Detinguts per furtar objectes valorats en més de 12.000 euros en la casa d’un futbolista en Monforte del Cid

 

Efectius de la Guàrdia Civil de Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a dos xics acusats de robar efectes valorats en més de 12.000 euros en una casa de Monforte del Cid, en la mateixa comarca, d’un futbolista d’un equip de la Regió de Múrcia.

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, els arrestats en esta operació, ‘Ilfurto’, van accedir al xalet, situat en una urbanització de Monforte del Cid, escalant el mur perimetral que l’envoltava. Una volta dins de la propietat, van forçar una de les finestres per a accedir dins. Els efectes furtats estan valorats en més de 12.000 euros.

Després de les investigacions, els agents han descobert que hi havia tres persones relacionades amb el robatori. En concret, s’han identificat a tres hòmens residents en les localitats d’Alacant, Sant Vicent del Raspeig i Monforte del Cid, respectivament.

 

I l’operació s’ha saldat amb la detenció de dos dels identificats, de 28 i 32 anys, i la investigació d’un ciutadà de 39 anys per la seua presumpta autoria i participació en un delicte de robatori amb força dins d’una casa.

 

Els detinguts han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial, que ha decretat la llibertat amb càrrecs. S’ha intervingut el cotxe usat en el desenvolupament dels fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.