Detingut a València per agredir a la seua exparella i infringir una ordre d’allunyament

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 23 anys com a presumpte autor d'un delicte de violència de gènere després d'agredir a la seua exparella sentimental, de 24 anys, sobre la qual té una ordre d'allunyament en vigor.

  

Segons ha informat hui la policia, els fets van ocórrer a les 23:50 hores del diumenge, quan la patrulla de UCOS va ser requerida per la sala del 092 perquè es dirigira al barri de Patraix on una persona havia vist a un home colpejar a una dona.

    

Després de donar una batuda, la patrulla va localitzar a la víctima amb un fort hematoma en el pòmul esquerre i va comprovar que l'agressor tenia una ordre d'allunyament encara en vigor, per la qual cosa va ser detingut.

 

Un altre cas de violència de gènere en el centre de València

 

Un home ha sigut detingut per agents de la Policia Local de València esta passada nit de diumenge a dilluns per haver agredit la seua nóvia. L'agressor, un home de 37 anys va espentar primer la seua parella i seguidament li va pegar en la cara i en el muscle. Segons ha informat la Policia Local ella va tractar de mediar en una discussió sobre masclisme que ell mantenia amb una amiga en comú.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 23:40 hores d'este diumenge, quan la Policia Local va rebre una cridada que alertava que un home estava agredint una dona en el carrer Sant Vicent de València. Segons ha informat el cos en un comunicat, els efectius es van desplaçar fins al lloc i van trobar a l'agressor amb la víctima, una dona de 40 anys. Ella va explicar que, mentre es trobava amb l'home, que era la seua parella, aquest havia discutit amb una amiga per «temes masclistes». Ella havia intentat mediar entre els dos i l'home la va espentar tan fort que la va tirar a terra. A continuació li va pegar en el muscle dret i li va pegar en la cara també. La dona després de contar el relat  als agents va ser traslladada a un centre mèdic. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona comença a construir a Palma el seu primer magatzem exclusiu per a venda en línia a Mallorca

Mercadona ha iniciat a Palma la construcció d'un magatzem exclusiu per a venda en línia, amb una inversió de 19,5 milions i més de 200 ocupacions previstes quan estiga operatiu en 2027.

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.