14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Detingut en Sagunt un jove per agredir un vigilant de seguretat de Renfe

Un jove de 20 anys va ser detingut ahir 5 de setembre a la vesprada per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d'un delicte de lesions comés el passat 26 d'agost en Sagunt. El detingut, d'origen espanyol ha sigut detingut en Torrent. Els fets es remunten a la vesprada del passat 26 d'agost en l'estació de tren de Sagunt quan el el revisor d'un tren que procedia de València Nord va sorprendre el jove sense bitllet. El jove esperaria que no passara el revisor, ja que no sempre ocorre, però en aquest cas el xic no tenia explicació per a estar viatjant sense bitllet. Aleshores, seguint el procediment, el vigilant de seguretat va voler identificar-lo, per tal de sancionar-lo amb la corresponent multa però el xic li va propinar una punyada i el va deixar estés a terra, i a continuació va fugir. El vigilant va denunciar els fets, ja que a més, va necessitar atenció mèdica al necessitar huit punts de sutura en la boca, però en els dies posteriors no van trobar el jove agressor.

La detenció es va produir ahir de manera casual quan la policia va ser requerida en una discussió. Segons la Policia, ahir a la vesprada, una patrulla que realitzava tasques de prevenció en Torrent, va ser cridada per la Sala 091 per a que es dirigiren al carrer Sant Ernest on segons sembla, dos homes discutien amb una dona. En arribar els agents, van separar els implicats i van identificar al jove, que va resultar ser el presumpte agressor del vigilant de seguretat de Renfe, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions. El detingut, segons fonts policials, ha resultat tindre antecedents policials. Tot i això ha sigut posat en llibertat després d'haver escoltat la seua declaració dels fets. La justícia l'obliga ara a comparéixer davant l'autoritat judicial, quan siga requerit per a tal fi.

Últimes notícies

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.

El València encadena Lligues amb més derrotes que victòries des de 2020

Des de la temporada 2019-20 el València no tanca una Lliga amb més triomfs que caigudes. El repàs per campanyes i entrenadors confirma una tendència sostinguda.

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.