15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detingut a València per agredir a la seua exparella i infringir una ordre d’allunyament

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 23 anys com a presumpte autor d'un delicte de violència de gènere després d'agredir a la seua exparella sentimental, de 24 anys, sobre la qual té una ordre d'allunyament en vigor.

  

Segons ha informat hui la policia, els fets van ocórrer a les 23:50 hores del diumenge, quan la patrulla de UCOS va ser requerida per la sala del 092 perquè es dirigira al barri de Patraix on una persona havia vist a un home colpejar a una dona.

    

Després de donar una batuda, la patrulla va localitzar a la víctima amb un fort hematoma en el pòmul esquerre i va comprovar que l'agressor tenia una ordre d'allunyament encara en vigor, per la qual cosa va ser detingut.

 

Un altre cas de violència de gènere en el centre de València

 

Un home ha sigut detingut per agents de la Policia Local de València esta passada nit de diumenge a dilluns per haver agredit la seua nóvia. L'agressor, un home de 37 anys va espentar primer la seua parella i seguidament li va pegar en la cara i en el muscle. Segons ha informat la Policia Local ella va tractar de mediar en una discussió sobre masclisme que ell mantenia amb una amiga en comú.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 23:40 hores d'este diumenge, quan la Policia Local va rebre una cridada que alertava que un home estava agredint una dona en el carrer Sant Vicent de València. Segons ha informat el cos en un comunicat, els efectius es van desplaçar fins al lloc i van trobar a l'agressor amb la víctima, una dona de 40 anys. Ella va explicar que, mentre es trobava amb l'home, que era la seua parella, aquest havia discutit amb una amiga per «temes masclistes». Ella havia intentat mediar entre els dos i l'home la va espentar tan fort que la va tirar a terra. A continuació li va pegar en el muscle dret i li va pegar en la cara també. La dona després de contar el relat  als agents va ser traslladada a un centre mèdic. 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.