Anuncios

Detingut un home a Màlaga per una agressió sexual a una xiqueta de 13 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en la localitat malaguenya de Churriana un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual a una menor de 13 anys, ocorregut a Torrevieja el passat mes de juny. L’home, resident en esta localitat malaguenya, deia que tenia 50 en el perfil amb el qual es definia en una xarxa social, a través de la qual va captar a una xiqueta de 13 anys, resident a Torrevieja, amb la qual va establir contacte. Després de guanyar-se la seua confiança va començar a demanar-li que li enviara fotografies en les quals ella li mostrara el seu costat més atractiu, fins que li va suggerir que anara un poc més enllà, i ella es va negar.

  

  

  

La negativa de la xiqueta va provocar que l’home aprofitara la seua vulnerabilitat per amenaçar-la amb publicar les fotos que ja tenia d’ella a les xarxes socials, i fins i tot violar-la si no feia el que ell li demanava. Un dia de finals del passat mes de juny, este home va acudir des de Màlaga fins a un centre comercial prop de Torrevieja, per complir amb les seues amenaces. Quan estava allí, va cridar a la xiqueta i li va insistir que si no es personava al centre comercial on ell estava, publicaria les seues fotografies. La menor va acudir a la cita i l’home la va portar amb autobús fins a l’apartament que havia llogat expressament per a este dia i, pel que sembla, la va agredir sexualment. En acabar, la va abandonar en este pis i va marxar de nou a la seua localitat de residència.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.