Detingut un home a Sagunt per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 48 anys, per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella i com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues en localitzar-li en el seu domicili 14 tauletes d’haixix.

Els fets van succeir sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de la localitat de Sagunt on pel que sembla hi havia una discussió de parella.

Una vegada en el lloc els agents van comprovar que en el domicili es trobava un home nerviós i amb mostres d’haver-se barallat, que va manifestar als policies que en l’habitatge es trobava la seua parella, sobre la qual té una ordre d’allunyament en vigor.

Els agents van localitzar a la dona en una de les habitacions en perfecte estat, observant en aquest moment a més 14 tauletes d’haixix de 90 grams cadascuna.

Davant aquests fets els agents van detindre a l’home per trencament de mesura cautelar i després d’autoritzar el jutjat el registre per a confiscar la substància, també se li va imputar un delicte de tràfic de drogues.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.