Detingut un home a Benicarló per exhibicionisme davant de huit xiquetes

Un home de 40 anys ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil com a presumpte autor de huit delictes d'exhibicionisme davant xiquetes menors d'edat a Benicarló, al Baix Maestrat. L'actuació s'inicià quan els agents van tindre coneixement, a través de la direcció d'un institut del municipi, que un individu estava mostrant-se despullat davant de diverses menors. Açò va alarmar el col·lectiu de pares de la localitat i els guàrdies civils iniciaren una investigació, comprovant que l'autor utilitzava el mateix modus operandi en tots els successos. Segons sembla, actuava des d'un cotxe i en l'horari en el qual eixien els xiquets de l'escola, captant l'atenció de les víctimes amb l'excusa de demanar informació sobre com arribar a Vinaròs.

Mentre les víctimes li indicaven quina via havia de prendre, l'home aprofitava per a masturbar-se en presència de les xiquetes, mostrant els seus genitals, segons ha informat la Comandància de la Guàrdia Civil en un comunicat. Continuant amb les gestions i després d'iniciar-se una investigació, els agents de  l'institut armat van aconseguir procedir a la identificació, localització ii detenció del presumpte exhibicionista, de 40 anys. Aquest tipus de delicte està castigat en el Codi Penal amb penes de presó de sis mesos a un any, amb multes que poden anar des dels 12 als 24 mesos.

Casos similars que proliferen a Castelló

Fa poc també, la Secció primera de l'Audiència Provincial va condemnar un home de 67 anys que no soles s'exhibia davant de menors sinó que està acusat de 32 delictes de corrupció de menors, quatre delictes d'abús sexual a menors i provocació sexual. Aquest home va contactar amb més de 30 xiquetes per internet a les quals oferia diners per sexe. 

A la Vall d'Uixó aquestos dies es troba en alarma també, ja que diverses veïnes han denunciat l'existència d'un jove exhibicionista de 18 anys que sovint les perseguix pel carrer i ensenya els seus genitals. S'han interposat diverses denúncies davant la Guàrdia Civil després d'haver presenciat els tocaments de l'home en ple carrer. Una de les víctimes va declarar que l'agressor va arribar a tacar-li l'abric i que es va posar violent amb ella.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.