Detingut en Sagunt un jove per agredir un vigilant de seguretat de Renfe

Un jove de 20 anys va ser detingut ahir 5 de setembre a la vesprada per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d'un delicte de lesions comés el passat 26 d'agost en Sagunt. El detingut, d'origen espanyol ha sigut detingut en Torrent. Els fets es remunten a la vesprada del passat 26 d'agost en l'estació de tren de Sagunt quan el el revisor d'un tren que procedia de València Nord va sorprendre el jove sense bitllet. El jove esperaria que no passara el revisor, ja que no sempre ocorre, però en aquest cas el xic no tenia explicació per a estar viatjant sense bitllet. Aleshores, seguint el procediment, el vigilant de seguretat va voler identificar-lo, per tal de sancionar-lo amb la corresponent multa però el xic li va propinar una punyada i el va deixar estés a terra, i a continuació va fugir. El vigilant va denunciar els fets, ja que a més, va necessitar atenció mèdica al necessitar huit punts de sutura en la boca, però en els dies posteriors no van trobar el jove agressor.

La detenció es va produir ahir de manera casual quan la policia va ser requerida en una discussió. Segons la Policia, ahir a la vesprada, una patrulla que realitzava tasques de prevenció en Torrent, va ser cridada per la Sala 091 per a que es dirigiren al carrer Sant Ernest on segons sembla, dos homes discutien amb una dona. En arribar els agents, van separar els implicats i van identificar al jove, que va resultar ser el presumpte agressor del vigilant de seguretat de Renfe, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions. El detingut, segons fonts policials, ha resultat tindre antecedents policials. Tot i això ha sigut posat en llibertat després d'haver escoltat la seua declaració dels fets. La justícia l'obliga ara a comparéixer davant l'autoritat judicial, quan siga requerit per a tal fi.

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.