Detingut per matar a la seua mare a Torrent

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a Torrent a un home de 56 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, després de pel que sembla posar fi a la vida de la seua mare d’avançada edat.

Els agents van localitzar a l’anciana sobre el llit al costat d’un toll de sang, tapada amb un llençol però amb el rostre descobert replet d’hematomes i ferides.

Els fets es van produir el passat set d’octubre en la localitat valenciana de Torrent, quan un home va requerir assistència sanitària en el domicili en el qual convivia amb la seua mare de 88 anys, manifestant que la mateixa hauria mort.

Després de l’arribada dels serveis mèdics a l’habitatge, els sanitaris van alertar a la Sala 091, indicant als agents que en el domicili hi havia una dona d’avançada edat morta, amb ferides en la cara al costat d’un toll de sang.

Immediatament, els agents van acudir a l’habitatge i es van entrevistar amb el fill de la víctima, que li va manifestar que la seua mare es trobava morta en una habitació. L’home els va indicar que durant la nit es va despertar i en acudir al dormitori de la seua mare l’hauria trobada morta.

A més, els va referir que el dia anterior, l’octogenària hauria patit pel que sembla episodis d’espasmes amb els quals s’hauria colpejat contra el sòl, ocasionant-los ferides en el rostre.

Els policies es van dirigir a l’estada i van observar el cos sense vida d’una anciana sobre el llit, tapat amb un llençol, encara que amb el rostre descobert ple de ferides i hematomes, per la qual cosa van donar avís a la comissió judicial que van procedir a l’alçament del cadàver.

Després de les primeres perquisicions, el grup d’Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial es va fer càrrec de les investigacions i van esbrinar que l’octogenària hauria mort de manera violenta. Després de les oportunes indagacions policials, els agents han detingut al fill de la víctima, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi.

L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest mateix matí a disposició judicial.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.