Dos detinguts en Torrevieja per assaltar un pis i deixar un rastre de sang fins a sa casa

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a dos xics, un de nacionalitat siriana de 20 anys i un altre marroquí de 23 anys, com a presumptes autors d’un robatori amb força en una casa, molt pròxima a la seua. La detenció ha sigut possible perquè els dos van anar deixant un rastre de sang entre les dos cases i una àmplia llista de testimonis.

 

Els fets es van produir cap a les set del matí del passat dijous 9 de juliol, quan una patrulla de la Guàrdia Civil va rebre un avís per a que es dirigira a un edifici, a on havien deixat una televisió, aparentment robada, al costat d’una gran bassa de sang i una gran quantitat de ferramentes.

 

Abans d’arribar, ha informat l’institut armat este dimecres, els agents van trobar pels voltants a un home amb talls en les mans i sang per tot el cos, pel que el van retindre, en previsió que poguera estar implicat en el robatori de la televisió.

 

Un rastre de sang i una llarga llista de testimonis

Seguint la pista de la sang, els agents van arribar a la casa a on havien entrat a robar. Es tractava d’un pis en l’edifici del costat al de la casa del presumpte autor. En eixe pis s’havia entrant trencant la vidriera, cosa que va provocar els talls en les mans de l’home que havien localitzat els agents.

 

Pel camí, este home i el seu company, no només van deixar mostres de sang en el mur que van saltar per a entrar en la casa, sinó que també van deixar una àmplia llista de testimonis.

 

Un veí els va vore saltar este mur, a una altra veïna li van demanar una tovallola per a llavar-se les mans, un altre els va vore netejant les marques de sang del portal de la casa i a l’amo d’un bar li van demanar permís per a llavar-se les mans en el seu lavabo.

 

Després de recopilar totes les evidències i manifestacions de testimonis, els agents van procedir a la detenció dels dos xics, per ser els presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els dos ja han sigut posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Torrevieja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.