Detingut en Sagunt un jove per agredir un vigilant de seguretat de Renfe

Un jove de 20 anys va ser detingut ahir 5 de setembre a la vesprada per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d'un delicte de lesions comés el passat 26 d'agost en Sagunt. El detingut, d'origen espanyol ha sigut detingut en Torrent. Els fets es remunten a la vesprada del passat 26 d'agost en l'estació de tren de Sagunt quan el el revisor d'un tren que procedia de València Nord va sorprendre el jove sense bitllet. El jove esperaria que no passara el revisor, ja que no sempre ocorre, però en aquest cas el xic no tenia explicació per a estar viatjant sense bitllet. Aleshores, seguint el procediment, el vigilant de seguretat va voler identificar-lo, per tal de sancionar-lo amb la corresponent multa però el xic li va propinar una punyada i el va deixar estés a terra, i a continuació va fugir. El vigilant va denunciar els fets, ja que a més, va necessitar atenció mèdica al necessitar huit punts de sutura en la boca, però en els dies posteriors no van trobar el jove agressor.

La detenció es va produir ahir de manera casual quan la policia va ser requerida en una discussió. Segons la Policia, ahir a la vesprada, una patrulla que realitzava tasques de prevenció en Torrent, va ser cridada per la Sala 091 per a que es dirigiren al carrer Sant Ernest on segons sembla, dos homes discutien amb una dona. En arribar els agents, van separar els implicats i van identificar al jove, que va resultar ser el presumpte agressor del vigilant de seguretat de Renfe, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions. El detingut, segons fonts policials, ha resultat tindre antecedents policials. Tot i això ha sigut posat en llibertat després d'haver escoltat la seua declaració dels fets. La justícia l'obliga ara a comparéixer davant l'autoritat judicial, quan siga requerit per a tal fi.

Últimes notícies

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.