7.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Diferents famílies s’enfronten per okupar un pis en Alacant amb l’inquilí mort dins

 

Agents de la Policia Nacional han hagut d’intervindre en una situació de tensió que s’estava produint entre diferents famílies que volien okupar una casa social, situada en el barri Miguel Hernández d’Alacant, i en la que els bombers i la Policia han pogut constatar que dins estava el cos de l’inquilí mort fa deu dies per mort natural, segons han informat fonts pròximes al cas a Europa Press.

 

Davant de l’enfrontament que s’estava produint, fonts de la Policia Nacional han informat a Europa Press, que es van dirigir al lloc dels fets, conseguint impedir que la pugna fora a majors i evitant l’accés a la casa a través de la seua custòdia per part de dos agents.

 

La Policia Nacional també va alertar a l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl (EVHA) de la Generalitat Valenciana, que és qui gestiona la casa social, que va procedir a instal·lar una porta antiokupes per a tractar d’impedir que ningú puga instal·lar-se en ella sense els deguts permisos i el procediment legalment establit.

 

Els bombers van ser els encarregats de derrocar la porta del pis i, en entrar al costat de la Policia Nacional, van comprovar que hi havia un home mort en el seu interior. Els efectius van procedir a l’alçament del cadàver i la intervenció policial va finalitzar sense que hagueren de produir-se detencions. Segons ha pogut saber Europa Press, a pesar que el mort tenia familiars, no mantenien un contacte constant amb ells.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.