Detingut un xic per pegar punyades a la seua nóvia en arribar a casa borratxo en València

 

La Policia Local de València ha detingut este divendres a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella, ja que en arribar a casa borratxo li va pegar una punyada a la seua nóvia.

 

Cap a les 04.00 hores de la matinada, el 092 ha rebut una telefonada de la víctima alertant de l’agressió. En presentar colps en la cara, l’ull dret unflat i morat, ha sigut traslladada a un ambulatori per la patrulla, informa el cos municipal en un comunicat.

 

Plorant i cridant, la xica  ha declarat que havien discutit i que la seua parella li va començar a pegar punyades en la cara i a arrossegar-li per terra agafant-li del pèl, després de tornar amb símptomes d’haver ingerit gran quantitat d’alcohol.

 

També ha relatat que va baixar al carrer com va poder per a donar l’avís, a demés d’assegurar que les agressions són contínues. Per tot això, una volta localitzat i identificat, l’agressor va ser arrestat per efectius de la tercera unitat de districte i de la convivència i seguretat (UCOS).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.