Detingut un home a Sagunt per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 48 anys, per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella i com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues en localitzar-li en el seu domicili 14 tauletes d’haixix.

Els fets van succeir sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de la localitat de Sagunt on pel que sembla hi havia una discussió de parella.

Una vegada en el lloc els agents van comprovar que en el domicili es trobava un home nerviós i amb mostres d’haver-se barallat, que va manifestar als policies que en l’habitatge es trobava la seua parella, sobre la qual té una ordre d’allunyament en vigor.

Els agents van localitzar a la dona en una de les habitacions en perfecte estat, observant en aquest moment a més 14 tauletes d’haixix de 90 grams cadascuna.

Davant aquests fets els agents van detindre a l’home per trencament de mesura cautelar i després d’autoritzar el jutjat el registre per a confiscar la substància, també se li va imputar un delicte de tràfic de drogues.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.