16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Detingut un home a Màlaga per una agressió sexual a una xiqueta de 13 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en la localitat malaguenya de Churriana un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual a una menor de 13 anys, ocorregut a Torrevieja el passat mes de juny. L’home, resident en esta localitat malaguenya, deia que tenia 50 en el perfil amb el qual es definia en una xarxa social, a través de la qual va captar a una xiqueta de 13 anys, resident a Torrevieja, amb la qual va establir contacte. Després de guanyar-se la seua confiança va començar a demanar-li que li enviara fotografies en les quals ella li mostrara el seu costat més atractiu, fins que li va suggerir que anara un poc més enllà, i ella es va negar.

  

  

  

La negativa de la xiqueta va provocar que l’home aprofitara la seua vulnerabilitat per amenaçar-la amb publicar les fotos que ja tenia d’ella a les xarxes socials, i fins i tot violar-la si no feia el que ell li demanava. Un dia de finals del passat mes de juny, este home va acudir des de Màlaga fins a un centre comercial prop de Torrevieja, per complir amb les seues amenaces. Quan estava allí, va cridar a la xiqueta i li va insistir que si no es personava al centre comercial on ell estava, publicaria les seues fotografies. La menor va acudir a la cita i l’home la va portar amb autobús fins a l’apartament que havia llogat expressament per a este dia i, pel que sembla, la va agredir sexualment. En acabar, la va abandonar en este pis i va marxar de nou a la seua localitat de residència.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.