Detinguts per furtar objectes valorats en més de 12.000 euros en la casa d’un futbolista en Monforte del Cid

 

Efectius de la Guàrdia Civil de Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a dos xics acusats de robar efectes valorats en més de 12.000 euros en una casa de Monforte del Cid, en la mateixa comarca, d’un futbolista d’un equip de la Regió de Múrcia.

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, els arrestats en esta operació, ‘Ilfurto’, van accedir al xalet, situat en una urbanització de Monforte del Cid, escalant el mur perimetral que l’envoltava. Una volta dins de la propietat, van forçar una de les finestres per a accedir dins. Els efectes furtats estan valorats en més de 12.000 euros.

Després de les investigacions, els agents han descobert que hi havia tres persones relacionades amb el robatori. En concret, s’han identificat a tres hòmens residents en les localitats d’Alacant, Sant Vicent del Raspeig i Monforte del Cid, respectivament.

 

I l’operació s’ha saldat amb la detenció de dos dels identificats, de 28 i 32 anys, i la investigació d’un ciutadà de 39 anys per la seua presumpta autoria i participació en un delicte de robatori amb força dins d’una casa.

 

Els detinguts han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial, que ha decretat la llibertat amb càrrecs. S’ha intervingut el cotxe usat en el desenvolupament dels fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.