10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detingut un home a Màlaga per una agressió sexual a una xiqueta de 13 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en la localitat malaguenya de Churriana un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual a una menor de 13 anys, ocorregut a Torrevieja el passat mes de juny. L’home, resident en esta localitat malaguenya, deia que tenia 50 en el perfil amb el qual es definia en una xarxa social, a través de la qual va captar a una xiqueta de 13 anys, resident a Torrevieja, amb la qual va establir contacte. Després de guanyar-se la seua confiança va començar a demanar-li que li enviara fotografies en les quals ella li mostrara el seu costat més atractiu, fins que li va suggerir que anara un poc més enllà, i ella es va negar.

  

  

  

La negativa de la xiqueta va provocar que l’home aprofitara la seua vulnerabilitat per amenaçar-la amb publicar les fotos que ja tenia d’ella a les xarxes socials, i fins i tot violar-la si no feia el que ell li demanava. Un dia de finals del passat mes de juny, este home va acudir des de Màlaga fins a un centre comercial prop de Torrevieja, per complir amb les seues amenaces. Quan estava allí, va cridar a la xiqueta i li va insistir que si no es personava al centre comercial on ell estava, publicaria les seues fotografies. La menor va acudir a la cita i l’home la va portar amb autobús fins a l’apartament que havia llogat expressament per a este dia i, pel que sembla, la va agredir sexualment. En acabar, la va abandonar en este pis i va marxar de nou a la seua localitat de residència.

 

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.