Detingut un home a Màlaga per una agressió sexual a una xiqueta de 13 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en la localitat malaguenya de Churriana un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual a una menor de 13 anys, ocorregut a Torrevieja el passat mes de juny. L’home, resident en esta localitat malaguenya, deia que tenia 50 en el perfil amb el qual es definia en una xarxa social, a través de la qual va captar a una xiqueta de 13 anys, resident a Torrevieja, amb la qual va establir contacte. Després de guanyar-se la seua confiança va començar a demanar-li que li enviara fotografies en les quals ella li mostrara el seu costat més atractiu, fins que li va suggerir que anara un poc més enllà, i ella es va negar.

  

  

  

La negativa de la xiqueta va provocar que l’home aprofitara la seua vulnerabilitat per amenaçar-la amb publicar les fotos que ja tenia d’ella a les xarxes socials, i fins i tot violar-la si no feia el que ell li demanava. Un dia de finals del passat mes de juny, este home va acudir des de Màlaga fins a un centre comercial prop de Torrevieja, per complir amb les seues amenaces. Quan estava allí, va cridar a la xiqueta i li va insistir que si no es personava al centre comercial on ell estava, publicaria les seues fotografies. La menor va acudir a la cita i l’home la va portar amb autobús fins a l’apartament que havia llogat expressament per a este dia i, pel que sembla, la va agredir sexualment. En acabar, la va abandonar en este pis i va marxar de nou a la seua localitat de residència.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.