7.8 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Dos detinguts en Torrevieja per assaltar un pis i deixar un rastre de sang fins a sa casa

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a dos xics, un de nacionalitat siriana de 20 anys i un altre marroquí de 23 anys, com a presumptes autors d’un robatori amb força en una casa, molt pròxima a la seua. La detenció ha sigut possible perquè els dos van anar deixant un rastre de sang entre les dos cases i una àmplia llista de testimonis.

 

Els fets es van produir cap a les set del matí del passat dijous 9 de juliol, quan una patrulla de la Guàrdia Civil va rebre un avís per a que es dirigira a un edifici, a on havien deixat una televisió, aparentment robada, al costat d’una gran bassa de sang i una gran quantitat de ferramentes.

 

Abans d’arribar, ha informat l’institut armat este dimecres, els agents van trobar pels voltants a un home amb talls en les mans i sang per tot el cos, pel que el van retindre, en previsió que poguera estar implicat en el robatori de la televisió.

 

Un rastre de sang i una llarga llista de testimonis

Seguint la pista de la sang, els agents van arribar a la casa a on havien entrat a robar. Es tractava d’un pis en l’edifici del costat al de la casa del presumpte autor. En eixe pis s’havia entrant trencant la vidriera, cosa que va provocar els talls en les mans de l’home que havien localitzat els agents.

 

Pel camí, este home i el seu company, no només van deixar mostres de sang en el mur que van saltar per a entrar en la casa, sinó que també van deixar una àmplia llista de testimonis.

 

Un veí els va vore saltar este mur, a una altra veïna li van demanar una tovallola per a llavar-se les mans, un altre els va vore netejant les marques de sang del portal de la casa i a l’amo d’un bar li van demanar permís per a llavar-se les mans en el seu lavabo.

 

Després de recopilar totes les evidències i manifestacions de testimonis, els agents van procedir a la detenció dels dos xics, per ser els presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els dos ja han sigut posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Torrevieja.

Últimes notícies

La UPV reproduïx la inundació de la DANA a l’Horta Sud i obri noves vies per a emergències

La UPV ha reproduït amb modelatge hidràulic 2D la inundació provocada per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a l'Horta Sud. El treball valguda simulacions quasi en temps real i aporta ferramentes per a busques i revisió d'infraestructures.

Salomé Pradas afronta el dilluns un acarament per la DANA amb l’excap de gabinet de Mazón

La jutgessa ha citat a Salomé Pradas i a José Manuel Cuenca a un acarament per a aclarir suposades contradiccions sobre la gestió de la DANA. Un informe de l'Advocacia detalla anomenades en les quals es va abordar el possible confinament.

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.