8.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingut per saltar-se una ordre d’allunyament per violència de gènere en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

El detingut s’ha saltat una ordre d’allunyament | Pxhere

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 47 anys després de què s’haja salta una ordre d’allunyament que tenia per violència de gènere sobre una dona. Segons ha informat el cos municipal, la detenció s’ha produït este dilluns en el barri de Benicalap de la ciutat.

 

Els agents van detindre a l’home després de rebre, a través del 092 sobre les 19.45 hores de la vesprada de dilluns, una telefonada que alertava que havia anat a la casa d’una dona respecte de qui tenia dictada una ordre d’allunyament.

 

Este succés ha tingut lloc durant l’estat d’alarma decretat recentment pel Govern central a causa de la crisi sanitària generada pel coronavirus. La Policia Local ha destacat, a través del seu compte de Twitter, que ha activat un pla per a «extremar» la vigilància sobre les víctimes de violència de gènere durant el confinament.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.