Detingut un home a Sagunt per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Sagunt a un home de 48 anys, per infringir una ordre d’allunyament sobre la seua parella i com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues en localitzar-li en el seu domicili 14 tauletes d’haixix.

Els fets van succeir sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de la localitat de Sagunt on pel que sembla hi havia una discussió de parella.

Una vegada en el lloc els agents van comprovar que en el domicili es trobava un home nerviós i amb mostres d’haver-se barallat, que va manifestar als policies que en l’habitatge es trobava la seua parella, sobre la qual té una ordre d’allunyament en vigor.

Els agents van localitzar a la dona en una de les habitacions en perfecte estat, observant en aquest moment a més 14 tauletes d’haixix de 90 grams cadascuna.

Davant aquests fets els agents van detindre a l’home per trencament de mesura cautelar i després d’autoritzar el jutjat el registre per a confiscar la substància, també se li va imputar un delicte de tràfic de drogues.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.

Setembre obri el curs polític valencià amb debat clau i primàries en marxa

El mes de setembre obri un curs polític intens en la Comunitat Valenciana, marcat pel debat de Política general en Les Corts i per les primàries i moviments de candidats davant les eleccions municipals i autonòmiques de 2027.

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.