Diferents famílies s’enfronten per okupar un pis en Alacant amb l’inquilí mort dins

 

Agents de la Policia Nacional han hagut d’intervindre en una situació de tensió que s’estava produint entre diferents famílies que volien okupar una casa social, situada en el barri Miguel Hernández d’Alacant, i en la que els bombers i la Policia han pogut constatar que dins estava el cos de l’inquilí mort fa deu dies per mort natural, segons han informat fonts pròximes al cas a Europa Press.

 

Davant de l’enfrontament que s’estava produint, fonts de la Policia Nacional han informat a Europa Press, que es van dirigir al lloc dels fets, conseguint impedir que la pugna fora a majors i evitant l’accés a la casa a través de la seua custòdia per part de dos agents.

 

La Policia Nacional també va alertar a l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl (EVHA) de la Generalitat Valenciana, que és qui gestiona la casa social, que va procedir a instal·lar una porta antiokupes per a tractar d’impedir que ningú puga instal·lar-se en ella sense els deguts permisos i el procediment legalment establit.

 

Els bombers van ser els encarregats de derrocar la porta del pis i, en entrar al costat de la Policia Nacional, van comprovar que hi havia un home mort en el seu interior. Els efectius van procedir a l’alçament del cadàver i la intervenció policial va finalitzar sense que hagueren de produir-se detencions. Segons ha pogut saber Europa Press, a pesar que el mort tenia familiars, no mantenien un contacte constant amb ells.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.