Detinguts per furtar objectes valorats en més de 12.000 euros en la casa d’un futbolista en Monforte del Cid

 

Efectius de la Guàrdia Civil de Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a dos xics acusats de robar efectes valorats en més de 12.000 euros en una casa de Monforte del Cid, en la mateixa comarca, d’un futbolista d’un equip de la Regió de Múrcia.

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, els arrestats en esta operació, ‘Ilfurto’, van accedir al xalet, situat en una urbanització de Monforte del Cid, escalant el mur perimetral que l’envoltava. Una volta dins de la propietat, van forçar una de les finestres per a accedir dins. Els efectes furtats estan valorats en més de 12.000 euros.

Després de les investigacions, els agents han descobert que hi havia tres persones relacionades amb el robatori. En concret, s’han identificat a tres hòmens residents en les localitats d’Alacant, Sant Vicent del Raspeig i Monforte del Cid, respectivament.

 

I l’operació s’ha saldat amb la detenció de dos dels identificats, de 28 i 32 anys, i la investigació d’un ciutadà de 39 anys per la seua presumpta autoria i participació en un delicte de robatori amb força dins d’una casa.

 

Els detinguts han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial, que ha decretat la llibertat amb càrrecs. S’ha intervingut el cotxe usat en el desenvolupament dels fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.