Detingut per matar a la seua mare a Torrent

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a Torrent a un home de 56 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, després de pel que sembla posar fi a la vida de la seua mare d’avançada edat.

Els agents van localitzar a l’anciana sobre el llit al costat d’un toll de sang, tapada amb un llençol però amb el rostre descobert replet d’hematomes i ferides.

Els fets es van produir el passat set d’octubre en la localitat valenciana de Torrent, quan un home va requerir assistència sanitària en el domicili en el qual convivia amb la seua mare de 88 anys, manifestant que la mateixa hauria mort.

Després de l’arribada dels serveis mèdics a l’habitatge, els sanitaris van alertar a la Sala 091, indicant als agents que en el domicili hi havia una dona d’avançada edat morta, amb ferides en la cara al costat d’un toll de sang.

Immediatament, els agents van acudir a l’habitatge i es van entrevistar amb el fill de la víctima, que li va manifestar que la seua mare es trobava morta en una habitació. L’home els va indicar que durant la nit es va despertar i en acudir al dormitori de la seua mare l’hauria trobada morta.

A més, els va referir que el dia anterior, l’octogenària hauria patit pel que sembla episodis d’espasmes amb els quals s’hauria colpejat contra el sòl, ocasionant-los ferides en el rostre.

Els policies es van dirigir a l’estada i van observar el cos sense vida d’una anciana sobre el llit, tapat amb un llençol, encara que amb el rostre descobert ple de ferides i hematomes, per la qual cosa van donar avís a la comissió judicial que van procedir a l’alçament del cadàver.

Després de les primeres perquisicions, el grup d’Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial es va fer càrrec de les investigacions i van esbrinar que l’octogenària hauria mort de manera violenta. Després de les oportunes indagacions policials, els agents han detingut al fill de la víctima, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi.

L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest mateix matí a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.