Anuncios

Detingut en Sagunt un jove per agredir un vigilant de seguretat de Renfe

Un jove de 20 anys va ser detingut ahir 5 de setembre a la vesprada per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d'un delicte de lesions comés el passat 26 d'agost en Sagunt. El detingut, d'origen espanyol ha sigut detingut en Torrent. Els fets es remunten a la vesprada del passat 26 d'agost en l'estació de tren de Sagunt quan el el revisor d'un tren que procedia de València Nord va sorprendre el jove sense bitllet. El jove esperaria que no passara el revisor, ja que no sempre ocorre, però en aquest cas el xic no tenia explicació per a estar viatjant sense bitllet. Aleshores, seguint el procediment, el vigilant de seguretat va voler identificar-lo, per tal de sancionar-lo amb la corresponent multa però el xic li va propinar una punyada i el va deixar estés a terra, i a continuació va fugir. El vigilant va denunciar els fets, ja que a més, va necessitar atenció mèdica al necessitar huit punts de sutura en la boca, però en els dies posteriors no van trobar el jove agressor.

La detenció es va produir ahir de manera casual quan la policia va ser requerida en una discussió. Segons la Policia, ahir a la vesprada, una patrulla que realitzava tasques de prevenció en Torrent, va ser cridada per la Sala 091 per a que es dirigiren al carrer Sant Ernest on segons sembla, dos homes discutien amb una dona. En arribar els agents, van separar els implicats i van identificar al jove, que va resultar ser el presumpte agressor del vigilant de seguretat de Renfe, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de lesions. El detingut, segons fonts policials, ha resultat tindre antecedents policials. Tot i això ha sigut posat en llibertat després d'haver escoltat la seua declaració dels fets. La justícia l'obliga ara a comparéixer davant l'autoritat judicial, quan siga requerit per a tal fi.

Anuncios
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.
Anuncios