Detingut un home a Sagunt per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 48 anys, per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella i com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues en localitzar-li en el seu domicili 14 tauletes d’haixix.

Els fets van succeir sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de la localitat de Sagunt on pel que sembla hi havia una discussió de parella.

Una vegada en el lloc els agents van comprovar que en el domicili es trobava un home nerviós i amb mostres d’haver-se barallat, que va manifestar als policies que en l’habitatge es trobava la seua parella, sobre la qual té una ordre d’allunyament en vigor.

Els agents van localitzar a la dona en una de les habitacions en perfecte estat, observant en aquest moment a més 14 tauletes d’haixix de 90 grams cadascuna.

Davant aquests fets els agents van detindre a l’home per trencament de mesura cautelar i després d’autoritzar el jutjat el registre per a confiscar la substància, també se li va imputar un delicte de tràfic de drogues.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les màximes pugen quasi 4 graus a Castelló i arriben als 34 a l’Alt Maestrat

Les temperatures màximes d’este dilluns han pujat fins a 4 graus en punts de l’interior de Castelló i han assolit els 34 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, segons Aemet i Avamet.

Quatre anys de presó per enganyar un octogenari i traure-li quasi 400.000 euros

Una dona ha sigut condemnada a quatre anys de presó per estafar prop de 400.000 euros a un home octogenari, viudo i amb trastorn afectiu, fent-li creure que eren parella i aprofitant-se de la seua soledat.

El IVC oferix 31 propostes de teatre, dansa i circ a València este primer trimestre

L’Institut Valencià de Cultura ha presentat 31 propostes de teatre, dansa i circ per al primer trimestre de la temporada 2026-2027, repartides entre el Teatre Principal, el Teatre Rialto i l’Espai La Granja, amb protagonisme per a produccions pròpies i companyies valencianes.

Emilio Argüeso s’acull al seu dret a no contestar en la comissió de la DANA al Congrés

L’exdirector de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, Emilio Argüeso, s’ha negat a respondre davant la comissió de la DANA al Congrés per a evitar interferències amb la causa penal oberta contra ell i protegir el seu dret de defensa.

La inversió estrangera directa es dispara en la Comunitat i ja supera els 1.800 milions

La inversió estrangera directa en la Comunitat Valenciana ha augmentat més d’un 400 % fins juliol i ha arribat als 1.846 milions, fet que situa el territori com el tercer que més capital exterior capta a Espanya. València concentra el 80 % del flux i França es consolida com el principal país inversor.

Baldoví veu en la compareixença de Mazón al Congrés un nou insult a les víctimes de la DANA

Joan Baldoví ha qualificat de nou insult a les víctimes de la DANA la compareixença de Carlos Mazón al Congrés, i l ha acusat de no respondre les preguntes sobre la gestió de la catàstrofe.

La defensa de Pradas recorre a l’Audiència per obtindre els missatges de Bernabé sobre la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha recorregut davant l’Audiència la decisió de la jutgessa que investiga la DANA de no reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, els missatges que va intercanviar durant l’emergència del 29 d’octubre de 2024. L’equip legal invoca la igualtat de tracte amb altres responsables i considera “imprescindible” aclarir quina informació va arribar al Cecopi.

El port de Castelló creix un 15 % en trànsit de primeres matèries ceràmiques

El port de Castelló ha incrementat un 15,1 % el trànsit de primeres matèries per a la ceràmica fins a 3,88 milions de tones fins a agost de 2026, una tercera part del seu moviment total de mercaderies.