Diferents famílies s’enfronten per okupar un pis en Alacant amb l’inquilí mort dins

 

Agents de la Policia Nacional han hagut d’intervindre en una situació de tensió que s’estava produint entre diferents famílies que volien okupar una casa social, situada en el barri Miguel Hernández d’Alacant, i en la que els bombers i la Policia han pogut constatar que dins estava el cos de l’inquilí mort fa deu dies per mort natural, segons han informat fonts pròximes al cas a Europa Press.

 

Davant de l’enfrontament que s’estava produint, fonts de la Policia Nacional han informat a Europa Press, que es van dirigir al lloc dels fets, conseguint impedir que la pugna fora a majors i evitant l’accés a la casa a través de la seua custòdia per part de dos agents.

 

La Policia Nacional també va alertar a l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl (EVHA) de la Generalitat Valenciana, que és qui gestiona la casa social, que va procedir a instal·lar una porta antiokupes per a tractar d’impedir que ningú puga instal·lar-se en ella sense els deguts permisos i el procediment legalment establit.

 

Els bombers van ser els encarregats de derrocar la porta del pis i, en entrar al costat de la Policia Nacional, van comprovar que hi havia un home mort en el seu interior. Els efectius van procedir a l’alçament del cadàver i la intervenció policial va finalitzar sense que hagueren de produir-se detencions. Segons ha pogut saber Europa Press, a pesar que el mort tenia familiars, no mantenien un contacte constant amb ells.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.