Diferents famílies s’enfronten per okupar un pis en Alacant amb l’inquilí mort dins

 

Agents de la Policia Nacional han hagut d’intervindre en una situació de tensió que s’estava produint entre diferents famílies que volien okupar una casa social, situada en el barri Miguel Hernández d’Alacant, i en la que els bombers i la Policia han pogut constatar que dins estava el cos de l’inquilí mort fa deu dies per mort natural, segons han informat fonts pròximes al cas a Europa Press.

 

Davant de l’enfrontament que s’estava produint, fonts de la Policia Nacional han informat a Europa Press, que es van dirigir al lloc dels fets, conseguint impedir que la pugna fora a majors i evitant l’accés a la casa a través de la seua custòdia per part de dos agents.

 

La Policia Nacional també va alertar a l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl (EVHA) de la Generalitat Valenciana, que és qui gestiona la casa social, que va procedir a instal·lar una porta antiokupes per a tractar d’impedir que ningú puga instal·lar-se en ella sense els deguts permisos i el procediment legalment establit.

 

Els bombers van ser els encarregats de derrocar la porta del pis i, en entrar al costat de la Policia Nacional, van comprovar que hi havia un home mort en el seu interior. Els efectius van procedir a l’alçament del cadàver i la intervenció policial va finalitzar sense que hagueren de produir-se detencions. Segons ha pogut saber Europa Press, a pesar que el mort tenia familiars, no mantenien un contacte constant amb ells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé ha enaltit la capacitat de servir del personal públic en el lliurament de les medalles del Mèrit Civil

Bernabé ha enaltit la capacitat de servir del personal públic en el lliurament de les medalles del Mèrit Civil, amb reconeixements a trajectòries destacades. L'acte ha posat en valor la resposta en emergències i la coordinació institucional en la Comunitat Valenciana.

El Barça busca celebrar els 100 partits de Flic davant un Vila-real en ratxa al Camp Nou

El líder de LaLiga vol festejar el partit 100 de Hansi Flic davant un Vila-real que encadena dos triomfs seguits com a visitant al Camp Nou. El dol arriba abans de la Copa.

Morant desitja molta sort a Oltra i veu persecució política després de l’obertura de juí

Diana Morant ha desitjat 'molta sort' a Mónica Oltra després de l'orde de l'Audiència de València d'obrir juí per encobriment i ha denunciat una persecució política. La dirigent socialista ha evitat pronunciar-se sobre la seua hipotètica candidatura de Compromís i ha remarcat la seua respecte a la Justícia.

Morant denuncia masclisme en els atacs a lideratges femenins després del suport a l’alcalde d’Almussafes

La líder del PSPV-PSOE ha defés noves línies roges davant comportaments que no caben en el partit i ha demanat pensar en les denunciants.

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.