un home de 40 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil com a presumpte autor de huit delictes d'exhibicionisme davant xiquetes menors d'edat a Benicarló, al Baix Maestrat. L'actuació s'inicià quan els agents van tindre coneixement, a través de la direcció d'un institut del municipi, que un individu estava mostrant-se despullat davant de diverses menors. Açò va alarmar el col·lectiu de pares de la localitat i els guàrdies civils iniciaren una investigació, comprovant que l'autor utilitzava el mateix modus operandi en tots els successos. Segons sembla, actuava des d'un cotxe i en l'horari en el qual eixien els xiquets de l'escola, captant l'atenció de les víctimes amb l'excusa de demanar informació sobre com arribar a Vinaròs.

Mentre les víctimes li indicaven quina via havia de prendre, l'home aprofitava per a masturbar-se en presència de les xiquetes, mostrant els seus genitals, segons ha informat la Comandància de la Guàrdia Civil en un comunicat. Continuant amb les gestions i després d'iniciar-se una investigació, els agents de  l'institut armat van aconseguir procedir a la identificació, localització ii detenció del presumpte exhibicionista, de 40 anys. Aquest tipus de delicte està castigat en el Codi Penal amb penes de presó de sis mesos a un any, amb multes que poden anar des dels 12 als 24 mesos.

Casos similars que proliferen a Castelló

Fa poc també, la Secció primera de l'Audiència Provincial va condemnar un home de 67 anys que no soles s'exhibia davant de menors sinó que està acusat de 32 delictes de corrupció de menors, quatre delictes d'abús sexual a menors i provocació sexual. Aquest home va contactar amb més de 30 xiquetes per internet a les quals oferia diners per sexe. 

A la Vall d'Uixó aquestos dies es troba en alarma també, ja que diverses veïnes han denunciat l'existència d'un jove exhibicionista de 18 anys que sovint les perseguix pel carrer i ensenya els seus genitals. S'han interposat diverses denúncies davant la Guàrdia Civil després d'haver presenciat els tocaments de l'home en ple carrer. Una de les víctimes va declarar que l'agressor va arribar a tacar-li l'abric i que es va posar violent amb ella.

Últimes notícies

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.

Llevant i Elx, urgits per guanyar en el Ciutat

Llevant busca la seua primera victòria a casa i l'Elx el seu primer triomf fora en un dol marcat per la urgència i les baixes. El partit arranca a les 21.00.

Pérez Llorca ressalta l’abast mundial de The Ocean Race i la sexta eixida des d’Alacant en 2027

The Ocean Race eixirà per sexta vegada d'Alacant el 17 de gener de 2027 i enllaçarà amb Auckland en l'etapa més llarga de la seua història, de 13.800 milles nàutiques.

Dotze intervencions dels bombers pel vent a Alacant i tancaments preventius en diversos municipis

Els bombers han atés 12 avisos per ratxes de vent a la província sense ferits. Alacant, Elx i Dénia han tancat parcs i espais per precaució.

Copete es va incorporar a l’entrenament del València, però no va completar la sessió

Copete es va sumar al penúltim entrenament però va parar per precaució. Cömert va completar el treball per primera vegada en la setmana i Raba va seguir a mig fer.