Detinguts per furtar objectes valorats en més de 12.000 euros en la casa d’un futbolista en Monforte del Cid

 

Efectius de la Guàrdia Civil de Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a dos xics acusats de robar efectes valorats en més de 12.000 euros en una casa de Monforte del Cid, en la mateixa comarca, d’un futbolista d’un equip de la Regió de Múrcia.

 

Segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, els arrestats en esta operació, ‘Ilfurto’, van accedir al xalet, situat en una urbanització de Monforte del Cid, escalant el mur perimetral que l’envoltava. Una volta dins de la propietat, van forçar una de les finestres per a accedir dins. Els efectes furtats estan valorats en més de 12.000 euros.

Després de les investigacions, els agents han descobert que hi havia tres persones relacionades amb el robatori. En concret, s’han identificat a tres hòmens residents en les localitats d’Alacant, Sant Vicent del Raspeig i Monforte del Cid, respectivament.

 

I l’operació s’ha saldat amb la detenció de dos dels identificats, de 28 i 32 anys, i la investigació d’un ciutadà de 39 anys per la seua presumpta autoria i participació en un delicte de robatori amb força dins d’una casa.

 

Els detinguts han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial, que ha decretat la llibertat amb càrrecs. S’ha intervingut el cotxe usat en el desenvolupament dels fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.

Cau a Castelló una xarxa d’estafes bancàries amb quatre detinguts i 266.815 euros defraudats

La Guàrdia Civil deté a quatre persones i investiga a altres cinc per una organització que va obrir 58 comptes amb documentació falsa i va realitzar 484 operacions fraudulentes.

Detingut per tres furts a pacients majors a l’hospital de Torrevieja

Un home de 62 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de tres furts a pacients majors estrangers a l'hospital de Torrevieja, on sostreia dispositius tecnològics i material mèdic de les habitacions.