11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Detingut un home a Màlaga per una agressió sexual a una xiqueta de 13 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en la localitat malaguenya de Churriana un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual a una menor de 13 anys, ocorregut a Torrevieja el passat mes de juny. L’home, resident en esta localitat malaguenya, deia que tenia 50 en el perfil amb el qual es definia en una xarxa social, a través de la qual va captar a una xiqueta de 13 anys, resident a Torrevieja, amb la qual va establir contacte. Després de guanyar-se la seua confiança va començar a demanar-li que li enviara fotografies en les quals ella li mostrara el seu costat més atractiu, fins que li va suggerir que anara un poc més enllà, i ella es va negar.

  

  

  

La negativa de la xiqueta va provocar que l’home aprofitara la seua vulnerabilitat per amenaçar-la amb publicar les fotos que ja tenia d’ella a les xarxes socials, i fins i tot violar-la si no feia el que ell li demanava. Un dia de finals del passat mes de juny, este home va acudir des de Màlaga fins a un centre comercial prop de Torrevieja, per complir amb les seues amenaces. Quan estava allí, va cridar a la xiqueta i li va insistir que si no es personava al centre comercial on ell estava, publicaria les seues fotografies. La menor va acudir a la cita i l’home la va portar amb autobús fins a l’apartament que havia llogat expressament per a este dia i, pel que sembla, la va agredir sexualment. En acabar, la va abandonar en este pis i va marxar de nou a la seua localitat de residència.

 

Últimes notícies

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores