Detingut en Sagunt un jove per agredir un vigilant de seguretat de Renfe

Un jove de 20 anys va ser detingut ahir 5 de setembre a la vesprada per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d'un delicte de lesions comés el passat 26 d'agost en Sagunt. El detingut, d'origen espanyol ha sigut detingut en Torrent. Els fets es remunten a la vesprada del passat 26 d'agost en l'estació de tren de Sagunt quan el el revisor d'un tren que procedia de València Nord va sorprendre el jove sense bitllet. El jove esperaria que no passara el revisor, ja que no sempre ocorre, però en aquest cas el xic no tenia explicació per a estar viatjant sense bitllet. Aleshores, seguint el procediment, el vigilant de seguretat va voler identificar-lo, per tal de sancionar-lo amb la corresponent multa però el xic li va propinar una punyada i el va deixar estés a terra, i a continuació va fugir. El vigilant va denunciar els fets, ja que a més, va necessitar atenció mèdica al necessitar huit punts de sutura en la boca, però en els dies posteriors no van trobar el jove agressor.

La detenció es va produir ahir de manera casual quan la policia va ser requerida en una discussió. Segons la Policia, ahir a la vesprada, una patrulla que realitzava tasques de prevenció en Torrent, va ser cridada per la Sala 091 per a que es dirigiren al carrer Sant Ernest on segons sembla, dos homes discutien amb una dona. En arribar els agents, van separar els implicats i van identificar al jove, que va resultar ser el presumpte agressor del vigilant de seguretat de Renfe, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions. El detingut, segons fonts policials, ha resultat tindre antecedents policials. Tot i això ha sigut posat en llibertat després d'haver escoltat la seua declaració dels fets. La justícia l'obliga ara a comparéixer davant l'autoritat judicial, quan siga requerit per a tal fi.

Últimes notícies

Etta Eyong trenca la seua sequera golejadora amb Camerun més de tres mesos després

El davanter del Llevant Etta Eyong va marcar davant la Xina en la FIFA Sèries 2026 i va posar fi a més de tres mesos sense veure porta, una ratxa que arrossegava amb la seua selecció i amb el seu club.

Corberán busca davant el Celta igualar la seua millor ratxa de victòries a Mestalla

Carlos Corberán pot igualar davant el Celta de Vigo la seua millor ratxa de tres victòries seguides a Mestalla, després dels últims triomfs del València enfront d'Osasuna i Alabés.

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.