Detingut un home a Sagunt per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 48 anys, per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella i com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues en localitzar-li en el seu domicili 14 tauletes d’haixix.

Els fets van succeir sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de la localitat de Sagunt on pel que sembla hi havia una discussió de parella.

Una vegada en el lloc els agents van comprovar que en el domicili es trobava un home nerviós i amb mostres d’haver-se barallat, que va manifestar als policies que en l’habitatge es trobava la seua parella, sobre la qual té una ordre d’allunyament en vigor.

Els agents van localitzar a la dona en una de les habitacions en perfecte estat, observant en aquest moment a més 14 tauletes d’haixix de 90 grams cadascuna.

Davant aquests fets els agents van detindre a l’home per trencament de mesura cautelar i després d’autoritzar el jutjat el registre per a confiscar la substància, també se li va imputar un delicte de tràfic de drogues.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.