11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detingut per matar a la seua mare a Torrent

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a Torrent a un home de 56 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, després de pel que sembla posar fi a la vida de la seua mare d’avançada edat.

Els agents van localitzar a l’anciana sobre el llit al costat d’un toll de sang, tapada amb un llençol però amb el rostre descobert replet d’hematomes i ferides.

Els fets es van produir el passat set d’octubre en la localitat valenciana de Torrent, quan un home va requerir assistència sanitària en el domicili en el qual convivia amb la seua mare de 88 anys, manifestant que la mateixa hauria mort.

Després de l’arribada dels serveis mèdics a l’habitatge, els sanitaris van alertar a la Sala 091, indicant als agents que en el domicili hi havia una dona d’avançada edat morta, amb ferides en la cara al costat d’un toll de sang.

Immediatament, els agents van acudir a l’habitatge i es van entrevistar amb el fill de la víctima, que li va manifestar que la seua mare es trobava morta en una habitació. L’home els va indicar que durant la nit es va despertar i en acudir al dormitori de la seua mare l’hauria trobada morta.

A més, els va referir que el dia anterior, l’octogenària hauria patit pel que sembla episodis d’espasmes amb els quals s’hauria colpejat contra el sòl, ocasionant-los ferides en el rostre.

Els policies es van dirigir a l’estada i van observar el cos sense vida d’una anciana sobre el llit, tapat amb un llençol, encara que amb el rostre descobert ple de ferides i hematomes, per la qual cosa van donar avís a la comissió judicial que van procedir a l’alçament del cadàver.

Després de les primeres perquisicions, el grup d’Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial es va fer càrrec de les investigacions i van esbrinar que l’octogenària hauria mort de manera violenta. Després de les oportunes indagacions policials, els agents han detingut al fill de la víctima, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi.

L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest mateix matí a disposició judicial.

Últimes notícies

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.