Detingut per saltar-se una ordre d’allunyament per violència de gènere en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

El detingut s’ha saltat una ordre d’allunyament | Pxhere

 

La Policia Local de València ha detingut a un home de 47 anys després de què s’haja salta una ordre d’allunyament que tenia per violència de gènere sobre una dona. Segons ha informat el cos municipal, la detenció s’ha produït este dilluns en el barri de Benicalap de la ciutat.

 

Els agents van detindre a l’home després de rebre, a través del 092 sobre les 19.45 hores de la vesprada de dilluns, una telefonada que alertava que havia anat a la casa d’una dona respecte de qui tenia dictada una ordre d’allunyament.

 

Este succés ha tingut lloc durant l’estat d’alarma decretat recentment pel Govern central a causa de la crisi sanitària generada pel coronavirus. La Policia Local ha destacat, a través del seu compte de Twitter, que ha activat un pla per a «extremar» la vigilància sobre les víctimes de violència de gènere durant el confinament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela estarà llesta abans de 2027

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa d'Orihuela, amb dos nous edificis, més de 82 milions d'inversió i un fort augment de consultes i quiròfans.

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.