15 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Diferents famílies s’enfronten per okupar un pis en Alacant amb l’inquilí mort dins

 

Agents de la Policia Nacional han hagut d’intervindre en una situació de tensió que s’estava produint entre diferents famílies que volien okupar una casa social, situada en el barri Miguel Hernández d’Alacant, i en la que els bombers i la Policia han pogut constatar que dins estava el cos de l’inquilí mort fa deu dies per mort natural, segons han informat fonts pròximes al cas a Europa Press.

 

Davant de l’enfrontament que s’estava produint, fonts de la Policia Nacional han informat a Europa Press, que es van dirigir al lloc dels fets, conseguint impedir que la pugna fora a majors i evitant l’accés a la casa a través de la seua custòdia per part de dos agents.

 

La Policia Nacional també va alertar a l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl (EVHA) de la Generalitat Valenciana, que és qui gestiona la casa social, que va procedir a instal·lar una porta antiokupes per a tractar d’impedir que ningú puga instal·lar-se en ella sense els deguts permisos i el procediment legalment establit.

 

Els bombers van ser els encarregats de derrocar la porta del pis i, en entrar al costat de la Policia Nacional, van comprovar que hi havia un home mort en el seu interior. Els efectius van procedir a l’alçament del cadàver i la intervenció policial va finalitzar sense que hagueren de produir-se detencions. Segons ha pogut saber Europa Press, a pesar que el mort tenia familiars, no mantenien un contacte constant amb ells.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.