13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut un xic per pegar punyades a la seua nóvia en arribar a casa borratxo en València

 

La Policia Local de València ha detingut este divendres a un xic de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella, ja que en arribar a casa borratxo li va pegar una punyada a la seua nóvia.

 

Cap a les 04.00 hores de la matinada, el 092 ha rebut una telefonada de la víctima alertant de l’agressió. En presentar colps en la cara, l’ull dret unflat i morat, ha sigut traslladada a un ambulatori per la patrulla, informa el cos municipal en un comunicat.

 

Plorant i cridant, la xica  ha declarat que havien discutit i que la seua parella li va començar a pegar punyades en la cara i a arrossegar-li per terra agafant-li del pèl, després de tornar amb símptomes d’haver ingerit gran quantitat d’alcohol.

 

També ha relatat que va baixar al carrer com va poder per a donar l’avís, a demés d’assegurar que les agressions són contínues. Per tot això, una volta localitzat i identificat, l’agressor va ser arrestat per efectius de la tercera unitat de districte i de la convivència i seguretat (UCOS).

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.