Detinguts per furtar objectes valorats en més de 12.000 euros en la casa d’un futbolista en Monforte del Cid

 

Efectius de la Guàrdia Civil de Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a dos xics acusats de robar efectes valorats en més de 12.000 euros en una casa de Monforte del Cid, en la mateixa comarca, d’un futbolista d’un equip de la Regió de Múrcia.

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, els arrestats en esta operació, ‘Ilfurto’, van accedir al xalet, situat en una urbanització de Monforte del Cid, escalant el mur perimetral que l’envoltava. Una volta dins de la propietat, van forçar una de les finestres per a accedir dins. Els efectes furtats estan valorats en més de 12.000 euros.

Després de les investigacions, els agents han descobert que hi havia tres persones relacionades amb el robatori. En concret, s’han identificat a tres hòmens residents en les localitats d’Alacant, Sant Vicent del Raspeig i Monforte del Cid, respectivament.

 

I l’operació s’ha saldat amb la detenció de dos dels identificats, de 28 i 32 anys, i la investigació d’un ciutadà de 39 anys per la seua presumpta autoria i participació en un delicte de robatori amb força dins d’una casa.

 

Els detinguts han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial, que ha decretat la llibertat amb càrrecs. S’ha intervingut el cotxe usat en el desenvolupament dels fets.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.