Detingut un home a Benicarló per exhibicionisme davant de huit xiquetes

Un home de 40 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil com a presumpte autor de huit delictes d'exhibicionisme davant xiquetes menors d'edat a Benicarló, al Baix Maestrat. L'actuació s'inicià quan els agents van tindre coneixement, a través de la direcció d'un institut del municipi, que un individu estava mostrant-se despullat davant de diverses menors. Açò va alarmar el col·lectiu de pares de la localitat i els guàrdies civils iniciaren una investigació, comprovant que l'autor utilitzava el mateix modus operandi en tots els successos. Segons sembla, actuava des d'un cotxe i en l'horari en el qual eixien els xiquets de l'escola, captant l'atenció de les víctimes amb l'excusa de demanar informació sobre com arribar a Vinaròs.

Mentre les víctimes li indicaven quina via havia de prendre, l'home aprofitava per a masturbar-se en presència de les xiquetes, mostrant els seus genitals, segons ha informat la Comandància de la Guàrdia Civil en un comunicat. Continuant amb les gestions i després d'iniciar-se una investigació, els agents de  l'institut armat van aconseguir procedir a la identificació, localització ii detenció del presumpte exhibicionista, de 40 anys. Aquest tipus de delicte està castigat en el Codi Penal amb penes de presó de sis mesos a un any, amb multes que poden anar des dels 12 als 24 mesos.

Casos similars que proliferen a Castelló

Fa poc també, la Secció primera de l'Audiència Provincial va condemnar un home de 67 anys que no soles s'exhibia davant de menors sinó que està acusat de 32 delictes de corrupció de menors, quatre delictes d'abús sexual a menors i provocació sexual. Aquest home va contactar amb més de 30 xiquetes per internet a les quals oferia diners per sexe. 

A la Vall d'Uixó aquestos dies es troba en alarma també, ja que diverses veïnes han denunciat l'existència d'un jove exhibicionista de 18 anys que sovint les perseguix pel carrer i ensenya els seus genitals. S'han interposat diverses denúncies davant la Guàrdia Civil després d'haver presenciat els tocaments de l'home en ple carrer. Una de les víctimes va declarar que l'agressor va arribar a tacar-li l'abric i que es va posar violent amb ella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.